Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Vart tog billball420 och Hank_Moody vägen?

  • daffy

    Member
    2012-10-03 at 06:12

    Vesslan då? Hahah, det var ett strå vassare. Han fick en hel Swecanvärld att tappa andan.

  • powerpuffgirl

    Member
    2012-10-03 at 16:34
    Amram wrote:
    Jag är ingen swecanlegend. Men jag är kvar.

    ///Amram.

    PS. Hej PPG!

    Hej själv, lustigt, tänkte på dig ikväll, vilket jag inte gjort på länge, det var väl därför jag tittade in – och så HAR du varit här!

    Jag är inte så aktiv på forumet längre, jag hänger mest på min JÄTTEHEMLIGA blogg…

  • mad_hatter

    Member
    2012-10-06 at 06:42

    Halloj alla gammla rävar där ute. Detta verkar som en passande tråd att för även mig säga att jag har hittat tillbaka till gammla underbara SweCan. Riktigt kul att se att det fortfarande finns liv i denna sida efter allt som hände och den tid jag varit borta.
    Det ska bli kul att glida runt oh se vad jag har missat.

    Bless

  • razer

    Member
    2012-10-07 at 05:19

    Vilken nostalgi det blev att titta in i den här tråden! Synd att bill inte kommer tillbaka, kommer sakna han helt klart, såväl alla andra som har lämnat oss. Kul att du är här hanky! Ta den tid du behöver, alla behöver vi lite egen tid. :) Kul att se er allesammans, hang in there :clap:

    /razer :hippie:

  • trasdockan

    Member
    2012-10-10 at 15:01

    RIP Bill. 😥

  • rikskriminalen

    Member
    2012-10-11 at 16:36

    Seriöst. Är det inte dags för den som vet vad som har hänt bill att tala klarspråk om de? Året är 2012, tystnadsplikten existerar inte längre.

  • drullper

    Member
    2012-10-11 at 17:11

    Trodde att informationen gått fram mellan raderna ovan i mina och cthullu inlägg, men för att tala klarspråk: Bill har avlidit, han är död och finns inte längre bland oss.

    Vi han träffas några gånger, Bill var en oerhört sympatisk, ödmjuk och trevlig man även om vissa upplevde honom som lite brysk här på forumet ibland. Han hade ett hjärta av guld, han är saknad. 😥 Jag ångrar att jag inte tog tillfället i akt och träffade honom fler gånger än vad som blev. Sista gången var en solig sommardag förra året, det var jag, Bill och Hank som konsumerade lite cannabis i Hagaparken. Bill hade sin portabla vaporizer med sig precis som vanligt, vi pratade om stort och litet. Något man borde göra oftare, framförallt soliga sommar dagar.

    Slutsats, träffa de människor som ni tycker är intressanta oftare, se till att njuta av dagen. Vi har bara en viss tid här på jorden, gör det bästa av den.

    RIP Bill!

  • razer

    Member
    2012-10-11 at 18:26

    Vad i hela friden säger du Drullis!? Kan inget annat än säga att han var en mycket härlig person här på vårat kära forum och garanterat i verkliga livet likaså. Vila i frid käre Bill, mina tankar går ut till dig och dina anhöriga!

    /razer 😥

  • rikskriminalen

    Member
    2012-10-12 at 13:01

    ALLTSÅ VAFAN! :O. Så förbannat tragiskt, gör ont i själen och läsa att han har gått bort. :( :(

    Vila i frid Bill! Vi syns där uppe senare.

  • daffy

    Member
    2012-10-12 at 14:23

    RIP Bill!

  • rikskriminalen

    Member
    2012-10-13 at 05:52

    Jag var inne och kollade på bill’s sida och senaste inlägget ägde rum 19e Oktober förra året. Alltså måste det vara i närheten av det datumet som han lämnade oss, vilket är snart.

    Om någon trevlig själ råka veta det exakta datumet så tycker jag vi skapar en tråd här på Swecan och skriver en rad då för att hylla honom. Jag tänker göra det och jag hoppas du gör det också.

  • razer

    Member
    2012-10-13 at 06:36

    R-kriminalen, En mycket god tanke som jag mer än gärna ställer upp på och som jag tror och hoppas fler här på swecan gör. Hoppas Drullper (eller ngn annan) vet vilket datum vi talar om. :)

    /razer :hippie:

  • thaistick

    Member
    2012-10-13 at 06:43

    rip bill.. ses i nangijala…

    verkligen trist o hora.. trodde han satt eller liknande.. 😥

  • fl

    Member
    2012-10-13 at 06:54

    Vila I Frid

  • drullper

    Member
    2012-10-13 at 09:25

    Med hänsyn till

    Quote:
    6. Strikt förbud mot att kompromissa och/eller att på annat sätt försöka skada Swecans medlemmars integritet och/eller säkerhet.
    Gäller såväl på som utanför Swecan.

    Om ni vill ha ett visst datum så är den 19:e oktober lika bra som något annat. Han postade sitt sista inlägg här på forumet då, det är dagen vi började sakna honom. Bill var unik.

    Dessvärre är inte Bill den enda av våra mer aktiva medlemmar som gått ur tiden genom åren. En av våra bästa fotografer försvann för ett antal år sedan också, han är också lika saknad. Alrik RIP.
    https://swecan.org/index.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=28
    https://swecan.org/index.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=30

Page 3 of 5

Log in to reply.