Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Vart tog billball420 och Hank_Moody vägen?

  • Creator
    Discussion
  • #58258

    rikskriminalen
    Participant

    Ja vad hände egentligen med dom? Har inte sett röken av dom. Senast dom postade något var för hundra år sedan. Saknar deras inlägg, alltid rofyllt att speja igenom. Hoppas dom inte blev offer för lagens långa arm bara. :?

Page 5 of 5
  • Author
    Replies
  • #609687

    dumblom
    Member

    Rörande tråd..
    Ville bara tillägga att lilla jag är tillbaka med och jag hoppas att det enda och bästa forumet jag hängt på hittar tillbaka till sin storhets tid!

    God jul på er!

  • #609688

    franke
    Member

    vad ledsen jag blev nu. 🙄

  • #609689

    shimasonti
    Member

    Jodå jag lever fortfarande, men ska ju villigt erkänna att det är ofta man trillar inom detta forumet längre. Men visst händer det :-) Kul att se att det forfarande finns oss “Gamlingar” kvar här.
    Ha det gott allesammans iaf.

  • #609690

    drullper
    Member

    Trevligt att se ett flertal av namnen ovan. Det värmer.

    one love.

  • #609691

    @Shimasonti wrote:

    Jodå jag lever fortfarande, men ska ju villigt erkänna att det är ofta man trillar inom detta forumet längre. Men visst händer det :-) Kul att se att det forfarande finns oss “Gamlingar” kvar här.

    Jag har hittat tillbaks, jag fick annat att göra och dröjde för länge med att hälsa på. Nu när jag kollat runt lite ser jag hur viktigt det är att erfarna och kunniga medlemmar ställer upp. Jag var lite “jaded” när jag loggade ut, allt var sagt och sett. Men dom nya behöver inspireras och vi av dom om forumet ska leva.
    Om jag inte sett att åtminstonde några klippor var kvar hade jag nog inte hittat hem, ärligt så var det nog Drullper som gjorde susen. Var han kvar så what the.. Många andra jag saknat meningsutbytet med är faktiskt kvar.
    Det är ändå märkligt för mig som snart blir 64 hur man kan komma människor så nära på ett forum.
    Hank har jag delat en splif Papaya hemma hos mig för några år sen och vi hade kontakt via mail och tele. Mycket inteligent och trevlig kille (jag blev chockad hur ung han var han skrev ju så bra. hans nick är perfekt) som kämpade med sina maror.
    Men trotts problem så är han kvar och har brytt sig om att logga in i tid vilket jag inte gjorde, så jag är hoppfull. Titta in och morsa.
    :ohmygod: rambling on som vanligt.
    Må Gott.
    Btw är hen vedertaget här? :rofl: OK förlåt :wall:

  • #609692

    divine
    Member

    Själv var jag väl aldrig särskilt aktiv ens back in the days, nu loggar jag in några gånger om året för att behålla mitt konto aktivt 😆

  • #609693

    Billball var en god manniska – en person jag saknar.
    Men att jag sjalv forsvann en tid, beror andra orsaker.

    Hejsan Rikskriminalen, kul att se dig – Att folk ar emot mig skrammer knappast bort mig … min huvudanledning att ge den information jag gjorde var tankt att hjapla dem som onskar ta till sig informationen. Jag ar ingen universitetsflicka som skrams av att nagon pekar finger at mig – speciellt inte da jag vet att jag sjalv inte far med logner.
    cthullu – lange sedan sist! :)

    @Drullper wrote:

    Så ja, delar av baralillajag är tråkig att ha gått miste om, andra delar klarar sig forumet bättre utan. Sen så tror jag hen fanns med på den beryktade ip fiskelistan vilket bidragit till att hen försvann. Hoppas hen har hittat hit igen men förstått att det är olämpligt att leka professor om man inte avslutat grundskolan med fullständiga betyg och gymnasiebehörighet.

    Du gar ganska lagt for att vara en valutbildad moderator med forumvana!? 🙄

  • #609694

    drullper
    Member

    @baralillajag wrote:

    Du gar ganska lagt for att vara en valutbildad moderator med forumvana!? 🙄

    Fantomen är hård mot de hårda :ohmygod: … men oroa dig inte, jag avvecklar mig själv.

Page 5 of 5

Log in to reply.