Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Vart tog billball420 och Hank_Moody vägen?

  • rikskriminalen

    Member
    2012-08-17 at 17:10

    Hank, du lever! :D

    Finns inga dåliga ursäkter för att kunna hålla sig från forumet vet du väl. ;)

    Jag såg fram emot ditt nya projekt du talade om månader sedan men antar att det inte blev något utav det. Förbannade bipoläritet! :love:

  • 1-april

    Member
    2012-08-28 at 11:12

    Jag är fortfarande kvar… Har hängt här på forumet sedan 2001 – 2002 ungefär. Under flera olika namn då de tas bort om man inte loggar in på ett tag.

  • 1-april

    Member
    2012-08-28 at 11:13

    @Hank_Moody“]Hej hopp alla ute i etern. Håller på med “lite” mental återuppbyggnad efter en period med manisk psykos inklusive jesuskomplex och hela faderullan. Livet som bipolär är spännande. Kul att se att man är saknad wrote:</em/

    Greetings, har haft PRECIS samma.

    Vi kan linka upp och utbyta erfarenheter om du vill, har massor. Lever ett problemfritt liv helt utan några Babylon “mediciner” just nu.. Om du vill veta hur man går till väga så hör av dig!

    Välsignad Kärlek

  • prozack

    Member
    2012-08-31 at 16:03

    Missade det här inlägget. Kul o se att du också orkar hålla dig kvar Drullis :)

    Drullper wrote:
    ProZack, Bill kommer dessvärre inte att återvända 😥

    Det är däremot trevligt att se ditt ansikte :love:

  • alethea

    Member
    2012-09-24 at 11:35

    Drullis blir vi aldrig av med :P
    Med risk för att bli anklagad för att limma och HÅLLA på så..Va e Friggs!?
    Denna underbara mod som så väl planterar sina frön bestående av titlar och sköna vibbs.

    Snälla snälla Friggs!Ge mig en sjukt bra titel, gärna med inslag av frostens bitande andedräkt :)

    Och om det inte sker så är jag din vapendragare för evigt :love:

  • vemsom

    Member
    2012-09-24 at 12:57

    En annan person att sakna är Fritz, hans trådar var alltid intressanta och fyllda med fantastiska bilder!

  • alethea

    Member
    2012-09-24 at 15:05

    Och PapaiNoel :thinking:
    Och….Åhhh vad hette hen!???”kapten Haddock”

  • mytialarn

    Member
    2012-09-25 at 00:06

    Baralillajag?

  • aztek

    Member
    2012-09-25 at 19:38

    Skönt att inte alla försvunnit hur som helst. Det var ju väldigt drygt i takt med ip-fisket. många sköna som lämnade då :(

    Jag tog mig också en paus i dessa tider för att återvända när sidan kommit tillbaka lite, och idag verkade som en bra dag att kolla till forat!

    hoppas att alla haft en grym sommar och fina skördar hittills! :)

  • amram

    Member
    2012-09-26 at 18:09

    Jag är ingen swecanlegend. Men jag är kvar.

    ///Amram.

    PS. Hej PPG!

  • supaman

    Member
    2012-09-30 at 09:09

    Still here, still kickin´. Saknar den bubblande andan som var precis innan IP-fisket. Men jag kommer inte att lämna Swecan om jag inte blir utkastad.

  • rikskriminalen

    Member
    2012-10-01 at 17:51
    mytialarn wrote:
    Baralillajag?

    Inte konstigt att baralillajag försvann. Var många här inne som var emot honom, kallade hans teorier för lögner mm. Minns inte riktigt vad allt handlade om men han är saknad, helt klart.

    Kul att se Amram. :)

  • drullper

    Member
    2012-10-02 at 01:37

    Det är alltid trevligt med aktiva medlemmar på ett forum, problemet är att det här forumet syftar till att utbyta kunskap. Sitter någon och hittar på efter hand så finns det risk att tokerierna upprepas och felaktigheter sprids och riskerar att bli många fleras sanning.

    Är det teorier och ämnen som faktiskt är öppna för diskussion och hen är tydlig med att det är just teorier man redogör för, hur hen underbyggt dem / eller någon annan underbyggt dem så ser jag inga problem i det. Men slirar hen i förklaringar till begrepp, sådant där boken har “stängts” och dessutom agerar tvärsäkert kring det, då är det förbannat kontraproduktivt och skadligt.

    Så ja, delar av baralillajag är tråkig att ha gått miste om, andra delar klarar sig forumet bättre utan. Sen så tror jag hen fanns med på den beryktade ip fiskelistan vilket bidragit till att hen försvann. Hoppas hen har hittat hit igen men förstått att det är olämpligt att leka professor om man inte avslutat grundskolan med fullständiga betyg och gymnasiebehörighet.

  • alethea

    Member
    2012-10-02 at 12:01

    :rofl: Behöver inte röka på ju.

  • cthullu

    Member
    2012-10-02 at 17:22

    Vill inte säger för mycket men blj hade mycket bättre anledningar att försvinna än både ipfisket eller vad folk ansåg om honom.

    Det som hände honom skedde dessutom långt innan ipfiske attacken.
    tänk på säkerheten i alla lägen, bli inte avtrubbade.

Page 2 of 5

Log in to reply.