Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Vart tog billball420 och Hank_Moody vägen?

  • Creator
    Discussion
  • #58258

    rikskriminalen
    Participant

    Ja vad hände egentligen med dom? Har inte sett röken av dom. Senast dom postade något var för hundra år sedan. Saknar deras inlägg, alltid rofyllt att speja igenom. Hoppas dom inte blev offer för lagens långa arm bara. :?

Page 1 of 5
  • Author
    Replies
  • #609627

    cthullu
    Member

    Ingen av dem har hamnat i bekymmer med farbror blå, Hank loggar in sporadisk men är i en period då han inte har energi att vara aktiv.

    Bill är borta. 😥

  • #609628

    Hank får rycka upp sig tycker jag! Han är saknad.

    Menar du borta som i gått bort eller jag har ingen aning om vart han är? : O

  • #609629

    prozack
    Member

    Finns många som är “borta” men dom flesta återvänder, förr eller senare :)

  • #609630

    Det hoppas jag fan! Ser att du ProZack varit medlem här i några veckor. :D

    Det är en ära att få träffa en sån sann och nobel veteran som varit med från start med över 10 års erfarenhet. Det gillas sannerligen!

  • #609631

    drullper
    Member

    ProZack, Bill kommer dessvärre inte att återvända 😥

    Det är däremot trevligt att se ditt ansikte :love:

  • #609632

    sasquatch
    Member

    Rikskriminalen. Gillar du nostalgi kommer du smälla av när du ser det här: http://web.archive.org/web/20001204151800/http://www.swecan.f2s.com/

    Tydligen den första äldre Swecan från 2000.

  • #609633

    ME IN LOVE! :love:

  • #609634

    cainite
    Member

    det är väldigt synd att swecan tog en sån smäll och nästan övergavs :( men det känns ju skönt att det finns lite aktivitet iaf :)

  • #609635

    Precis, Swecan är rena rama Syrien just nu. Men även där ska du se att efter regn kommer solsken, eller ännu mera bomber.

    Det gör ont i själen varje gång man loggar in och upptäcker den lilla aktiviteten som är kvar. Vi måste ställa Trestor aka Bashar al-Assad till svars för detta! :D

  • #609636

    sasquatch
    Member

    Haha rikskrim!

    Förstå hans min när vi kommer ett gäng på 20-30 pers från swecan med facklor och högafflar i gryningen mot hans hem!

  • #609637

    doctordoom
    Member

    känns nästan som man känner vissa och vissa har man faktiskt träffat :)

    Lärt mig allt jag kan här, bästa stödet jag fått och nu går det bra som vanligt :)

    Har en fin lite sötnos nästan klar: http://i.imgur.com/vZUDhh.jpg

  • #609638

    hank_moody
    Member

    Hej hopp alla ute i etern. Håller på med “lite” mental återuppbyggnad efter en period med manisk psykos inklusive jesuskomplex och hela faderullan. Livet som bipolär är spännande. Kul att se att man är saknad :love: men jag kan tyvärr inte lova någon aktivitet från min sida än på ett tag. Inte mer än att skriva hur synd det är om mig alltså. Keep smickret coming 😆

  • #609639

    syndig
    Member

    Fint att höra att du är okej, Hank…eller åtminstone relativt okej :)
    Jag är också bipolär så jag vet hur det kan vara i perioder och världen kan vändas upp och ner på en natt för att sedan sakta men säkert bli bättre.

    Kurera dig, yoga och meditera. Allt är värt att prova för att förhindra psykoser och annat som vi bipolära riskerar.

  • #609640

    wayne
    Member

    Kul att se dig igen Hank!

  • #609641

    prozack
    Member

    Skriver väldigt sällan men tittar in ett par gånger i veckan. Hoppas varje gång på någon strålande nyhet men men 🙄

Page 1 of 5

Log in to reply.