Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Vart tog billball420 och Hank_Moody vägen?

  • rikskriminalen

    Member
    2012-10-13 at 10:16

    Då är det den 19e som gäller. Var inne och kikade på Alriks bilder, inte illa alls. Tragiskt som fan när personer går bort.

    Dom senaste månaderna har 3 personer jag kände mycket väl gått bort. En av dom 3 var en barndomspolare jag känt i 16 år. Kanske därför man är så jävla känslig av sig nu då. : /

  • greensymphony

    Member
    2012-10-14 at 17:15

    Jag tror nog precis det gick upp för mig…. Att Billball även gick under smeknamnet B***e, dock inte här på forat..

    Må han vila i frid.

    [edit]Moderator har ändrat inlägget och ersatt vissa bokstäver mot *,
    Regel 6. Strikt förbud mot att kompromissa och/eller att på annat sätt försöka skada Swecans medlemmars integritet och/eller säkerhet.
    Gäller såväl på som utanför Swecan.[/edit]

  • exil

    Member
    2012-10-14 at 19:06

    Läs billballs sista post. Börja grina i soffan.

  • razer

    Member
    2012-10-15 at 04:30

    Är det någon som är så vänlig och citerar eller länkar till Bills sista inlägg ? Jag förstår mig inte på den här förbenade sök funktionen och den får mitt dåliga morgon humör att bli ännu värre! 👿

    /morgontrött razer :hippie:

  • exil

    Member
    2012-10-15 at 04:59

    https://swecan.org//viewtopic.php?t=75182

    Ta nu och ring någon ni gillar ikväll man vet aldrig när det tar slut.

  • razer

    Member
    2012-10-15 at 05:58

    Billball420 skrev :Av jord är du kommen……………..

    Jag undrar vad våran käre vän Bill menade med detta, jag vill inte spekulera i hur han gick vidare men jag fick en rysning när jag läste detta.. :(

    När kommer minnes tråden upp ? Är det någon som har tänkt att ta tag i detta eller vill ni att jag ska göra det ? I vilket fall så börjar det bli dags.

    /razer :hippie:

  • drullper

    Member
    2012-10-15 at 14:08

    Fundera inte för mycket. Jag är tämligen övertygad om att det inte var ett frivilligt val. Det var inte heller en jättechock för oss som träffat Bill. Han hade för mycket att leva för, för mycket kvar att vara med om och få ta del av.

    Det fanns som jag förstod det en anhörig som ev skulle kunna lurka omkring här fortfarande, om hen läser detta så älskade Bill dig väldigt mycket.

    Bills sista inlägg var inte det ovan länkade postat 2010-09-29, det verkar dessutom taget ur kontext, som om moderatorerna flamsat ur väl medvetna om att de kan städa upp sin egen skit.

    Bills sista inlägg handlar om att han har en massa tid över för forumet…
    https://swecan.org//viewtopic.php?p=724299#p724299 Det postades 2011-10-19 flera veckor efter det som länkats till ovan.

  • spoony82

    Member
    2012-10-15 at 15:31

    Så ledsamt o läsa.

    R.I.P bill

    Din kunskap lärde mig väldigt mycket.

  • exil

    Member
    2012-10-15 at 16:15
    Drullper wrote:
    Fundera inte för mycket. Jag är tämligen övertygad om att det inte var ett frivilligt val. Det var inte heller en jättechock för oss som träffat Bill. Han hade för mycket att leva för, för mycket kvar att vara med om och få ta del av.

    Det fanns som jag förstod det en anhörig som ev skulle kunna lurka omkring här fortfarande, om hen läser detta så älskade Bill dig väldigt mycket.

    Bills sista inlägg var inte det ovan länkade postat 2010-09-29, det verkar dessutom taget ur kontext, som om moderatorerna flamsat ur väl medvetna om att de kan städa upp sin egen skit.

    Bills sista inlägg handlar om att han har en massa tid över för forumet…
    https://swecan.org//viewtopic.php?p=724299#p724299 Det postades 2011-10-19 flera veckor efter det som länkats till ovan.

    Hur som helst trist. Var det meddelandet som kom upp som det sista när man kollade hans profil. Fick mig att tänka till lite. Gillade verkligen Bill. Obehagligt när “unga” dör. (nytt nick varit här länge).

  • rikskriminalen

    Member
    2012-10-16 at 14:10

    Minnestråden kommer upp den 19e, nu på fredag.

    Blir lite upprörd över att ingen tidigare har nämnt något om bills bortgång förns nu, nästan ett år senare. Sekretess eller inte, bill är borta och han förtjänas att hedras för sin aktiva tid här på Swecan.

  • spoony82

    Member
    2012-10-16 at 14:18

    Bra initiativ rikskrim

  • sasquatch

    Member
    2012-10-16 at 14:29

    Håller med föregående talare!

  • razer

    Member
    2012-10-18 at 05:02

    Väl talat R-krim. Men huvudsaken är att vi tar tag i detta nu.

    /razer :hippie:

  • allanballan

    Member
    2012-10-29 at 15:57

    måste säga att Bills arbete är saknat!

  • tokuno

    Member
    2012-12-14 at 15:18

    Jag saknar Shimasontis, nån som vet vart konstnären tog vägen?

Page 4 of 5

Log in to reply.