Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Tävling med Professional Grow, vinn en Gavita 600w Pro KIT!

  • allan

    Member
    2011-08-01 at 09:13

    Alla bidrag var bra tycker jag :) Men är det någon man måste rösta på så röstar jag på Vardagsterroristen! Ska bli spännande att se om några veckor vad nästa tävling är kanske man kan vara med där!
    Roligt initiativ av PG.

  • imported_bl

    Member
    2011-08-01 at 18:35

    Spänningen är oliiiiidlig, ~30 min kvar..:)

  • professionalgrow

    Member
    2011-08-01 at 18:45

    Känns så svårt nu, skulle helst låta alla bidrag vinna :clap:

    Jag själv tycker att första pris borde gå till ambivalent, dels för att han visar en helt annan tekning av odling en de flesta är vana att se och dels för hans super fina tomat och jordgubbe plantor :D

    Andra pris tycker jag utan tvekan mrkomalo förtjänat med hans fina bygge ;)

    Tredje pris går till vardagsterrorist för hans fina lilla skåp bygge och dom jätte mur baljorna ;)

    Jag hoppas att alla tycker jag varit rättvis nu, fler tävlingar kommer att komma upp inom en snar framtid där alla kommer ännu en gång få möjligheten att vina fina priser.

    Till vinnarna, dra iväg ett pm med leverans adress så kommer era priser bli skickade i veckan ;)

    Med varma hälsningar
    Professional Grow.

  • professionalgrow

    Member
    2011-08-01 at 18:49

    @Blötdjur wrote:

    Spänningen är oliiiiidlig, ~30 min kvar..:)

    Eftersom att du var en av dom jag som var väldigt nära att vinna första pris och väntar så ivrigt på resultat kan jag ju inte lämna dig tomhänt känns det som, blir ett tröst pris till dig ;)

    Hmm, kanske ett komplett kit med hydro näring från Gold Label?

    Med varma hälsningar
    Professional Grow.

  • cokeman

    Member
    2011-08-01 at 18:59

    Grattis till er som vunnit! :)
    Och så ett stort tack till PG som är så vänlig och arrangerar en tävling för oss här på swecan! :)

  • ambivalent

    Member
    2011-08-01 at 19:06

    Wow vad kul! Ska spendera semestern med att bygga om utrymmet och sedan kommer det en bilddagbok :D Tack PG för att du haft denna tävling för oss!

  • Anonymous

    Guest
    2011-08-01 at 19:42

    @Blötdjur wrote:

    Spänningen är oliiiiidlig, ~30 min kvar..:)

    😥
    Fan du förtjänade verkligen att vinna alltså du kan få mitt tredjepris också som extra tröstpris för en sjukt clean setup..
    Slicka lite PG röv i valfri tråd så vinner du nästa gång, jag visste redan att jag skulle vinna ett av prisen pga PM:et jag fick från PG :liar:

    Från: professionalgrow
    Till: vardagsterrorist
    Skrivet: Fre Jul 29, 2011 2:29 pm
    Rubrik: Re: Hej.
    Absolut, det ska jag tänka på när jag väljer ut vinnande bidrag

    Med varma hälsningar
    Professional Grow.

    _________________
    http://www.professionalgrow.se
    Alltid enbart 95kr i frakt!

    Aja antar att det här är billigare direktreklam än att köpa banners på Flashback..

  • Tazmanian

    Member
    2011-08-01 at 19:52

    @vardagsterrorist wrote:

    Slicka lite PG röv i valfri tråd så vinner du nästa gång, jag visste redan att jag skulle vinna ett av prisen pga PM:et jag fick från PG :liar:

    Från: professionalgrow
    Till: vardagsterrorist
    Skrivet: Fre Jul 29, 2011 2:29 pm
    Rubrik: Re: Hej.
    Absolut, det ska jag tänka på när jag väljer ut vinnande bidrag

    Med varma hälsningar
    Professional Grow.

    _________________
    http://www.professionalgrow.se
    Alltid enbart 95kr i frakt!

    Aja antar att det här är billigare direktreklam än att köpa banners på Flashback..

    Vet inte direkt om jag skulle vilja ge dig något pris efter den där kommentaren och meddelandet från PG, lite spydigt på något sätt :S

    Det är ju en tävling och jag tycker de var en väldigt kul sådan, hade då själv blivit överlycklig om jag nu fått ditt 3:e pris, dvs LED lampan där.

    Och som du säger visst är det bra reklam, men Ziad har ju även i stort sett de bästa priserna inom sverige atm och han är väldigt trevlig, så ja tycker då alla bara ska vara glada att han vill ha tävlingar med oss här på Swecan :)!

    Edit: Oj glömde visst det viktigaste :) skulle ju säga grattis till vinnarna!

  • imported_bl

    Member
    2011-08-01 at 19:54

    Haha jag tycker absolut du var rättvis PG! ambivalent är en värdig vinnare, under förutsättning att han kommer med en ordentlig bilddagbok nu ;)

    Underbart att du vill ge mig ett tröstpris, trots att jag inte vann! Snacka om att vara mån om sina kunder :)

    Jag vill verkligen inte låta otacksam, men nu råkar jag ha näring så jag klarar mig genom flera odlingar redan..men du kanske har möjlighet att ta in någon bra mätare i ditt sortiment för kontinuerlig övervakning av pH/ec/temp? Får du bara in den till rätt kurs räcker det som pris för mig! :)

    vardagsterrorist, haha det var gulligt av dig, men det kommer ju som sagt fler tävlingar, kanske vinner jag en annan gång!

  • doctordoom

    Member
    2011-08-01 at 20:12

    Grattis till alla värdiga vinnare! Lite komiskt att mina gissningar gick in :)

    Kanske ställer upp i nästa tävling med lite lagliga växer!

    igen, grattis :)

  • Anonymous

    Guest
    2011-08-01 at 20:51

    @Tazmanian wrote:

    Vet inte direkt om jag skulle vilja ge dig något pris efter den där kommentaren och meddelandet från PG, lite spydigt på något sätt :S

    Min morfar kunde dela ut en riktig hurring och säga “rak i ryggen pojk” – då sträckte man på sig.
    Han dog när jag var i tonåren men ibland känns det som om han tittar ner och ler.

  • Tazmanian

    Member
    2011-08-01 at 21:01

    Ja min morfar är också död och jag känner likadant, men i mina ögon känns iaf: Slicka lite PG röv i valfri tråd så vinner du nästa gång, jag visste redan att jag skulle vinna ett av prisen pga PM:et jag fick från PG.
    Lite spydigt på något sätt, men alla tänker väl inte likadant så, va iaf va jag tänkte.

  • professionalgrow

    Member
    2011-08-01 at 21:05

    Hej Vardagsterrorist.

    Ingen av vinnarna har väll slickat mig i arslet?
    Jag har aldrig lovat dig att du kommer vinna, jag bad dig ta bort en av bilderna och du sa att jag skulle ha din set upp med LED lampan i tankarna vilket jag lovade. Vill du inte ha vinsten tycker jag den ska gå till adrenalized för hans fina dator chassi med Cooltube lösning och monterad ballast. Eller vad säger resten av medlemmarna om det valet?

    Synd att du bara publicerar en rad av våran konversation, ser ju lite dåligt ut. Jag har verkligen gjort mitt bästa för att vara rättvis i tävlingen och inte välja ut nån som redan handlat av mig och spridit budskapet om min butik.

    Best reklam är en nöjd kund, en nöjd kund skriver inte om din butik om du inte gör det lilla extra för han. Jag försöker att göra det lilla extra för alla mina kunder ;)

    Angående reklam så väntar jag på att få börja annonsera här på Swecan, men tills allt det är klart vill jag självklart gärna synas på forumet. Vilket inte betyder att jag inte vill betala för det. Nu blev det i form av vinster till er medlemmar :D

    Hur som helst så hoppas jag att de flesta tyckte att det var kul med tävlingen och att jag varit rättvis ;)

    Med varma hälsningar
    Professional Grow.

    @vardagsterrorist wrote:

    @Blötdjur wrote:

    Spänningen är oliiiiidlig, ~30 min kvar..:)

    😥
    Fan du förtjänade verkligen att vinna alltså du kan få mitt tredjepris också som extra tröstpris för en sjukt clean setup..
    Slicka lite PG röv i valfri tråd så vinner du nästa gång, jag visste redan att jag skulle vinna ett av prisen pga PM:et jag fick från PG :liar:

    Från: professionalgrow
    Till: vardagsterrorist
    Skrivet: Fre Jul 29, 2011 2:29 pm
    Rubrik: Re: Hej.
    Absolut, det ska jag tänka på när jag väljer ut vinnande bidrag

    Med varma hälsningar
    Professional Grow.

    _________________
    http://www.professionalgrow.se
    Alltid enbart 95kr i frakt!

    Aja antar att det här är billigare direktreklam än att köpa banners på Flashback..

  • Tazmanian

    Member
    2011-08-01 at 21:31

    Tävlingen var riktigt skoj :D längtar redan efter fler och hoppas man kan få turen att vinna något :)!

  • mrkomalo

    Member
    2011-08-01 at 22:04

    Riktigt kul tävling PG!
    Grattis till de andra vinnarna och ett stort tack till professional grow :D

Page 4 of 6

The discussion ‘Tävling med Professional Grow, vinn en Gavita 600w Pro KIT!’ is closed to new replies.

Start of Discussion
0 of 0 replies June 2018
Now