Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Tävling med Professional Grow, vinn en Gavita 600w Pro KIT!

  • laserapa

    Member
    2011-08-03 at 16:57

    Kul tävling! Grattis till vinnarna! :clap:

    Till er andra, sluta gnäll.

  • frilansaren

    Member
    2011-08-03 at 17:58

    grattis till er som vann. :)
    Kul med en tävling men verkligen tragiskt med allt gnäll och bråk det blev av det hela.
    Varför inte bara vara glada? Om det nu måste gnällas så mycket så rekommenderar jag er att skippa nästa tävling helt, öppna inte ens tråden om ni bara ska klaga..

    -lance

  • Anonymous

    Guest
    2011-08-03 at 18:02

    @billball420 wrote:

    sluta med tjafset nu!

    Skönt att folk fattar..

  • professionalgrow

    Member
    2011-08-03 at 20:32

    Innan vi avslutar det här bråket vill jag göra en liten förklaring av min synvinkel på det hela.

    Till och börja med, personen som van första priset är ingen som postat mycket på Swecan och ingen som handlat av mig. Det är en helt vanlig medlem som visat något jag tyckte var intressant för andra att se som teknik på odling.

    Varför pmade jag dig vardagsterorist? Jo för att be dig och ta bort den ena bilden och redan då gillade jag dit skåp och dom stora mur baljorna. Du har inte handlat av mig så jag tänkte varför inte, men jag tycker inte att jag vid det till felet antydde att du kommer och vinna tredje vinst.

    Jag ser att många av Swecans medlemmar gillade tävlingen och precis som många poängterar är det en tävling som som gynnar alla. Jag tycker att det var ett bra pris jag bidrog med och förhoppningsvis kommer det upp en ny tävling snart.

    Det skulle vara trevligt om vi kunde hålla tävlingarna rena och trevliga utan massa på hop som vardagsteroristen bidrog med. Dom som inte vill vara med behöver inte förstöra för dom andra, det är helt frivilligt.

    Som sagt, den 15w LED lampan tycker jag ska gå till adrenalized, skickar dig ett pm nu eftersom att du inte hört av dig :D

    Med varma hälsningar
    Progfessional Grow.

    @vardagsterrorist wrote:

    @ambivalent wrote:

    Att du, Vardagsterrorist har startat någon sorts vendetta mot PG för att de premierar swecans medlemmar är bara löjligt.

    Hur löjligt på en skala om du jämnför med att PM:a folk och flagga för att dom kommer att vinna ett av 3 pris innan tävlingen är avgjord.
    Jag fick det intrycket och det visade sig att jag hade rätt, dock blev jag lätt illamående när jag fick PM:et eftersom jag gillar fair play.
    Att 80/90 talister ut “allt kan köpas för pengar och armbåga dig fram på vägen” generationen tänder på fulla turbiner av sånt här förstår jag, lite ynkligt är det…
    Jag är en ganska aktiv medlem och att putta åt mig en liten muta för att tala gott om (göra reklam) är kanske en ganska god investering i jämnförelse med en medlem som postar för första gången i tävlingstråden.
    Dock kostar en del saker mer än dom smakar, det är svårt att se på en mandel om den är söt eller bitter – du måste provsmaka den först!
    På en punkt vill jag att du tror mig och det är att om jag vunnit andra eller förstapriset hade jag skrivit samma sak – ge det till Blötdjur..

  • cthullu

    Member
    2011-08-03 at 21:00

    mmm, tack för att du försökte liva upp forumet med ett litet jippo,
    och riktigt pinsamt att se folk bete sig som tjuriga glin på ett forum av härdade knarkodlare ffs. :rofl:

    skulle varit roligt om det blev mer bilder på (lagliga) feta “showcase” plantor du skulle kunna ha på din site, tyckte det var lite trist att det mest blev tomma setups och/eller groddar nu.

  • Anonymous

    Guest
    2011-08-03 at 21:33

    @professionalgrow wrote:

    Till och börja med, personen som van första priset är ingen som postat mycket på Swecan och ingen som handlat av mig.

    MEN HALLÅ!?!?! Läser du din egen tråd?

    Ämne: Professional Grow
    ambivalent

    Svar: 25
    Visningar: 1360
    Forum: Cannabisodling Skrivet: Ons Jul 06, 2011 9:59 am Rubrik: Re: Professional Grow
    Fick hem ett fint näringspaket jättesmidigt.
    Tycker Ziad ger ett extremt trevligt bemötande.
    Kommer beställa här nästa gång då Head-Nature inte alls varit hjälpsamma.

    Lägger ner det här nu men Ziad i fortsättningen kör ett rättstavningsprogram, antalet nya nöjda PG kunder/medlemmar men din typ av dyslexi börjar bli oroväckande stort..

  • vincent

    Member
    2011-08-03 at 22:28

    Den här tråden kanske är starten på något som fler säljare följer. Det verkar vara väldigt bra publicitet. ;)

    Hoppar man kan ställa upp nästa gång när det är en annan tävlingsuppgift! :)

  • professionalgrow

    Member
    2011-08-03 at 22:57

    Förlåt, mitt fel skäms skäms. Jag hade verkligen missat det inlägget.
    Men det kan vara svårt att bara välja folk som inte skrivit om PGS. Jag har gjort mitt yttersta för att vara rättvis och för att slippa det här tjatet vid nästa tävling får nån moderator på forumet avgöra vinnarna.

    Värkar vara många på forumet som har dyslexi, jag brukar alltid lägga in mina texter i rättstavnings program innan jag postar ;)

    Jag hoppas inte du på fult allvar tror att jag skulle ha 15 konton på Swecan, sköta PGS och ett heltids arbete 😆

    Men nu får det vara bra, jag hoppas som tidigare sagt att dom flesta är nöjda och glada :D

    Med varma hälsningar
    Professional Grow.

    @vardagsterrorist wrote:

    @professionalgrow wrote:

    Till och börja med, personen som van första priset är ingen som postat mycket på Swecan och ingen som handlat av mig.

    MEN HALLÅ!?!?! Läser du din egen tråd?

    Ämne: Professional Grow
    ambivalent

    Svar: 25
    Visningar: 1360
    Forum: Cannabisodling Skrivet: Ons Jul 06, 2011 9:59 am Rubrik: Re: Professional Grow
    Fick hem ett fint näringspaket jättesmidigt.
    Tycker Ziad ger ett extremt trevligt bemötande.
    Kommer beställa här nästa gång då Head-Nature inte alls varit hjälpsamma.

    Lägger ner det här nu men Ziad i fortsättningen kör ett rättstavningsprogram, antalet nya nöjda PG kunder/medlemmar men din typ av dyslexi börjar bli oroväckande stort..

  • norrmannen

    Member
    2011-08-04 at 07:32

    til dere som vant: grattis!!

    professional grow: syntes det her var ett veldig bra tilltak som lager liv på forumet med mulighet for og få seg en gevinst, virker som om du har en god ide ang butikkdrift og pr.
    hadde vært morro med noe av det samme på norcan, tror du kan ha ett stort marked i norge da de norske growshopene er ganske passive med stive priser.
    og du kan skrive hvor mye feil du vil, på svensk, norsk el engelsk;)

    Vardagsterrorist: faen for ett jævla grin, ser hva du mener men hvis du ikke liker noe, så bare hold deg unna, ikke meld deg på for så og grine som en liten unge etterpå.
    klage på rettskrivinga.lol!
    holder som regel dritten min for meg selv men enkelte mennesker..

  • Anonymous

    Guest
    2011-08-04 at 07:45

    @norrmannen wrote:

    til dere som vant: grattis!!

    Jag får tacka för ditt grattis.
    Kanske skall tillägga att skall man skicka till Norge så är väl bussgodsterminalen i Strömstad eller annan gränsort det bästa alternativet, annars så blir det inte så billigt efter att Norska STASI tullen lagt på skatt osv.
    Dom skattar allt över 300:- eller vad det nu är, något åt det hållet.

  • billball420

    Member
    2011-08-04 at 08:12

    Nu låser jag den här tråden. Om PG vill öppna den igen, är det bara att skicka ett PM till mig.

Page 6 of 6

The discussion ‘Tävling med Professional Grow, vinn en Gavita 600w Pro KIT!’ is closed to new replies.

Start of Discussion
0 of 0 replies June 2018
Now