Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Svenska coffe-shops före 2013?

  • Letsgo

    Member
    2012-07-02 at 10:34
    Letsgo wrote:
    Luft: Ditt livs viktigaste information http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EtW30pt_kYo Svensk film..
    http://chemtrails-sverige.com/

    Mat: Aftonbladet skriver:Han råttor fick cancer: http://www.aftonbladet.se/halsa/article559645.ab
    lightläsk sötad med aspartam. Man bör veta att det också används i myrgift.. http://www.aftonbladet.se/halsa/mage/article14511858.ab

    Sökresultat: http://sok.aftonbladet.se/?q=aspartam&&start=30

    Energi: Vätgasbil http://www.youtube.com/watch?v=qyyasKfTIN0

    Om ni tar en titt på filmen Ditt livs viktigaste information, så kanske ni kan lättare kan se varför mitt projekt kanske är nånting som kunde vara värt att lägga energi på när media väljer att undvika vissa saker som folk skulle vilja veta som om dom tex. äter mygift dagligen utan att veta om det..

    Vad tror ni om mitt informationsspridnings-projekt?
    handen på hjärtat

    Jag skrev att jag hade källor och fakta, jag håller mig till topic för topic är frihet och det är väldigt brett, allt från kvinnor till djur. jag säger fortfarande kolla upp vad jag säger istället jag tillåmed serverade källorna tidigare..

    Kommentera inte om du inte vill diskutera bevisen eller skriva nånting som bidrar till ämnet frihet eller svenska cooffe-shops innan 2013.. Tycker jag..

  • Letsgo

    Member
    2012-07-02 at 10:45

    jo sannt sorry det är väl kanske bara jag som tar det som nedlåtande meningar när ni tror att ni måste förklara grunderna som för ett skolbarn, för det är det enda ni gjort, ni har fortfarande inte kollat upp nånting av det jag skrivit om säkert.. Om sträcken på himmlen är Teslas supervapen som amerikanske krigsindustrin köpt eller hotat svenska politiker för att få spraya i svenska luftrummet för att kunna använda supervapnet med mer kraft..

    Då är det den största skandalen i svensk historia utan tvekan..

  • Letsgo

    Member
    2012-07-02 at 10:48

    Provtagningar har tagits av folk som bott under massiva chemtrails besprutningar, dom ställde ut en burk med vatten, konstiga ämnen samlades på botten, skickades på labb fick tillbaka provsvar, det var en amerikansk tv-kanal som gjorde det inslaget med en privatperson..

  • Teslakid

    Member
    2012-07-02 at 11:22

    Ja vet att skiten förekommer, tror ja sagt det?, och jag vet att det är väldigt mycket koruption i världen.

    Litar inte mer än dig på staten ;)
    Men vissa saker är inte fel.

    Men det ja försökt få fram är att det inte måste va i så extrem skala, och många av sträcken på himlen kommer från vanligt flygtrafik.
    Det rör sig väääldigt mycket med vanligt flyg i Svenskt luftrum, och en dag med rätt förhållanden så hänger sträcken kvar väldigt länge.
    Det är inget bevis för att chemitrails inte förekommer, men det är ett bevis för att ALLA sträck inte är chemitrails.

    Om ämnen fanns i burken, va det en ren burk från början?
    Vilka ämnen var det?
    Amerikansk lokal tv är nog lika pålitilig som källa som aftonbladet när det är nyhetstorka dock, så ta inte allt på för stort allvar ;)
    Om det fanns mycket tung trafik i området eller industrier så kan det också påverkat resultatet..

    Vi har försökt förklara det som för ett småbarn eftersom du tydligen inte uppfattade va vi/jag sa dom första 2-3 gångerna.. Är bevisen du ger inga bevis utan egna tolkningar eller hypoteser, sluta då nämna dom som om dom vore bevis för något.

    Mycket skit händer i världen, och mer kommer garanterat att hända.
    Men verkligheten är vad den är och vissa saker går inte att rubba på.
    Fri energi finns, men det är inte så lätt som du tror.
    Jag håll på och försökte med det ett tag och byggde lite olika modeller utan framgång, är fortfarande övertygad om att det är möjligt.

    Att bara seriekoppla en pump och en turbin/generator funkar inte, det är för mycket förlust på vägen.
    För att det ska funka måste man ha en pump med 100% (eller mer i effektivitet) och en generator med över 100% i effektivitet.
    Annars blir summan av det hela noll (eller mindre) och et enda man har är en evighetsmaskin som bara står och inte är till någon nytta eftersom det inte finns någon energi kvar att ta ut från den.
    Dom bästa generatorerna idag ligger på max 80-90% effektivitet, pumparna är ännu sämre.

    Ett vanlig vattenkraft funkar på samma sätt fast utan någon pump.

    Tror du mig inte så kostar det bara nån tusenlapp att köpa sakerna som krävs och prova själv.

    Det samma när man ska ha ut vätgas från vatten, gör man det med vanlig elektrolys (likström genom vatten) så går det åt mer energi än man får ut från vätgasen.
    För att göra det ett sätt så man kan köra en bil på det måste man hitta andra sätt att dela på vatten molekylerna, det kan gå med olika typer av frekvenser eller enligt principerna som en joecell funkar enligt (vet ingen som förstått hur den egentligen funkar ännu).
    Men ingen har lyckats med det på ett repeterbart sätt, och dom få ska ska lyckats visade sig senare va troll eller försvinner/tystas.

    Det är trots allt en triljardindustri man tävlar mot..

    Men det man idag KAN göra är att använda vätgasen för att få ner bensinförbrukningen, dock funkar det bara i äldre bilar utan en massa sensorer som styr hur insprutningen funkar..

    Men allt ovan bleknar i gämförelse med den giganta blåsning dagens finansiella system är med många tusen triljarder i tillgångar som igentligen inte finns utan är olika derivat från dåliga lån (konsumtions krediter), allt i en värld med ett sammlat bnp på ca 50-60 triljarder $.

    Då handlar det saker som går att bevisa enligt vanlig metodik, men där dom som begår brotten fortfarande går fria och tillåts fortsätta.
    Kolla tex det om LIBOR räntan nu, dom böter som utdöms är kaffepengar i samanhanget och dömda aktörer får fortsätta som innan.

  • Letsgo

    Member
    2012-07-02 at 11:39

    Men om kraften som pumpen du pumpade upp vattnet med till toppen skulle fortsätta med samma kraft neråt genom att placera en krök vid toppen, då kommer gravitationen ta tag i vattnet som redan har samma kraft som pumpen, sen om vattnet faller några meter så har den väldigt mycket mer kraft än vad pumpen pumpade upp vattnet med..

    Jag testade själv när jag diska för jag har en krök-kran, samma kraft kom ur kröken med sänkte jag ner besticket 20 cm så hade vattenstrålen mer kraft och skiten på besticket försvann direkt..

    Gravitationen bryr sig inte hur mycket kraft vattnet kommer ur kröken för gravitationen kommer öka fallkraften på vattnet med vissa exakta siffror och meter per sekund.. (källa och fakta , siffror finns)

    Därför kometer har fruktansvärd kraft om dom inte hinner brinna upp av den höga accelereringen innan dom når ytan så .. jaa ni vet..

    men om folk rapporterar ungefär samma ämnen i alla olika länder där dom sprayar atmosfären så tycker jag man kan se det som vetenskap, NASA har även sagt på presskonferens att det sprayas men folk ska inte oroa sig det är för att rädda alla, ingen behöver veta, det är för erat eget bästa..

    Öj Tesla kolla den här namninsamlingen som tydligen ska gå genom facebook på nått sätt, namninsamling mot chemtrails http://www.namninsamling.com/site/get.asp?chemtrail2012

    Och sen säg mig, är det en sån där namninsamling för cannabislegalisering som vi borde ha skapat för 10 år sedan?

  • Letsgo

    Member
    2012-07-02 at 11:45

    nej sorry jag sökte på cannabis på den sidan och det var ännu ett exempel på divide för det var 20-30 olika legalisera cannabis insamlingar mad olika namn antar jag så det kommer ju aldrig fungera, smart sida, verkligen..

  • cthullu

    Member
    2012-07-02 at 11:46

    vad har aftonbladet artiklar om aspartam som sötningsmedel att göra med chemtrails?
    Ser inget som helst samband. Du kan inte bara plocka vad som helst orelaterat och hävda att det är ett “bevis” för något helt annat.

    Filmen innehåller så många fel av samma typ så man vet ju inte ens var man ska börja.
    Den visar ett flygplansspår på en helt annan höjd än ett annat flygplan och påstår att den visuella skillnaden bevisar att det ena har chemtrails i sig, men egentligen bevisar den snutten bara att flygplan på olika höjd lämnar helt olika typer av spår.

    Den visar en kamera som filmar partiklar. Jaha, finns partiklar överallt i luften, men de visar inget som helst samband till att de skulle släppts ut från flygplan.

    Samma sak med att man kan uppmäta gifter, ja det är utom all tvivel så att det finns massor gifter i både vatten och luft. Men det i sig bevisar såklart inte att de kommer från en konspiration och flygplansbesprutning. Däremot finns det många bevisade händelser på t.ex. korrupta industrier som smutsar ned på olika sätt. Kanske troligare att de kommer från sådant?

    och så vidare…. de verkar liksom bara plocka lite slumpässigt helt orelaterade saker och hävda att allt beror på “chemtrails” utan att visa på något som stödjer den associationen annat än att dom säger det. Även om observationer att gifter existerar bevisar det inte på något sätt att det kommer från flygplan.

    T.ex. nämner de mycoplasma vilket är en slags bakterier. Pekar på att vi hade ovanligt mycket i år, och vips försöker de påstå att de skulle komma från flygplan utan att motivera varför det skulle vara så på något sätt annat än att de säger att det ingår i konspirationen.

    och så vidare och så vidare.

    Bara för att någon nämner två saker i samma film betyder det inte att något stämmer bara för att vissa delar stämmer om man inte kan bevisa att det också finns en implikation.

  • cthullu

    Member
    2012-07-02 at 11:54

    angående tramset om vatten och gravitation, pumpar du upp något ökar du dess potentiella energi, men det går åt mer kraft ju högre upp du pumpar (läs lagrar mer energi), det är sedan denna energi du får tillbaka när vattnet faller. Dvs omvandlar potentiell energi till rörelseenergi.

    Det är alltså ett sätt att lagra energi, inte att framställa den.

  • Letsgo

    Member
    2012-07-02 at 12:02

    Det står på ett stort stenmonument i USA att dom vill ha 500 miljoner människor i befolkningen på jorden..
    Om det sen börjar sprayas långa lodräta sträck över hela himmlen i alla länder som är med i NATO och även Sverige och när forskningsresultat inkommer att aspartam är dödligt gift , precis nån dag efter så bestämmde nån i EU att det ska användas i livsmedel..

    Om stormen Gudrun var skapad av ett amerikanskt supervapen som Nikola Tesla uppfan och delade upp ritningen i 3 delar och gav en del till USAs regering , andra delen till Rysllands och tredje till Kina.. Klart det är den största skandalen i svensk historie utan tvekan..

    lyssna på det här telefonsamtalet med dom som håller i flygtrafiken i Sverige när sprayningar sker http://www.youtube.com/watch?v=o5T_1QytoQM&feature=player_embedded

    Jag hade en vän som ringde flygplats och fick samma svar , inget att bry sig om ingen att fråga ingen att klaga till, tänk inte på sträcken fortsätt titta på underhållning på tv istället typ, arbeta hårt om du inte arbetar då pluggar du järnet pluggar du inte söker du jobb 8 timmar per dag eller så svälter du, tänk inte på sträcken på himmlen ignorera dom i 10 år till arbete är allt ni nånsin behöver bry er om, ungefär så känns det som politiker i Sverige säger idag..

    Tänk inte på kriget i Sverige som skapar krimnialitet, fokusera er på Göteborg och invandrare istället något är fel dom gillar våld allihopa hjäälp, mer krig är enda lösningen på med mer tvång fort dom lyder inte än :D

  • Teslakid

    Member
    2012-07-02 at 13:23

    Ett stenmonument är inte mer bevis för något än vad en bok är.
    Men tror man det är det nog dax att ta reda på hur man blir en av dom 500 miljonerna..
    Att försöka övertyga vanliga medel Svensson om det och att stoppa alla från att dricka light produkter är svårare än att övertyga mig och cthullu att logik och tro går att räkna som bevis för något ;)

    Kort sagt så bryr sig folk inte om saker är lite/mycket giftiga.
    Finns saken att köpa och dom redan druckit cola light i 5år så ser dom ingen anledning till att sluta bara för det står på nått flygblad att det är farligt.
    En stor grupp kommer ändå dö i 40-50 års åldern pga fettrelaterade sjukdomar.

    Man kan lika gärna vända på dit argument och säga att det drar en bort från sanningen, den fysiska verkligheten och att faktiskt föra något av sitt liv ist för att gräva ner sig i olika konspirations teorier och nojja över vad olika maktgrupper gör.. ;)

    Finns dessa supervapen så är vi ändå såpass körda så man tjänar inget på att bry sig, utan det vore bättre att lägga sin tid på att säkra sig själv och sina tillgångar. Mycket möjligt att dom finns, men allt som händer i världen är inte en konspiration mot allas eviga lycka.

    Det har förresten vart starkare stormar efter Gudrun, men dom har inte fått lika mycket uppmärksamhet eftersom dom inte gjorde lika mycket skada (mycket av skogen hade redan blåst ner).
    Och liknande stormar hände förr i tiden också, långt innan HAARP och liknande.

    Med vattnet är det precis som cthullu sa.
    Kvittar du om du har en böjd eller rak kran, det går åt mer energi för att lyfta vattnet än vad vattnet innehåller när det faller ner.
    + all förlust man får i generator och ledare.
    Ingen skillnad om det faller 50cm eller 50m.

    Kometen brinner förresten upp pga friktionen mot luften när den går igenom atmosfären, så den accelererar inte utan bromsas upp på vägen mot jord ytan.

  • Letsgo

    Member
    2012-07-03 at 05:46

    ett stenmonument ser jag som ett bättre bevis än en bok för att en människa skrivit vad som står på stenarna för dom tycker så..

    det är bevis fullt med bevis för att det sprayas över ditt huvud dagligen och jag har noterat sprayningsprojektet i 10 år nu, okej om inte folk kan göra nåntinng åt det så är det konstigt att dom inte medelaat folk att dom ska spraya i Sverige, också väldigt konstigt att flygledare säger att det inte spraayas när det är dom som styr flygtrafiken..

    Och du kanske kan hålla med om att det även är kostigt att efter 30 årigt krig mot droger så sitter politiker på TV och fortfarande skyddar kriget mot droger även fast alla siffror visar att folk lider på olika sätt på grund av det..

    Och lite underligt att media valt att inte skriva om chemtrails eller bieffekterna kriget mot droger har på samhället i 10-30 år, folk vet fortfarande inte sanningen, förutom ungdommarna på internet..

    Om det stod på ett flygblad hur skadligt ämnet var så skulle folk inte köpa det, om det är ett ämne som används i myrgift tror inte jag att folk vill ge det till sina barn eller sin flickvän, vem ska varna vem menar du ska vi skydda oss själva och tillgångar medans man inte varnar folk som inte kan internet eller har ens tid att ta reda på sanningar eller ens läser aftonbladet när dom skrev om aspartam 8 gånger hitils tror jag..

    Men om dom åker med flygplan oh sprayar i atmosfären för att kunna använda sitt supervapen med mer kraft så är det lite idiotiskt att tänka på sig själv och egna tillgångar,r, inga plan ska spraya i svenskt luftrum för då ska minst 2 st JAS-plan åka upp och fråga vad dom gör.. Reinfeldt och Persson har ju sålt ut oss.

    gravitation är konstant accelerering i princip så om du har en komet eller en krök på kranen så spelar det roll, 55 cm och 55 meter gör en otrolig skillnad och det vet nog du också innerst inne för om du tex. släpper en krona från Eifeltornets topp så kan den mörda nån människa för den accelererar hela vägen ner och får en massiv fart..

    30 meter per sekund i sekunden accelererar gravitationen objekt i fritt fall.. tror jag att det var.. Så om ditt vatten kommer ur kröken med pumpkraft neråt så kommer fallet öka den kraften tills den når turbingeneratorn och ett överskott produceras, pumpen skulle gå på samma effekt även hur högt vattnet ska för slangen gör så vattnet får kraften som inte försvinner innan den lämnar slangen vid kröken..

    Du behöverinte lyfta vattnet tror jag utan har du väl satt vatten i en slang i rörelse så behöver du inte lyfta den nåmer utan bara fylla på med nytt genom pumpen me samma effekt..

    Jag är dock ingen pumpexpert utan utgår helt ifrå mitt eget fysiska och logiska tänkande men jag kan ha fel helt klart, en vis man vet att han inte vet allt och jag försöker vara vis..

    Jag tror inegn skulle klara att motbevisa det som gubben visa i klippet om gravitationskraftverk..

    Jaja men spelar ingen roll jag hoppasdes bara jag kunde få lite support och försöka starta nått projekt för att stödja frihet här i Sverige men det är väl i princip bara att ge upp, jag ha försökt men blev bannad och nån tog läsarna från min tråd på flashback och tjänade pengar på deras vilja att vilja ha frihet i Sverige, visst gronabrevet.se skriver mycket bra men ungdommarna som läser vet redan om allt det som dom skriver typ så det är ju den äldre generationen som är nyckeln till förändringar på riktigt i Sverige..

    Att nån sitter i fängelse för att dom skadar sina egna lungor med hasch gör att det känns lite skrattretande att Reinfeldt har tillåtit USA att spaya atmosfären i Sverige i 10 år och påverkat allas lungor, förbud på tobaksrökning inomhus för det är inte rätt att skada andras lungor med rök genom passiv rökning, men passiv spraynings-metals-inandning då?

    Jag känner mig lite besviken på nått sätt att mina svenska medmänniskor värkligen är som du säger att man skyddar sig själv och sina tillgångar i det större perspektivet, och jag skulle tolka det som att om människor är tillräckligt egoistiska då kan man spraya dom från luften och stoppa gift i maten och även om vissa förstår och börjar skrika varning så kommer dom flesta bara bry sig om sig själva och inte varna andra, för att en riktig ändring skulle kunna ske måste väl alla i princip varna varandra, jag såg en gammal amerikansk president som sa i sitt avskedstal att vi måste alla se upp för krigskomplexet i USA för dom vill tjäna pengar på att kriga och mörda oc kommer kriga och mörda för att få kriga och mörda i princip.. inte dom orden men ungefär.. så självklar borde alla se varningsklockor framför sig om man ser USA starta sprayprogram som sen dyker upp i Sverige och nekas i 10 år blankt., redan när jag var liten så hörde jag grannens mamma säga att man köter sig själv och skiter i andra, och det betyder väl i princip att man kan sköta sig sjäv och skiter i andra totalt och kan tillåmed vara lite egoistisk på andras bekostnad.. Samma människor som säger lite skit rensar magen om man pratar om ett ämne som är ohälsosamt, istället för att fråga hur ohälsosamt tex..

    Jag kan hålla med om att man sköter sig själv men i det större perspektivet så skulle det inte fungera , om männniskor bara skötte sig sjäva och aldrig tänkte på hur samhället styrs så skulle väl folk som styr samhället styra det hur dom vill och varför inte sätta in lagar som gör att dom tjänar mer och ala andra mindre..

    Jag försöker inte övertala er , jag är trött på att försöka övertala människor som bestämmt sig för vad dom ska tro på..

    Jag säger som Stefan Moluneox sa att folk som säger hur ska bilvägarna fixas om inte regeringen fixade dom som idag, det är sånna människor som antgaligen inte vill höra svaren eller se bevisen..

    Om ja visar filmer på chemtrails-besprutningar från varenda stad i Sverige så är det bevis för att det sprayats, filmbevis som inte går att trickfilma, det är inte bevis för vad som finns i sprayan eller nånting det fattar jag och ni, men det är bevis för att det sprayats fattar iaf jag, jag vet att det är svårt att tro på men det ändrar inte bevisen ..

    Och sen är det bevis för mig att det är ämnen som inte skulle gillas av dig och mig att dom spraya över oss enbart för dom inte sagt ett ord om det till allmänheten.. tänk det känns lite som att dom skyddar oss från sanningen nu igen och såklart så existerar det inget som heter skydda almänheten från sanningen det finns bara fåtal maktgalningar som vill tjäna mer och mer på vad folk inte vet ..

    Men tycker ni inte det skulle vara viktigt att få medecinskt cannabis till dom i Sverige som lider av några av dom sjukdommarna som cannabis bevisats fungera mot i USA.. Jag har funderat på din idée om att beställa ett visst antal utskick från något reklamföretag, en donation blir ett förbestämmt antal utskick i folks brevlådor..

    i USA har dom ju bra kampanjfilmer för cannabis och typ som stöd för folk så folk kan ha en åsikt öppet, här i Sverige är det tyst och tabu precis som med allt annat, skulle vara underbart att se en svensk version av det filmklippet som finns på http://www.gronabrevet.se .. Hej pappa jag röker cannabis precis som du dricker öl, men jag blir inte baksjuk och mår bättre av cannabisen än av alkoholen.. vart är den svenska reklamfilmen, allvarligt och äärligt..

  • alethea

    Member
    2012-07-03 at 06:13

    Vi är alla olika.

    Och även om alla inte hittar den egna fria viljan så finns den där tror jag.
    Det finns inte en sanning.Vad ett påstående betyder är väldigt upp till betraktaren att avgöra om det är sant eller falskt.Bevisbördan är ju naturligtvis viktig men ändå…

    Det är ju som att säga “nu är klockan strax efter 10” 😯 Ok, jag upplever tiden mer som hyfsat lång.

    Så vad är sanning!?

  • Teslakid

    Member
    2012-07-03 at 07:09

    Det är minniskor som skriver böcker också, så kvittar om det är skrivet på sten, papper eller plåt så är det ändå inget bevis utan ett påstående.
    Sen är var och en fri att ta det på allvar eller inte, men bevis är det aldrig.

    Gravitationen accelererar inte oändligt om man har en atmosfär som bromsar det som faller, det når en max fart efter ca 70-80m. Beroende på form osv är farten lägre. Vatten delar upp sig i droppar när farten ökar och luftmotståndet ökar i takt med farten. Tänker inte försöka förklara mer nu, det funkar inte som du tror men du är fri att försöka motbevisa mig.

    Människan är naturligt lite ego, och om alla brydde sig om sitt och sina nära bara skulle vi inte ha några makthavare som missbrukade sin makt.

    Det samma med vägar, fanns inte staten skulle privata aktörer sköta dessa ist.
    Det finns inget som är öronmärkt så endast staten kan göra det.

    Jo det är konstigt att kriget mot droger fortfarande håller på, men röster höjs mer och mer för att stoppa det.
    Att de hållt på så länge är väl om nått ett bevis på hur segt systemet och ändringar faktiskt är.

    Orkar inte försöka diskutera spyandet mer, har sagt allt ja har att säga om det.
    Men flygkontrollen har inget att göra med vad planen i luften gör, deras jobb är att få dom att inte krocka. Reinflet har heller inte koll på allt och allt går inte via honom.

    Det vore underbart om medicinsk cannabis blev lagligt i Sverige, men det är inte så lätt som att folk bara ska få lite fakta på ett flygbland å sen är allt klart.

    Det är grymt bra att du engagerar dig och jag kommer donera om/när det genomförs, men det är bara ett litet steg på en lång väg och det krävs mycket mer som ja sa i början på tråden.

    Du får väl va den första som säger så i en film?
    Det är en viss skillnad på USA och Sverige, där har man en “följ din dröm”-mentalitet, här har vi en jante-mentalitet.
    USA är ett stort land med 400miljoner invånare, Sverige en liten skiten brorduktig/sosse stat i norra europa och 10miljoner invånare.

    Systemen för hur Sverige/USA fungerar och styrs är olika också.
    Både i det juridiska och statliga.

  • Letsgo

    Member
    2012-07-03 at 07:15

    sanningen är nog att om du kollar upp på himmelen så ser du lika mycket sträck som jag ser, och du kan inte göra nånting åt att du och din fanilj andas in det som sprayas..

    Förutom mitt projekt som inte får något stöd alls, det är ett projekt som skulle kunna informera hela svenska befolkningen sen sitter Reinfeldt i rättegång och får förklara varför flygplanen sprayat och krigets bieffekter ignorerats, folket är dommare genom demokratisk röstning på internet inte era köpta dommare..

    Fråga är väl bara om tillräckligt många kommer va me på min idée och hur många som kommer upp med några andra ideer eller hur många som siter å vääntar på att nån politiker eller nån annan ska göra det..

    Låt oss säga att Ron Paul vinner , det skulle väl behövas ganska mycket för att Sverige ska fortsätta krig när USA avslutar alla sina krig, så jag tror Sverige komemr få en rejäl makeover inom politiken om Reinfeldt tror att han kan stå där och driva krig och hoppas på att svenska befolkningen inte förstår att USA legaliserat alla droger och avslutat alla krig..

    Men tills dess så andas vi aluminium-damm och barn och alla köper produkter utan att bli riktigt informerade om hur giftiga ämnena är i..
    Kriget fortsätter och folket förblir hypnotiserade dagligen av tvn.

    Thchullu. Jag har lyssnat på David Icke ett tag nu och som han förklarar det så behöver folk “polisa” varandra för att hela systemet ska hålla ihop, ett fåtal människor kan aldrig styra över alla om inte det finns “polishundar” som är människor som är villiga att skälla på dom fåren som börjar tänka och ställa frågor, tex om du pratar om ufon och utomjordingar så kommer hundarna som din polare och bekanta och skäller och skrattar åt dig för att få dig och känna dig onormal för att du tänker på saker som är untanför det normala.. Det är så samhället fungerar, pratar du om droger, vipps så kommr hundarna och skäller att du är onormal och du borde spela fotboll istället..
    Och jag kännde att det blev lite så när ni skrev nedlåtande förklaringar åt mig precis som att jag är ett barn som inte gått i skolan elelr vad ni skrev hhaha, är du en fårhund som skäller på mig för det jag skriver är utanför det normala är frågan.. För isåfall är du en viktig grundpelare för att hålla uppe hela systemet, om du hjälper till att tysta ner dom som börjar tänka och snacka genom att säga foliehatt och liknande..

    Jag tycker bara att man ska inte sjunka till samma nivå som dom som man inte gillar själv, så om nån sett ner på dig när du försökt prata om cannabis med dom så lär dig bara att det inte var nice och gör det inte mot någon annan..

    Det har jag märkt med folk som tattar saker av varandra också dom sjunker ofta till samma nivå direkt och börjar blåsa andra människor på pengar som en ond cirkel, allt skulle vart annorlunda om alla inte vela sjunka till sama nivå för det är omoraliskt…

    Jag tänker på alla teknade filmer och barnhistorier, dom flesta har väl ungefär det budskapet att behandla andra som man vill bli behandlad själv, religionerna .. Men sen helt plötsligt när det gäller pengar eller tillåmed cannabis då beter sig folk som hamstrar och tattar bitar av varandra och hundringar hit och dit precis som att det är krig, det är krig iof sannt.. haha

  • Letsgo

    Member
    2012-07-03 at 07:27

    Jag tänkte att det är precis som Ron Paul säger..
    -om det jag pratar om inte är sannt så har ingen skada skett, om det däremot skulle vara tvärt om och man ignorerar varningar som är tydliga, då kan resultaten vara mycket värre..

Page 7 of 19

The discussion ‘Svenska coffe-shops före 2013?’ is closed to new replies.

Start of Discussion
0 of 0 replies June 2018
Now