Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken SAG Stonehedge & RES DSD. Cocos/Flogro.400W HPS. CUT

  • rixkrim

    Member
    2009-03-25 at 05:34

    @ReverendSmOak wrote:

    amenvafan? Born under a baaaad sign *värsta wailande bluesvibratot*

    Jag lider med dig och hoppas på den sista, maken till otur har jag sällan skådat.
    Det står ju bara att den är en creeper i beskrivningen, men att den var en sån teaser nämnde dom inte ;-)

    Hehe jag är född sån. Inte första gången jag får otur med hanar. Och inte andra gången heller för den delen. Man kanske skulle bygga nån hygglig press och börja göra brass på alla hanar man får så kanske man får ut något givande av all möda och besvär iaf. Skiter fullkomligt i Stonehedge nu. Jag har dock fortfarande kvar den jag “tror” är en hona. Den står under HPS och är i blom nu så det bör väl visa sig snart om det är en till j*vla hane som bara är seg i puberteten. Alla andra fick bollar under vegg och redan efter ca 3 veckor, Det är som sagt bara den jag har kvar som inte har visat kön och den är nog snart ca 5 veckor gammal så chansen att det är en tjej ökar ju med det :D

    Jag får hoppas på att det går bättre med mina DSD.
    Satte även ett gäng diesel ryder så vi får väl se hur det blir.

    Skam den som ger sig.

  • rixkrim

    Member
    2009-03-31 at 19:38

    Nu har de plantor jag sparat blommat i 8 dagar. Till vänster ser ni Stonehedge och höger är DSD. De är damer alltså, sen står det en skitskum mutant planta, Även denna DSD men som inte visat kön ännu. :D

    Inte så intressant just nu men dom lever iaf :D

  • reaper

    Member
    2009-03-31 at 19:41

    Skönt att du fick en tjej tillsist :)

    Ska du inte ta sticklingar på henne?

  • outdoorfreak

    Member
    2009-03-31 at 20:13

    Ser riktigt bra ut.
    Kan säga att du inte kommer bli missnöjd med dsd 😉

    mvh

  • rixkrim

    Member
    2009-04-01 at 19:55

    Hemophomo Hehe ja men 1 hona på 13 känns lite surt fan. Men men. Nä jag tänker inte ta sticklingar på henne. Skiter i den strainen nu. Låter henne få blomma ut bara sen kör jag igång med lite annat.

    outdoorfreak Nä vi får väl se vad den har att erbjuda :D Men jag tror DSD ska vara okey låter det som.

    pEace

  • outdoorfreak

    Member
    2009-04-01 at 20:57

    @rixkrim wrote:

    outdoorfreak Nä vi får väl se vad den har att erbjuda :D Men jag tror DSD ska vara okey låter det som.

    pEace

    DSD är mer än “okey” :wink:. Den är fan fantastisk som admiral_ganja uttryckte sig :D ..
    11v blom är att rekommendera för tyngden..

    mvh

  • vexed

    Member
    2009-04-02 at 09:36

    Trevligt att för en gångs skull se lite damer i din tråd. Hoppas mutanten rättar in sig i ledet! Ser buskigt och fint ut!

  • rixkrim

    Member
    2009-04-02 at 15:27

    @outdoorfreak wrote:

    @rixkrim wrote:

    outdoorfreak Nä vi får väl se vad den har att erbjuda :D Men jag tror DSD ska vara okey låter det som.

    pEace

    DSD är mer än “okey” :wink:. Den är fan fantastisk som admiral_ganja uttryckte sig :D ..
    11v blom är att rekommendera för tyngden..

    mvh

    Jo hörde att det var hyggligt lång blomtid på den. Men men. Jag har inte bråttom nånstans ;) Den är toppad dessutom och direkt efter toppningen så sattes den i blom så den slowade lite i början men nu tar den fart. Thanks for tha info :D

    Vexed Thanks man, Haha ja visst är det äntligen så. :D jä*la hanar. Men måste säga att den enda honan jag fick av Stonehedge är jävligt stor så vi får väl se vad det blir av den till slut hehe. Börjar få massa pistiller här och var nu. iaf :D Mutant DSD plantan blev en grabb tyvärr. :/ men jag fick ju iaf EN hona av 2 frön. Bättre hon-ratio än stonehedge iaf hehe.

    pEace out

  • dumelaka1337

    Member
    2009-04-04 at 08:21

    bilder på DR?:D:D:D:D
    har dom kommit upp?

  • rixkrim

    Member
    2009-04-04 at 11:49

    @dumelaka1337 wrote:

    bilder på DR?:D:D:D:D
    har dom kommit upp?

    Jajemen :D Fast dom är bebisar ännu och en ville stretcha sig lite.
    Dock var det bara 2 st som orkade upp, Men jag grävde ner en bit för att se och då såg det ut som att de hade rotat och tappat skalet och slagit ut under cocosen så att säga, så det var nog jag som satte ner dom lite för långt kanske 🙄

    är lite bleka för jag inte vågat brassa på med näringen riktigt. Låter dom få rota sig lite mer innan.

    N.Y.C.D. x L.R#2

    Stonehedge & Double Strawberry Diesel

    pEace.

  • rixkrim

    Member
    2009-04-08 at 16:41

    Nu börjar det hända lite grejer.
    16 dagar i blom har gått, Låter bilderna få tala för sig. :D

    pEace out ladz

  • reaper

    Member
    2009-04-09 at 12:27

    Underbart!! Skönt att du nu bara kan slappna av och beundra växtligheten och slippa allt elände med herrarna.
    Det börjar se lite Sativadominerat ut tycker jag, är det Stenhäcken eller DubbelGubbeDiesel på bilderna?

  • rixkrim

    Member
    2009-04-09 at 13:21

    @ReverendSmOak wrote:

    Underbart!! Skönt att du nu bara kan slappna av och beundra växtligheten och slippa allt elände med herrarna.
    Det börjar se lite Sativadominerat ut tycker jag, är det Stenhäcken eller DubbelGubbeDiesel på bilderna?

    Yeah =D Ja nu slipper jag mer hanar på ett tag framöver iaf.
    Har bara 2 tjejer på ett utrymme som är 80x80x160 och det börjar bli trångt där inne nu. DSD är skitbuskig och grenig som fan. Riktig sativa look. På bilderna är det Stonehedge, Glömde skriva det sorry. DSD är lite segare i utvecklingen, Men den är ju ett par veckor yngre också, + toppad. Tänkte slänga upp lite bilder på den snart.

    Tack för kommentaren bro :D
    pEace

  • gringo

    Member
    2009-04-13 at 12:18

    Update?

    hur har de gått här igentligen ? =)

  • rixkrim

    Member
    2009-04-13 at 22:09

    @gringo wrote:

    Update?

    hur har de gått här igentligen ? =)

    Det går så mycket som frammåt iaf hehe.
    Har 1st Stonehedge och 1st DSD i blom. 4:e veckan nu så jag har precis börjat dosera lite smått med PK. Kan slänga upp lite bilder i morgon.

    pEace

Page 5 of 7

Log in to reply.