• reaper

    Member
    2004-06-17 at 15:04

    Jag ska också dit :D Vore skitfett att teama upp med fler swecannare och dela en joppe eller 15 broderligt

    Men jaa, frågan är ju om nån orkar organisera det 😆

  • reaper

    Member
    2004-06-17 at 23:06

    ja jag ska dit iaf.
    köpte biljett idag och såklart blir det chris innan och efter.
    ha det gött swecannare.
    styr upp det där en swecanflagga nån så kan alla samlas där.

    peace!

  • reaper

    Member
    2004-06-21 at 16:48

    VADÅ BETALA BILJETT?!??!!!

    MAN SKA JU P-L-A-N-K-A!!! – Annars ingen festivalstämning!

  • reaper

    Member
    2004-06-21 at 22:34

    Bara nån fixar en fet flagga så ska det nog gå å hitta, jag ska själv dit men har ingen möjlighet att fixa nån. Tror inte att dom jag bor med vill ha ett swecan-camp tyvärr. Det vore gött om nån kände sej manad att styra upp det hela!

  • reaper

    Member
    2004-06-22 at 12:27

    alltså herregud! j””a stoners!
    vad är det som är så svårt med att säga kl 1500 måndag, tisdag, onsdag mellan bron och basketplanen på västra, där jag förmodar alla ska bo som vanligt? dessutom har jag ett stort psykedelia/weed camp på runt 50 60 pers som planerar att slå upp en stor rök-ring i närheten av duscharna på västra, där skulle alla swecannare känna sig som hemma, ja, hemma!

  • reaper

    Member
    2004-06-22 at 13:17

    stukman: peace 8)
    ill be there

  • reaper

    Member
    2004-06-23 at 08:30

    kom ni andra då också, jag målar upp ett enormt ganjalöv på ett gult lakan å tar med å viftar med..

    kom ihåg killar å tjejer: ser ni ett gult lakan med grönt löv i er dimma, gå fram, presentera er med nick så kramas vi å dansar :P hela dan å konspirerar för å störta göran persson å björn fries ner i det brinnande helvete där anslinger och beijerot väntar på dem!! 😈
    vi måste ju komma ihop oss för nationens väl!
    dyker du inte upp är du ingen patriot; vi samlas underden gröna fanan i år…

  • reaper

    Member
    2004-06-23 at 16:50

    Låter strålande. Kommer definitivt att spana efter den.

  • reaper

    Member
    2004-06-25 at 00:58

    det låter ju bra, då ses vi…

  • reaper

    Member
    2004-06-25 at 09:29

    Vi syns på onsdag ❗ 😉

  • reaper

    Member
    2004-06-26 at 21:32

    då håller jag ögonen öppna efter gult lakan med grönt klad på 😉 och för hoppnigs viss får man se den 😉

  • underdog

    Member
    2004-06-27 at 09:47

    Jag ska leta efter den gula flaggan med det gröna lövet, nära duscharna!

  • finn

    Member
    2004-06-27 at 10:07

    Gött. Ska leta efter den “gula, gröna fanan” ;) Om ni ser en lång skinnad kille så e det bara jag som kommer för att hälsa på 😉

  • reaper

    Member
    2004-06-28 at 15:08

    @Kunta wrote:

    ja, västra campingen är fett mycket schysstare än östra..
    jag kommer inte kunna ha råd med biljett.. ingen som har erfarenhet av att planka in på campingen.. får ju iofs inte se nå band då men man kan festa :D

    Kunta, jag plankade in pa roskilde forra aret. Det tog nagra timmar men funka fint. Planka in mej pa spelningsomradeet med genom att aka bakpa sopbilarna som aker in oh ut genom omradet.

    For att planka in pa sjalva campingen gor sa att du gar fran roskilde centrum ut mot omradet, tar ett par minuter, men du kan INTE planka in om du tar festivaltaget, iallflall, det kanske tar 20-30 min och ga, sen far ga runt omradet en bra bit tills du hittar ett bra stalle och planka in pa. Jag och en kompis hitta ett bra stalle, ga forbi ingangen till ostra, och fortsatt , folj stangslet, till du kommer till mc och husvagns campingen, sen kommer du in pa nan gata med en del hus, ga in dar och over lite aker sa kommer du lang langt borta pa en obevakad del av campingen, tror det blir pa ostsidan, men bortanfor mc campingen iallafall.

    Aja…velig beskrivning men hoppas du lyckas. Det gor du om du har talamod.

    peace Out

  • chiana

    Member
    2004-06-28 at 15:54

    jag ska då i brist på pengar knega på roskilde men jag ska nog hinna spana efter gula lakanet ändå ;)

Page 4 of 6

Log in to reply.