• reaper

    Member
    2004-05-30 at 01:52

    Alltså, en SweCan-camp eller något sånt vore faktiskt riktigt mumma, om nu någon hade orkat genomföra det, jäkla flummare ❗
    Här ska alla myter som slöa oengagerade stoners späs på..

  • reaper

    Member
    2004-05-30 at 03:29

    @Kunta wrote:

    men det finns ju inte en chans att jag kan spara ihop pengar till en biljett på sån här kort tid om man är arbetsfri och lever halvgott på samhället..

    @Ijahman wrote:

    Alltså, en SweCan-camp eller något sånt vore faktiskt riktigt mumma, om nu någon hade orkat genomföra det, jäkla flummare ❗
    Här ska alla myter som slöa oengagerade stoners späs på..

    Jag är också arbetslös. 😆

  • bane

    Member
    2004-06-02 at 14:09

    Iden med en Samling för SweCan nere på Roskilde ska väl kunna fixas även om i en liten skala. Vi får helt enkelt improvisera eller ta en fast samlingspunkt runt området den första dagen spelningarna börjar ???

    Betalade min biljett idag, 1430 spänn, nu blir det nudlar fram till festivalen :)

    *edit* stavfel

  • beatnutz

    Member
    2004-06-05 at 12:21

    Jag bor inte så långt ifrån Chris, så om ni vill möta upp där så vore de jävligt trevligt med lite svenskt röksällskap för en dag =)

    Kan visa er bra pushers också om ni så vill =)

  • reaper

    Member
    2004-06-05 at 12:31

    blir det gemensam träff till roskilde eller samåkning av något slag hänger jag lätt på !! det hade varit grymt kul :D

  • bane

    Member
    2004-06-05 at 20:56

    vill minnas från gamla trådar ang. Roskilde att man föreslog nån bro ???, där man kunde träffas?, nån som är mer insatt i det ?.
    Det är min första besök nere på Roskilde så jag kan inte teränngen alls, men vi måste ju nästan kunna hitta ett ställe att kunna samlas & parta på ?.

  • reaper

    Member
    2004-06-05 at 21:46

    hmm måste väl vara bron mellan östra o västra campingen dom menar isf.

  • reaper

    Member
    2004-06-05 at 22:35

    @Bane wrote:

    vill minnas från gamla trådar ang. Roskilde att man föreslog nån bro ???, där man kunde träffas?, nån som är mer insatt i det ?.
    Det är min första besök nere på Roskilde så jag kan inte teränngen alls, men vi måste ju nästan kunna hitta ett ställe att kunna samlas & parta på ?.

    bron torde väl bli ett knepigt ställe att upprätta swecanplats på men iofs fältet på västra vid bron är ju rätt fint när jag tänker efter lite.
    fan det kommer bli långt att gå 🙄

  • chiana

    Member
    2004-06-06 at 00:48

    bron eller fläkten är bra mötesplats … att säga västracampingen och sen tro att någon hittar är inte ens lönt

  • reaper

    Member
    2004-06-06 at 18:40

    I år blir det första gången för Roskilde för mig, samt en polare som ska med…. Ses!

  • reaper

    Member
    2004-06-07 at 11:44

    inte allt för lång tid kvar.. :)

  • underdog

    Member
    2004-06-08 at 10:44

    Ni snackar goojja.. Det är kolugnt att planka in på roskilde, även festivalområdet! Har gjort det 2 år i rad, och det har aldrig varit något problem. Det som krävs är bara lite sunt förnuft.

    Syns där!

  • reaper

    Member
    2004-06-14 at 15:30

    Japp, då var allt bokat. Biljetter och semester fixat.

    – Varför ta med ett eget tält när det finns ett chillouttält?

  • token

    Member
    2004-06-15 at 08:20

    @Micki wrote:

    – Varför ta med ett eget tält när det finns ett chillouttält?

    För det inte är öppen 24/7 och det kan vara nice att ha en tillflyktsort? =)

    //t0k

  • billy-bong

    Member
    2004-06-17 at 12:23

    Har längtat sen jag kom hem förra året, helt otroligt att det snart är dags igen!. Älskar roskilde.

    För ni som är nya vill jag bara varna för Civil poliser , de är väldigt lömska jag har bara varit på roskilde i 3 år och 2 av åren stötte jag på dem i tälten, förra året på junkie xl.
    Vanliga poliser bryr sig inte men civil poliserna försöker få dig till att lägga fram ditt röka och sen sätta dit dig.
    Var rena turen att jag inte åkte dit förra året. Precis när jag skulle ta fram påsen med weed så tvekade jag och såg att han var civil polis. Man är ju så glad , go och tänker inte på att nån vill göra än illa.

    civil polisen var dessutom svensk! kom jag på nu.

    Trevlig festival på er allihopa bara 10 dagar kvar innan jag åker.

Page 3 of 6

Log in to reply.