• reaper

    Member
    2004-05-15 at 16:13

    Det är under planering redan serru! 8)

  • reaper

    Member
    2004-05-15 at 16:20

    Haha, jaså ? brief me in man ! :D

    Borde finnas ete special Weed Camp med en Swecan-flagga hos som vi kunde samlas vid =)

  • groddarn

    Member
    2004-05-15 at 20:42

    @joeykiller wrote:

    Haha, jaså ? brief me in man ! :D

    Borde finnas ete special Weed Camp med en Swecan-flagga hos som vi kunde samlas vid =)

    Jodå, vi ska ha toddy som flagga. Vi knyckte ideen av Emil i Lönneberga efter hans hyss då han hissar upp Lilla Lina i flaggstången. Själv har jag tyvärr inte sett toddy IRL men enligt utsago ska han vara en grann pojke… :P Så leta efter det 😉

  • reaper

    Member
    2004-05-15 at 23:33

    Huh ? Toddy ? hur fan ser han ut ? hahaha…

  • reaper

    Member
    2004-05-16 at 19:24

    Hahaha, fettish…! 😆

  • reaper

    Member
    2004-05-18 at 17:09

    kommer det bli nåt swcan camp? i såfall så vill jag gärna ha lite info.

  • reaper

    Member
    2004-05-18 at 17:28

    Hahaha, pojkarne e nog lite sköjfriska…;) men de vore soft… :D

  • reaper

    Member
    2004-05-18 at 17:55

    mjo förstog att dom tidigare inlägen verkade lite oseriösa. men fins det inga seriösa planer om deta?

  • reaper

    Member
    2004-05-21 at 11:19

    jag kommer att bo med mina polare som vanligt. men alla är givetetvis välkommna att hälsa på :P . bor alltid vid mitten av Westside.

    återkommer med flagga…

    /s

  • reaper

    Member
    2004-05-21 at 16:26

    ja, västra campingen är fett mycket schysstare än östra..
    jag kommer inte kunna ha råd med biljett.. ingen som har erfarenhet av att planka in på campingen.. får ju iofs inte se nå band då men man kan festa :D

  • reaper

    Member
    2004-05-21 at 18:04

    @Kunta wrote:

    ja, västra campingen är fett mycket schysstare än östra..
    jag kommer inte kunna ha råd med biljett.. ingen som har erfarenhet av att planka in på campingen.. får ju iofs inte se nå band då men man kan festa :D

    Vad jag vet är det lite jobbigt att planka, mycket vakter och så, men man kan ju alldid be nån polare fixa ett löst armband som man kan låna för att traska in. ;)

  • reaper

    Member
    2004-05-21 at 19:46

    Arach: Hoppas du INTE menar att kompisen ska klippa av det från någon annan! 👿

  • chiana

    Member
    2004-05-21 at 19:59

    nej nej… ett löst armband är ett som går att dra av över handen utan att klippa upp det. Så lånar man ut det lite temporärt.

    Men för tusan, pengarna går alltid att skrapa ihop. (hoppas jag som ännu inte skrapat ihop till biljett)

    Vore trevligt att hälsa på lite swecanare på roskilde så en flagga eller något är en trevlig ide :)

  • reaper

    Member
    2004-05-22 at 00:43

    min kompis planka in och lyckades fixa armand gratis föra året förra året. han tog en annan kompis kvitton(man får ju ett littet kvito till när man hämtar ut biljeten via atg) och sa att nån hade klippt hans armband när han hade däckat. så det går ju att kom in gratis om man bara har lite tur och hyffsade nerver 😉

  • reaper

    Member
    2004-05-22 at 10:47

    Att planka in funkar lätt (på campingen). bäst att göra det natte-tid över staketet. vet ju ifs inte om de har förbättrat staketen, men det lär de inte gjort.

    roskilde=prioritet #1 = inga problem med pengar. man har ju ett helt år att spara ihop dem. :)

    Ibland finns det även hål i stänglset, men man pallar ju inte gå runt och leta efter ett sånt. ett annat sätt är ju att bara springa förbi vakterna! 😈

    /s

Page 1 of 6

Log in to reply.