Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Exils rullande SOG 2x150w, HID 2x55w PLL + ute 2014.

  • exil

    Member
    2014-06-12 at 15:24

    @spektakel wrote:

    helvete så stora plantor för 1 L :D . Bra vigorösitet där! Är det F1or eller? Om inte det där är hybrib-vigor so har du kanske guld där :)

    Äh det är nästan 1000w/m2 och passivhydro. Inte överraskad alls över storleken. Det är ett ruggigt effektivt sätt att odla. Ja det är F1 men det är en blandning av auto och early och den senast påförda korsningen var auto på auto så ganska nära släkt och ingen hybridvigour skulle jag tro. Bara stor och ett effektivt sätt att odla.

    De stora på alla bilder är finola x dr. Det är den mest spännande i år för min del så där kommer mitt fokus ligga mest.

  • frilansaren

    Member
    2014-06-13 at 16:35

    Ser trevligt ut som alltid :)
    Blir kul att se hur det blöir med uteodlingen, själv har jag ett gäng ute utöver mina i tältet, som för övrigt närmar sig skörd :)

    La upp några bilder på damerna idag :D

    må väl min vän :hippie:

  • Pipen

    Member
    2014-06-14 at 06:01

    @Exil du är one of a kind alltså :-D Grymt härlig grow, både inne & ute! Älskar verkligen ditt “nytänk” i growboxen & alla dina korsningar.

    Har dock en serös & allvarlig fråga till dig….
    Vart i håvete har du fått tag på finola x dieselryder korsningen? Är grymt sugen på att testa den och kanske korsa den med @ganjababe‘s 100% Mazar Auto i framtiden. Det kan bli en fin tung indica som kommer klara vilken nordisk sommar som helst.

    sorry alla stavfel, är fortfarande susig i kolan efter gårdagens festligheter

  • Mr.Ksecret

    Member
    2014-06-14 at 06:13

    Sinnesjukt fint! Har du några autos över? :)

  • Mr.Ksecret

    Member
    2014-06-14 at 06:17

    Sinnesjukt fint! Har du några autos över? :)

  • exil

    Member
    2014-06-14 at 09:53

    @Pipen wrote:

    @Exil du är one of a kind alltså :-D Grymt härlig grow, både inne & ute! Älskar verkligen ditt “nytänk” i growboxen & alla dina korsningar.

    Har dock en serös & allvarlig fråga till dig….
    Vart i håvete har du fått tag på finola x dieselryder korsningen? Är grymt sugen på att testa den och kanske korsa den med @ganjababe‘s 100% Mazar Auto i framtiden. Det kan bli en fin tung indica som kommer klara vilken nordisk sommar som helst.

    sorry alla stavfel, är fortfarande susig i kolan efter gårdagens festligheter

    Tackar. Jag fick fin x dr av en snubbe på seedheaven. Jag körde en pollen grow med Finola när han hörde av sig och vips var mitt urval piss. Hans dr är typ 65N f9 och Finola mamman gjordes på ett gigantiskt bondestyle urval.

    Vi får se vart det här slutar sen får vi se vad som händer med fröna. Jag har lite fullt upp och det är så segt att skicka runt frön och i princip aldrig få feedback.

  • Mr.Ksecret

    Member
    2014-06-14 at 10:21

    Exil, jag är ute efter frön, korsade som okorsade för att dra upp o ge feedback, känns mer kul o köra upp nått som någon lagt energi o få fram o vet vad de är änn något vanöigt från seedbank etc, försökt få kontakt me dig men lyackas inte.. hur? Har vart 420 sen 10 år o nu vill man självförsörja pga regeringens lagar o shit. Men vill som sagt köra något som e värt tid / energi / pengar. Mvh

  • exil

    Member
    2014-06-14 at 11:31

    @Mr.Ksecret wrote:

    Exil, jag är ute efter frön, korsade som okorsade för att dra upp o ge feedback, känns mer kul o köra upp nått som någon lagt energi o få fram o vet vad de är änn något vanöigt från seedbank etc, försökt få kontakt me dig men lyackas inte.. hur? Har vart 420 sen 10 år o nu vill man självförsörja pga regeringens lagar o shit. Men vill som sagt köra något som e värt tid / energi / pengar. Mvh

    Jag har helt enkelt inte ork att sitta och pilla med frön just nu, jag anv inte längre mail så det är SH eller Norcan som gäller men jag ligger redan nu back ett par utskick så just nu Tack för visat intresse men jag pallar inte. Inget personligt mao.

  • Pipen

    Member
    2014-06-14 at 20:12

    Jag tänkte inte att du skulle skicka några bulor utan mer var du fått tag på dina :-) Men då är det alltså på seedheaven du fått dom ifrån. Tackar & bockar för den infon! Då ska ja göra en sökning där ;-)

    Keep up the good work @Exil

    Din bildtråd ger mig stort välbehag i vardagen

  • exil

    Member
    2014-06-15 at 16:16

    Supercroppat för tredje-ish gången. De får gärna visa kön snart för jag har fem sex fina nya som snart inte får plats i vegg utrymmet.

  • exil

    Member
    2014-06-17 at 15:39

    Dagens bilder.

    Finola x DR

    DF

    ODH x Bad Ticket

    DR wet

  • exil

    Member
    2014-06-17 at 17:33

    Vilken nice utegrow -14 så här långt. Kul. Tänk om vi får en bra sommar på det här, då kommer burkarna bli fulla.

  • spektakel

    Member
    2014-06-17 at 19:46

    ja fortsätter det som nu kommer det bli kanon :D . Vi får alla hoppas! Ser förresten fint ut som fan! Jäkla fina ute-spots du funnit!

  • exil

    Member
    2014-06-18 at 16:57

    Tack ska du ha. Ja det blir nog ett bra år.

    Blev tvungen att trycka in det mesta i skåpet så nu är det fullt vill jag lova.

    De nya fina indica dominanta. Danes bubblegum och fem 89 skunk X UK Cheese x 98 Aloha WW

    Det enda som står i vegg. Två kloner. En Landrace Mango Pina från Guatemala (tjej) Malawi gold x Blue cheese (dam)
    Original Haze (vet ej kön) från frö.
    De här kommer jag få behandla oerhört tufft för att det ska finnas plats för dom i skåpet. Kommer ta många kloner toppa böja binda ner.

  • exil

    Member
    2014-06-21 at 18:10

    Males / Females

    Törstiga. Lääääänge utan ordentligt regn nu. Rotblöta tack.

Page 9 of 20

The discussion ‘Exils rullande SOG 2x150w, HID 2x55w PLL + ute 2014.’ is closed to new replies.

Start of Discussion
0 of 0 replies June 2018
Now