Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Exils rullande SOG 2x150w, HID 2x55w PLL + ute 2014.

  • exil

    Member
    2014-06-01 at 16:33

    Det är så otroligt fullt. Plockade ut en wp x b x o X BM men det kommer bli tjockt där inne. Hoppas på någon mer snubbe av de som precis börjar visa kön. Det blir för mycket där inne.

  • frilansaren

    Member
    2014-06-02 at 10:56

    Det är alltid lika kul att se en tråd av dig exil :)
    Med dina strains som alltid är intressanta saker.

    må väl

  • exil

    Member
    2014-06-03 at 03:53

    Man tackar Lance, härlig hobby vi har.
    Tackar tackar.
    Jag var ute vid spoten igår och helvete vad Finola x Dieselrydern växer. Den outperform de andra med hästlängder. Jävligt roligt.
    Planer ändras (ej tillräckligt med träskdiesel för ett fint urval) så pappa får bli DF x DR x PE x AK, en korsning gjord av Offdahook och Bad Ticket. Den har lite större genetik i sig tack vare Pehkruder (PE). Jag vill i slutändan ha en 150-180cm mögeltålig autoraket som gott och väl hinner klart här 58N.

  • frilansaren

    Member
    2014-06-03 at 12:30

    @exil wrote:

    Man tackar Lance, härlig hobby vi har.
    Tackar tackar.
    Jag var ute vid spoten igår och helvete vad Finola x Dieselrydern växer. Den outperform de andra med hästlängder. Jävligt roligt.
    Planer ändras (ej tillräckligt med träskdiesel för ett fint urval) så pappa får bli DF x DR x PE x AK, en korsning gjord av Offdahook och Bad Ticket. Den har lite större genetik i sig tack vare Pehkruder (PE). Jag vill i slutändan ha en 150-180cm mögeltålig autoraket som gott och väl hinner klart här 58N.

    ska bli intressant :) själv har jag bara lance a´lot som jag ska fröskörda, annars korsar jag inget för tillfället, men så fort denna runda blir klar ska jag fortsätta jobba vidare med min “Bakerstreet” :)

    må väl

  • exil

    Member
    2014-06-03 at 18:05

    Booom shiva. Den här kommer bli maffig, fortfarande fluffig men den har säkert tre veckor kvar skulle jag gissa. Att 1L med perlite kan ge så fina plantor. Passivhydro……
    13s x No Name x kc33 x dr x STA X sour60 x russian rocket fuel.

    Stenhårda nuggets. WW x Blue mary (auto). Dryga veckan kvar till flush.

  • exil

    Member
    2014-06-05 at 16:17

    Alla

    ODH x BT

    DF

    Findiesel

    DR wet

  • exil

    Member
    2014-06-08 at 15:59

    Närbilder är finola x dr. Vilket väder mina vänner, det här kommer bli super nice. Inte så många findiesel som visat kön än så de här kommer bli stoooora ;-)

  • exil

    Member
    2014-06-08 at 17:55

    Det är sjukt fullt. Massor på väg upp dessutom.

    Kolla storleken på krukan. 1L med perlite. Helvete vad stor den är, krukan är skitliten.

  • greenomatic

    Member
    2014-06-09 at 08:37

    😯 😯 :drool: :drool: :D :D :clap: :clap: Nice jobbat har själv några ak47 från norden seeds ute! Ser toppen ut!! :D :clap: :clap:

  • exil

    Member
    2014-06-10 at 09:04

    Tackar tackar.

    Hittade en DR hane i trädgården (purple 65N).
    Tar och pollinerade några av damerna i skåpet när det är dags. Levitator, mango pina och Malawi gold x blue cheese. Knepiga korsningar men kul och väldigt lite jobb.

  • thaxix

    Member
    2014-06-10 at 09:39

    man tappar hackan när man ser dina fina damer!

  • greenomatic

    Member
    2014-06-10 at 11:14

    Om du har några bönor sen senare över så hojta till är väldigt sugen på finola mixarna men har inte utrymme o experimentera själv. :)

  • exil

    Member
    2014-06-10 at 12:40

    @GreenOMatic wrote:

    Om du har några bönor sen senare över så hojta till är väldigt sugen på finola mixarna men har inte utrymme o experimentera själv. :)

    Problemet är tid och ork att sätta sig och pilla med det. Jag får mer tid i höst, har ett gäng egna korsningar och många tusen frön.

  • exil

    Member
    2014-06-11 at 18:32

    Knarkmaskin. Skördat och stuvat om.
    Kommer bli galet tight. Nu någon sorts blandning av vert vanlig odling. Mycket ljus som läcker över i varandra och belyser vert-ish.
    Effektivt som 17.

    De nya i skåpet.

    Edit:
    Cherrie pie x D-kush
    Papaya x Aurora
    Smile x Cheese x UGORG#1
    Lago de Atitilar (landrace Guatemala)
    NL X DurbanTopia (Durban poison x Utopia haze
    Point of no return x HP

  • spektakel

    Member
    2014-06-11 at 21:04

    helvete så stora plantor för 1 L :D . Bra vigorösitet där! Är det F1or eller? Om inte det där är hybrib-vigor so har du kanske guld där :)

Page 8 of 20

The discussion ‘Exils rullande SOG 2x150w, HID 2x55w PLL + ute 2014.’ is closed to new replies.

Start of Discussion
0 of 0 replies June 2018
Now