Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Exils rullande SOG 2x150w, HID 2x55w PLL + ute 2014.

  • exil

    Member
    2014-06-28 at 05:57

    Just nu byter jag inte så mycket, det gick över i lite samlande ett tag så jag har så jag klarar mig (150-200-strains).
    Men hör av dig i höst igen så kan jag skicka lite kul grejer.

    Är egentligen inte ute efter något. En ren warlock eller rena afrikanska landrace sativor är dock alltid intressant.

  • exil

    Member
    2014-06-29 at 16:32

    En lite större ute upd. I fokus är varje av respektive strain som kommit längst.

  • exil

    Member
    2014-06-30 at 11:52

    De flesta är DF. De kommer förmodligen vara klara innan augusti vilket är personbästa för min del. Öste på med blod & benmjöl idag.

    Evolutionen tog konstiga vägar ibland. Vilken hårding.

  • boondock-1

    Member
    2014-06-30 at 12:11

    Nice :) Vad sugen man blev på uteodling nu blir nog och köra en nästa sommar.

  • exil

    Member
    2014-06-30 at 17:39

    @Boondock klart du ska köra ute, det är grymt. Se till att skaffa lite fin stor utegenetik från cannaseeds.dk eller seedshare.co (tidigare seedheaven.net).

    Det var ju en ssh här inne så jag ska väl inte vara sämre jag. Visserligen bara 25% SSH men ändå :-)
    SSH/Sour Diesel x The killing fields.

  • boondock-1

    Member
    2014-06-30 at 18:19

    exil.

    Yes tänkte det blev sugen :) kan tänka mig att man får mycket större skörd ute bättre ljus osv bättre näring i marken mer naturligt för plantan. Nice korsning är det en korsning på super eller shining ? Mina ssh tar sig längtar tills skörd nu får se vad dom ger :D

  • exil

    Member
    2014-06-30 at 19:04

    @Boondock-1 wrote:

    exil.

    Yes tänkte det blev sugen :) kan tänka mig att man får mycket större skörd ute bättre ljus osv bättre näring i marken mer naturligt för plantan. Nice korsning är det en korsning på super eller shining ? Mina ssh tar sig längtar tills skörd nu får se vad dom ger :D

    Det är en vanlig super silver haze från mr.Nice korsad med somas sour diesel och den F1 blev sen befruktad med sannies The Killing Field.
    En snubbe gjorde sen hemmagjorda femmade och det är den jag har.
    Viskleken på hög nivå men ja vem vet. Den ser ut att kunna bli nice.

    Ute är så jäkla fett, de ser så otroligt friska och motståndskraftiga ut. Så de ska se ut helt enkelt.
    Så här ska djur i odlingen se ut. Inte några jävla bananflugor.

  • boondock-1

    Member
    2014-06-30 at 19:25

    Exil.

    Okey nice ser fint ut :) haha det är sant bananflugor är fett jobbiga haft några såna men blev av med dom. Ah ute är nog bäst egentligen när man har en fin sommar dock .

  • exil

    Member
    2014-07-01 at 17:18

    OK satty parade. :-)

  • teslakid

    Member
    2014-07-01 at 17:24

    Stilig :)

    Btw och apropå något helt annat, du har pm ;)

  • exil

    Member
    2014-07-02 at 04:27

    I vegg

  • exil

    Member
    2014-07-02 at 17:38

    Jag vet att det blir täta upd…. men det skiter jag lite i. Det är kul det här :-)

  • exil

    Member
    2014-07-03 at 09:42

    Hmmm borde göra om den här garderoben. Skåpet jag kör i nu är verkligen värdelöst och pisstrångt.

    Det jag har i ljusväg är 2x150w HID, 90w LED UFO, 3x55WPLL och 55w 2d/butterfly.
    Frågan är om man skulle köra vert eller dela in garderoben i en MH och en HPS del. Känns som det vore enklast att dela den. Då kan jag fortsätta köra med mitt starttält utanför garderoben och sen ha ett 12/12 MH plan och ett betydligt högre 12/12 HPS plan.
    Borde få plats med 25 plantor per plan om jag maxar det……vilket är högst troligt att man gör om man har utrymmet.

    Era tankar och åsikter tack.

  • exil

    Member
    2014-07-04 at 16:59

    Finola x DR

    DF

  • exil

    Member
    2014-07-04 at 17:53

    “Ny” setup.
    Samma 2x150w HID men stacked i en garderob. Det här blir väldigt mycket enklare (och större). Min MH pajade så ny är beställd.

    Undreplan. Könade och i blom.

    Övreplan, precis visat kön och börjat stretcha.

    Mitt 24/7 vegg och germskåp. Min egen korsning verkar det vara liv i iaf.

Page 11 of 20

The discussion ‘Exils rullande SOG 2x150w, HID 2x55w PLL + ute 2014.’ is closed to new replies.

Start of Discussion
0 of 0 replies June 2018
Now