Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Duckfoots Typhoon 250w LE *SKÖRDAT

  • ducksfoot

    Member
    2011-02-21 at 12:43

    Tack tack:-)

    Det finns likadana på E40bulbs.se

    /D

  • nomiar

    Member
    2011-02-21 at 13:08

    Aiight, där ser man. Ska följas med spänning :)
    Har också en 250w LE så om du är intresserad är det bara kika in min tråd, ska slå om dom till 12/12 idag :)

    Peace :)

  • ducksfoot

    Member
    2011-02-21 at 13:13

    Härligt! Alltid lika spännande när man slår över:-D

    Kikar in till dig med jämna mellanrum, du har ju världens bästa garderob:-D

  • kush

    Member
    2011-02-21 at 17:21

    @ducksfoot wrote:

    Härligt! Alltid lika spännande när man slår över:-D

    Kikar in till dig med jämna mellanrum, du har ju världens bästa garderob:-D

    Skulle bara säga att,ta bort plast från reflektor som sitter på under sidan det är bara skydd mot repor,så reflektera det mycket bättre 😉 ,,,annrs e det fint 8)

    vh/kush

  • ducksfoot

    Member
    2011-02-21 at 17:24

    Det är gjort, hade inte en tanke på att där kanske kan sitta plast 😯

    Tack tack :D

  • nomiar

    Member
    2011-02-21 at 17:38

    Trevligt att du gillar min garderob ;D
    Ska ta o lägga in lite nya bilder senare inatt mest för jämförelse när den börjar växa ^^
    Hoppas det växer så det knakar för dig nu när du gick in i blom :D
    Peace

  • ducksfoot

    Member
    2011-02-21 at 19:16

    Härligt, då skall jag kika in imorgon :D

    Jo nu börjar det hända grejor, bilder kommer tyvärr dröja. Skall resa bort ett tag. Nya bilder kommer om ca 10 dagar.

  • ducksfoot

    Member
    2011-02-26 at 16:51

    Dag 35 (7 dagar i 12/12)

    En liten uppdatering.

    2 av plantorna har blivit ståtliga hanar, eftersom jag varit borta så har dom stått tillsammans i 7 dagar men dom har inte börjat släppa pollen.
    Bara att avlägsna dom illa kvick.

    De återstående 2 är förhoppningsvis honor, dom har iofs bara visat ett par vita vackra strån i toppen och inget alls i förgreningarna som det har varit i tidigare odlingar. Men får hoppas på det bästa. Dom får stå kvar och växa sig större så kanske det visar sig mer tydligt.

    Båda har vuxit till ca 30cm.

    Pga feldosering av näringen har dom fått en liten bränna men nu är dom under mitt beskydd igen :D

    Nu doseras 5ml canna flores till 1,5l vatten, kör på lite lugnt nu i början.

    Planterade om de förhoppningsvis båda honorna i nya rymliga krukor…

    Lite bilder att vila ögonen på kanske?













  • conehead

    Member
    2011-02-27 at 12:05

    vill bara på peka för dig att kruka #1 är en hanne gör dig av med den om du inte vill ha tonvis med frön mvh

  • razer

    Member
    2011-02-27 at 12:13

    @conehead wrote:

    vill bara på peka för dig att kruka #1 är en hanne gör dig av med den om du inte vill ha tonvis med frön mvh

    Som han säger i inlägget ovanför dig så är två stycken killar, så jag tror han är medveten om problemet 😉 Läs nästa gång istället för att enbart titta på bilderna, du får en bättre uppfattning då :)

    /razer :hippie:

  • conehead

    Member
    2011-02-27 at 14:21

    sorry för mitt inlägg var nyvaken o go när jag skrev det HIHI..

    kolla igenom det just o då står det ju klart i andra stycket att det e hannar ju.

    //conehead

  • forre

    Member
    2011-02-27 at 16:29

    Ser dint ut. Tucker det e hel rätt ut. Inomhus får dom iaf blomma klart. Vilket jag tycker den inte får göra utomhus. Kör på ak eller något och vetta dom inomhus innan du sätter ut dem. Eller varför inte datot syrahusen ? Jeep up the good work! peace

  • ducksfoot

    Member
    2011-02-27 at 18:38

    @Forre wrote:

    Ser dint ut. Tucker det e hel rätt ut. Inomhus får dom iaf blomma klart. Vilket jag tycker den inte får göra utomhus. Kör på ak eller något och vetta dom inomhus innan du sätter ut dem. Eller varför inte datot syrahusen ? Jeep up the good work! peace

    Tack tack! Men, det där datot syrahusen begrep jag ingenting utav, sry

  • razer

    Member
    2011-02-28 at 00:04

    Ser väldigt bra ut! Och det kommer bli mycket bra nu med större lampa :D Dock måste jag fråga vart den är inhandlad ? När jag köpte min LE för drygt 1,5år sedan så fanns det enbart 200W vad jag vet, eller bättre ord val kanske är “vad jag hittade” 😉

  • ducksfoot

    Member
    2011-02-28 at 10:18

    Tack för dom orden razer:-D Det finns 250w men jag tror bara det är det röd/blå spektrumet. annars är det 200w. dom finns på e40bulbs.se

Page 3 of 8

Log in to reply.