Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Duckfoots Typhoon 250w LE *SKÖRDAT

  • ducksfoot

    Member
    2011-02-18 at 08:09

    Tack! :D

    Tror jag gav 139:- på Ica Maxi, vibrerar inte så värst mycket som jag trodde den skulle, brummar faktiskt inte så mycket heller.

    Bara timmar kvar till ombyggnationen :)

  • doctordoom

    Member
    2011-02-18 at 08:21

    600w HPS 😮 movin on up to the big leagues! Härligt!

  • dxtr

    Member
    2011-02-18 at 08:41

    Fett kul att se Thyphoon inne.. Kanske finns nån tråd nånstans men din är den första jag ser,.. Keep on keep it on!

  • ducksfoot

    Member
    2011-02-18 at 09:33

    @DoctorDoom wrote:

    600w HPS 😮 movin on up to the big leagues! Härligt!

    Japp :D men som sagt, det dröjer innan det blir klart. Men sen har man en veggstation och en blomstation :D

    @DXTR wrote:

    Fett kul att se Thyphoon inne.. Kanske finns nån tråd nånstans men din är den första jag ser,.. Keep on keep it on!

    Tror inte jag heller har sett det faktiskt, inte ens tänkt på det. Kul att det gillas :D

  • humlan

    Member
    2011-02-18 at 14:08

    Underbart. Vet hur pengar alltid ställer till det, tänk ifall man fick önska som man ville istället. Allt skulle vara så mycket lättare.

    Fina plantor, vet inte ifall jag frågat detta eller om du skrivit det. Ska du sätta nät eller binda ner dom lite sen?

    Eftersom dom kan stretcha rätt fint vill jag lova. Eller kanske toppa lite och få en fin buske?

    Ja finns många möjligheter!

    Hoppas allt går vägen, även för dina framtidsplaner!

    Fridens!

  • frilansaren

    Member
    2011-02-19 at 11:07

    hur går det för dig mr?

    peace

  • ducksfoot

    Member
    2011-02-19 at 17:17

    Nu har det hänt saker i utrymmet, tyvärr blev inte uppdatering igår, men bättre sent än aldrig :D

    Monterat och fixat ett par timmar och resultatet blev enligt mig riktigt bra.

    Lite bilder från uppgraderingen kanske skulle vara på sin plats?

    Före:


    Mylar på plats:

    Hylla och reflektor med lampa monterat:


    Specialombyggd fläkt, platsbrist.se

    Det färdiga resultatet:




    Nu när förutsättningarna är bättre får jag hoppas på ett finare resultat, får se om det blir hanar, honor eller rentav hermisar.

    Håll till godo :D

  • razer

    Member
    2011-02-19 at 17:25

    Ser mycket bra ut! kommer följas med spänning :) Thyphoon luktar inte så mycket heller i blom så det är ju ett stort plus :)

  • frilansaren

    Member
    2011-02-19 at 17:42

    great work D-boy

    peace

  • ducksfoot

    Member
    2011-02-19 at 18:32

    @Humlan wrote:

    Underbart. Vet hur pengar alltid ställer till det, tänk ifall man fick önska som man ville istället. Allt skulle vara så mycket lättare.

    Fina plantor, vet inte ifall jag frågat detta eller om du skrivit det. Ska du sätta nät eller binda ner dom lite sen?

    Eftersom dom kan stretcha rätt fint vill jag lova. Eller kanske toppa lite och få en fin buske?

    Ja finns många möjligheter!

    Hoppas allt går vägen, även för dina framtidsplaner!

    Fridens!

    Tack!

    Det är väl mest en prioriteringsfråga, vinden ligger inte först i kön av renoveringdetaljera :)

    Blir nog att binda ner dom men ingenting bestämt ännu..

    @razer wrote:

    Ser mycket bra ut! kommer följas med spänning :) Thyphoon luktar inte så mycket heller i blom så det är ju ett stort plus :)

    Tack! Får hoppas det blir som jag tänkt mig :)

    Det var ju bra, inte för att lukten spelar större roll.
    Det var nyttig info, all info rörande Typhoon tas gärna emot då jag uteslutande har odlat WW tidigare med undantag av LR en gång.

    @frilansaren wrote:

    great work D-boy

    peace

    Tack skall du ha!

  • frilansaren

    Member
    2011-02-20 at 16:56

    spännande att följa detta och även ditt kommande projekt,
    härligt med nån i mina “hood” med samma intresse :)

    Peace

  • nomiar

    Member
    2011-02-20 at 22:14

    Fifan! Bra skit det där :D
    Mer LE åt folket! :)
    Ska se till o följa det här.. Hur gamla är dom nu och när slänger du in dom i blom? (Ursäkta min oartighet, jag har inte läst hela tråden.)

    Peace

  • h

    Member
    2011-02-20 at 22:24

    Bra skit där när du körde in nya utrustningen, kommer bli fett mycket bättre!
    Kör på!

    Måste bara fråga, på en liten sidenote: Det rosa/Lila/Orangea på reflektorn, Är det som det ska vara eller är det ett plasthölje? Hade min plastad med något halvgenomskinligt blått skit som jag i början trodde skulle vara där.
    Hur som, tänkte bara fråga för säkerhets skull!

    Thumbs Up!

  • ducksfoot

    Member
    2011-02-21 at 11:56

    @Nomiar wrote:

    Fifan! Bra skit det där :D
    Mer LE åt folket! :)
    Ska se till o följa det här.. Hur gamla är dom nu och när slänger du in dom i blom? (Ursäkta min oartighet, jag har inte läst hela tråden.)

    Peace

    Jag slog om till 12/12 i samband med uppgraderingen, dvs dag 28 tror jag…

    Förhoppningsvis visar dom kön inom en snar framtid :-)

    @Hövdingen wrote:

    Bra skit där när du körde in nya utrustningen, kommer bli fett mycket bättre!
    Kör på!

    Måste bara fråga, på en liten sidenote: Det rosa/Lila/Orangea på reflektorn, Är det som det ska vara eller är det ett plasthölje? Hade min plastad med något halvgenomskinligt blått skit som jag i början trodde skulle vara där.
    Hur som, tänkte bara fråga för säkerhets skull!

    Thumbs Up!

    Tack! Det kommer göra stor skillnad…

    Jag vet faktiskt inte, tänkte faktiskt inte på det, såg inte ut som någon plastfilm.
    Jag skall kolla upp detta snarast möjligt, tack för infon:-)

    För dom som missade så är de fyra nu satta i blom, dag 28.

    /D

  • cookiejar

    Member
    2011-02-21 at 12:29

    Ser finfint ut!
    Vart köpte du lampan?
    Om du inte vill skriva här kan du alltid skriva i PM… har letat efter nåt liknande… :)

    Önskar dig all lycka med dina plantor!

Page 2 of 8

Log in to reply.