Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken BBBOG v2.0 – [LowRyder X / Ak47] [200w LE] [Small] [Skördad]

  • doctordoom

    Member
    2011-09-18 at 15:53

    @Club_one: Ingen aning :) Skulle säga att är 4x så mycket LRx som AK47. Så mängden är jag väldigt nöjd med! Smak och styrka kommer efter kurering :)

  • cokeman

    Member
    2011-09-18 at 17:35

    Riktigt nice mannen! Spliffen såg ut att vara riktigt mumsig! :)
    Blir det något nytt projekt nu på en gång eller ska du vänta ett tag? Ser iallafall fram emot ett nytt projekt från din sida :)

  • doctordoom

    Member
    2011-09-18 at 19:36

    @Cokeman: Tack! Den satt där den skulle :)

    Angående kommande projekt så är jag lite kluven. Börjat känna lite “paranoida” känslor av att snuten ska storma mig när som helst. Blivit lite svettigt vissa nätter. Inte direkt roligt så det kommer nog gå ett tag innan nästa. Vill ju inte utveckla allvarliga psykiska problem pga en hobby.

    Jag får helt enkelt se. Detta kommer räcka över ett år om jag inte ger bort för mycket som förra gången. Då vart 40% av skörden gåvor till olika polare :p

    Sen kommer ju vintern så det är inte lika lätt att ventilera. Skulle inte kunna köra någon av strainsen med stängt fönster. Så isf blir det att prova “Durban Poison” eller NL igen.

    Peace :)

  • robinho

    Member
    2011-09-18 at 19:44

    Stort grattis till fin skörd! Och jag önskar också se en ny odling från din sida!

  • cokeman

    Member
    2011-09-19 at 04:25

    @DoctorDoom wrote:

    @Cokeman: Tack! Den satt där den skulle :)

    Angående kommande projekt så är jag lite kluven. Börjat känna lite “paranoida” känslor av att snuten ska storma mig när som helst. Blivit lite svettigt vissa nätter. Inte direkt roligt så det kommer nog gå ett tag innan nästa. Vill ju inte utveckla allvarliga psykiska problem pga en hobby.

    Jag får helt enkelt se. Detta kommer räcka över ett år om jag inte ger bort för mycket som förra gången. Då vart 40% av skörden gåvor till olika polare :p

    Sen kommer ju vintern så det är inte lika lätt att ventilera. Skulle inte kunna köra någon av strainsen med stängt fönster. Så isf blir det att prova “Durban Poison” eller NL igen.

    Peace :)

    Okej! Riktigt kasst att man ska behöva vara livrädd för att man har en växt hemma alltså! Men det är ju bara att avvakta tills du inte känner snut nojjan längre. Tydligen ska ju A.M.S lukta väldigt lite, läste någon som hade skrivit att det bara luktade när h*n öppnade utrymmet och stack in näsan! Förresten vad blev slutvikten på hela kalaset? :)

  • doctordoom

    Member
    2011-09-19 at 06:43

    @robinho: Det kommer garanterat bli fler. Skulle det bli så att jag flyttar till landet (om kanske 20år) så kommer det bli en odling i storleken 100,000kr :) Men inom någon snar framtid känns det inte direkt akut eller viktigt!

    @Cokeman: Yes, vill känna mig säker i min borg (bostad) innan jag ger mig in på något nytt projekt. Kommer demontera skåpet ikväll och gömma undan allt. Känns redan nu bättre :)

    A.M.S säger du.. .Hmmm… Inte läst så mycket om den men vet att det är någon odling på swecan som kör den. Får undersökas lite, men som det ser ut nu är det NL eller Durban Poision som kommer köras. Kör en eller två riktiga monster plantor och kolla hur mycket man kan få ut i skåpet. Vegga kanske 4 veckor och köra stenhård LST på den. Vore jävligt kul och spännande :)

    Slutvikten får ni gissa fritt på, som jag skrivit innan: Är inte intresserad, äger ingen våg, kommer inte köpa någon våg och snusdosan kan ni få som referens. Mer än så tänker jag inte ge er ;)

    Peace

  • ganjafarm

    Member
    2011-09-19 at 07:08

    Grattis till skörden DoctorDoom ser riktigt gott ut! :)

  • annie10

    Member
    2011-09-19 at 07:11

    Otroligt vakkra damer du fick till,hoppas det kommer smaka dunder me.

  • h

    Member
    2011-09-19 at 08:19

    Grattis brorsan!
    Så jävla kul att det gick vägen!
    Men nu är altl klippt och skåpet står mörkt eller har du något kvar?

  • doctordoom

    Member
    2011-09-19 at 10:34

    @Ganjafarm: Tackar :) Det smakar minst lika bra som det ser ut!
    @Annie10: Det gör vill jag lova! Tar bra gör det också så allt är fint och dimman ligger tätt över kvarteret :)

    @Hövdingen: YES MAN! Nej nu är det tomt i skåpet och timern är urkopplad. Inget brummande när man kommer hem från jobbet. Tror det här är känslan av föräldrar när ungarna flyttar ut :/ Känns lite tråkigt men ändå bra. Allt gick över förväntan och slut produkten är premium! Odlings gudarna lyser på mig för en andra gången i år :)

  • adrenalized

    Member
    2011-09-19 at 15:22

    grattis till skörden, ser ut att ha gått jätte bra speciellt med tanke på det lilla utrymmet.

  • h

    Member
    2011-09-19 at 17:19

    FAN VAD KUL!!!
    Är sjukt glad för din skull, ser verkligen ut som att det blev top-notch i slutändan, oavsett de små misslyckorna som du stötte på.

    Inväntar rökrapport osv.

  • thisismy

    Member
    2011-09-20 at 19:15

    Här har du allt lyckats bra!
    Det dära weedet hade man inte tackat nej att smaka på! ;)

  • doctordoom

    Member
    2011-09-24 at 09:27

    Varit en rolig resa. Tänker inte skriva så mycket i ett avslutat kapitel :)

    Bilder för dom som vill gissa vikter eller bara säga vad dom tycker :)

    Otroligt potent måste jag säga. Den är helt klart svagare än SSH (för skallen) men helt klart i den klassen! Tyckte AK47 var lite flummigare och starkare, dock lite rivig i halsen men en klar och tydlig smak. LRx har jag inte hunnit köra så mycket. Om ett par dagar sätter sig säkert smaken å då får den (nästan garanterat) en 9a! Mycket godis och luktar fantastiskt.

    Liten kul sidenote: Min grinder la av nyss. Det har typ fastnat super mycket kristaller runt locket så det går typ inte att vrida, som att någon klistrat ihop den :D Som tur var den tom när jag märkte det. Så dom översta två delarna ligger i aceton… Kanske hash time?! :D

    Bilderna: LRx i burken / AK47 i påsen




    LRx:

    Detta är helt klart en helg värd att fira!

    Ajuste! Jag beställde lite roliga grejer från EDI. Kanske slänger upp en bild på pipan (den var sjukt läcker)!

  • annie10

    Member
    2011-09-24 at 10:07

    Otroligt fina buds,kristallklart:-)

    Vilken av planterna tyckte du va lättast hantera i odlingsyfte?

Page 20 of 21

Log in to reply.