Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken BBBOG v2.0 – [LowRyder X / Ak47] [200w LE] [Small] [Skördad]

  • doctordoom

    Member
    2011-09-24 at 11:10

    Det var en svår fråga. AK47 blev betydligt mindre i storlek men fick en riktigt krona som blev hård som en puck! Tyvärr blev det lättare mögelskada på båda. Skulle nog ändå säga AK47, den växte nämligen betydligt jämnare. LRx stack iväg rätt stadigt på slutet.

    Bästa weedet: draw
    Lättast att odla: AK47
    Minst odör: LRx
    Kvantitet: LRx

    Så skulle jag uppskatta det iaf :)

  • totoro

    Member
    2011-10-03 at 04:16

    Eftersom jag haft äran att provsmaka båda så måste jag säga att det inte går att jämföra dom. AK47’an är BRUTAL. Den kommer i form av en bubbla som “kopplar loss” medvetandet för några sekunder, tills man inser att man “whoh, är vi med här i rummet?”-känslan infinner sig och helt plötsligt är man stenad, utan minsta känsla av trötthet i kroppen.

    LRx’et som är mer indica, kommer som den “tunga” känslan i kroppen istället. Också väldigt fin, sänker ner dig i soffan eller datorstolen väldigt fort.

    Bra jobbat Doctor! Mycket bra.

  • doctordoom

    Member
    2011-10-03 at 07:56

    @Totoro: HeHe du smög dig hit ändå! :D

    Jo jag kan hålla med dig, blir mest LRx just nu. Vill suga på AK47 in till det sista. Börjar bygga rätt mycket kristaller i keif koppen, kommer bli väldigt spännande att röka fin hash också!

    Kul att du gillade det, alltid roligt när någon uppskattar vad man gör :)

  • totoro

    Member
    2011-10-04 at 07:41

    Ja samma här, AK’n ska jag blossa på lite nu faktiskt, till “morgon”-kaffet. Men annars suger jag och sambon på LRx om kvällarna. Man blir så härligt nerbäddad i sängen då :D

    Uppskattar? Åh nej, jag beundrar det du gör! Jättebra gjort kompis :)

  • xtrazi3

    Member
    2011-11-23 at 16:20

    DoctorDoom: Skall strax beställa antingen AK47x eller LowryderX frön från Nordenseeds, har som sagt 40cm i höjd att gå på, 150w hps och några LE samt utblås o insug.
    Vilken strain tycker du jag ska ta? I rökresultat, vilken tyckte du var bäst, luktade mest, blev störst, gav mest yield?

    peace

  • doctordoom

    Member
    2011-11-23 at 17:51

    Potens: AK47
    Mängd: LRx
    Smak: AK47
    Total den som gjorde bästa jobbet: LRx!

    Tror även att AK47an är den som luktar lite mer. LRx var väldigt diskret om jag inte är helt ute och cyklar :)

    Edit: Kan ju tillägga att det är slut nu :D Varit en jäva härlig sen höst och vinter (så långt) :) Lite för mycket gåvar annars hade jag nog haft till januari. Värt var det iaf. Träffa massa nya och intressanta människor :)

    PEace

  • kij__

    Member
    2011-11-24 at 03:14

    Tjena!
    Mycket fin odling må jag säga. Vad blev den slutliga torr vikt rapporten på alla plantor tillsammans?

    Mvh,

  • doctordoom

    Member
    2011-11-24 at 06:10

    Svaret finns i tråden :)

  • ovadram

    Member
    2012-01-29 at 10:35

    Nice blogg! Måste nog va en av den bästa mängden jag sett från en autoblom. garderobsodling med 200w le, Good job man! :clap: :D

  • doctordoom

    Member
    2012-01-29 at 12:31

    @ovadram: Tack, denna blev en väldigt fin omgång :) Lite knas men sånt får man räkna med. Går inte att planera allt :)

    Odla mer :)

Page 21 of 21

Log in to reply.