Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken BBBOG v2.0 – [LowRyder X / Ak47] [200w LE] [Small] [Skördad]

  • h

    Member
    2011-09-11 at 08:39

    FETT NICE!

  • doctordoom

    Member
    2011-09-11 at 18:32

    Inte hänt mycket. Det som var skadat är grindat och rökt, har inte påverkat hälsan för 5öre :) Var väldigt torrt, så det gick kanon och smakade helt ok!

    Bilder på LRx (night shot) är på sin plats:



    Hur det såg ut i grindern efter jag kört det mögliga:

    Hare fint alla :)

  • strangebabylon

    Member
    2011-09-11 at 18:45

    Dina bilder fungerar inte..

  • frilansaren

    Member
    2011-09-11 at 18:58

    bilderna fungerar som sagt inte,
    men har hängt över din tråd som ett litet spöke =)
    mycket bra jobbat, tror allt dina grows är de bästa jag följt :)

    – Sir lance

  • doctordoom

    Member
    2011-09-11 at 19:26

    Får be om ursäkt för att bilderna inte fungera. Det beror troligen på att Photobucket.com anser att mina bilder tar för mycket trafik :p

    Alla bilder kan ses här: http://s1185.photobucket.com/albums/z341/DoctorDo0m/BBBOG%202/

  • billball420

    Member
    2011-09-11 at 19:37

    Jag ser dem. Går ni in på https?

  • doctordoom

    Member
    2011-09-11 at 20:10

    Så här står det i dom tråkiga mailen jag får från photobucket.com

    Attention DoctorDo0m

    You have exceeded the 10 GB monthly bandwidth limit on your free
    Photobucket account. As such, your image and video links have been
    temporarily disabled. Your images and videos have not been deleted but
    will be reactivated on the 18th of the month, when your bandwidth
    usage resets to zero.

    Tyvärr är det inte den bästa sidan att använda, men det är så sjukt smidigt! Funderat på att använda imagshack (eller vad dom heter) men var så hemskt UI och osmidigt tyvärr :/

    Några tips på bra sidor att hosta bilder till kommande projekt?

    @bill: antagligen har du varit här så ofta att du får “vip-kan-alltid-se-bilderna” status ;)

  • h

    Member
    2011-09-11 at 21:30

    Du röker det mögliga alltså?

    Tänj inte på gränserna för mycket nu. Gjorde som dig till en början när utomhusskörden kom in, som vart möglig. Funkade okej till en början, men vartefter så började det kännas i lungorna och halsen.

    Kanske är individuellt, men don’t risk it kompis.

  • kweed

    Member
    2011-09-12 at 01:10

    @DoctorDoom wrote:

    Några tips på bra sidor att hosta bilder till kommande projekt?

    http://www.imagebam.com/

    /kweed

  • doctordoom

    Member
    2011-09-12 at 04:02

    @Hövdingen: Ohoj, ska vara uppmärksam för hur kroppen påverkas. Blir dock inte allt för många till, blev kanske nog för en 15-20st strutar :)

    @kweed: ska undersökas senare, tack för tipset :)

  • doctordoom

    Member
    2011-09-13 at 14:06

    Då testade jag AK47x som varit kurerad runt 3 dagar. Luktade nice, ganska standard smak, styrkan är topp notch. Kan inte säga något annat. Känns redan efter första hitten ur bongen. Kommer som en mjuk våg. Råkade ta lite mycket först (5 hits) för jag trodde det var psykologisk effekt och endorfiner.

    Det visade sig inte stämma utan plantan står för smällen :)

    Kollade tricomerna och bestämde mig för att trimma ner LRx. Dom var 80/10/10 klara/mjölk/bärnsten. Så jag flushade och tog bort en del löv samt sökte efter mögel. Tackar odlings gudarna denna gången för att inte ge mig mer mögel! Så klart inte färdig än, men nu ska dom bara få torka ut under lampan ett par dagar :)

    Ska försöka få i mig dom 2/3delarna jag lämna kvar i bongen!

    sorry för bilderna…

    Peace

  • smogmeister

    Member
    2011-09-14 at 09:49

    Var noga med att kolla in i mitten av budsen. Jag hade många buds som såg bra ut på utsidan men var riktigt dåliga innuti.

  • doctordoom

    Member
    2011-09-14 at 11:54

    @smogmeister: var noga, separera alla blommor och kollade/luktade. Verkar cleant så långt även om RH% smyger sig nära 80% på nätterna :/

    Kommer troligen knäppa lite kort imorgon på sötnosarna som står kvar. Dom har fått sig en vända med saxen så det är betydligt mindre grönska. Har planerat att klippa ner dom totalt i slutet av veckan eller tidigt nästa. Sen får projektet ses som avklarat, lyckat och jävligt roligt även med alla motgångar!

    Hare fint alla

  • doctordoom

    Member
    2011-09-18 at 14:36

    Så nu fungerar bilderna igen!

    Tänkte ta tillfället i akt och säga: ITS DONE!
    Tog totalt 102 Dagar från att skåpet var klart. Tog totalt 84 Dagar från grodd att få fram allt. Denna kändes mer som en dans på rosor än den första. Inga hermisar, ingen bränna bara en trasig lampa och en spontan Hollands resa som satte sina spår :)

    Bilderna från hela kalaset ska kommer självart också. Försökte ta lite fina bilder men det var inte lätt. AK47 är potent som bara den med ett underbart high. Röker du för mycket slutar kalaset alltid i sängen, röker man lagom kan man lätt springa runt på stan och vara trevlig!

    Blev betydligt mer av LRx, inge mögel och mycket kristaller till slut. Vart lite förvånad när jag såg att topparna började växa på sig även in i det sista. Det kom ny frisk “växt-massa” som långsamt täckets av kristaller, medan den äldre började dö. Hann flusha 2 gånger sista veckan innan skörd, vilket jag hoppas syns i smaken. AK47an var nämligen relativt rivig med en klar smak av cannabis men ingen jobbig/äcklig närings smak… Bara stark!

    Bilderna som förhoppningsvis någon väntat på :)

    Sista stunden i livet:

    Första damen: Ariel blir trimmad

    Andra damen: Nala blir trimmad

    Färdiga: Ligger och vilar





    Toppen:

    En liten AK47 bud som delvis röktes:

    Alla bilder finns här: http://s1185.photobucket.com/albums/z341/DoctorDo0m/BBBOG%202/

    Måste bara tacka för all hjälp och allt stöd jag fått av swecan! Hade aldrig varit så här glad och nöjd med vad jag presterat! Kanske inte den största eller bästa skörden swecan sett, men troligen en av dom lyckligaste odlarna!

    Over and out :)

  • club_one

    Member
    2011-09-18 at 15:28

    Jag är inte alls avundsjuk på dig!

    Jo, det är jag kanske… Ser riktigt bra ut!
    Vikt uppskattning?

Page 19 of 21

Log in to reply.