Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Adrenalized [120w][HPS][PC chassi][avslutad]

  • adrenalized

    Member
    2011-08-28 at 10:44

    5 veckor sedan jag slog om ljuset till 12/12
    igentligen inget nytt att komma med. dom sträckte sig lite till men verkar ha stannat nu, lite orolig över att RH låg på 70% på morgonen när jag titta till dom.
    Just det, lite socker har allt börjat titta fram =)



    har provat lite olika storlekar på bilderna, 640 / 800 och 1024 uppdateringen innan denna var 800*600, nu provar jag 1024 säg till om det blir för stort.

  • wayne

    Member
    2011-08-28 at 15:45

    Perfekt storlek på bilderna. De går precis in utan scrollister på en 13″. Hatar thumbnails i trådarna och det är ju ännu värre med för stora bilder.

    Det ser ju snyggt ut! Har du inte ventilationen på på natten? Kan nog vara läge, det är väldigt fuktig i luften nu.

    Kör en SOG nästa gång med lika stora (och välrotade) sticklingar så utnyttjar du utrymmet ännu bättre.

  • adrenalized

    Member
    2011-08-29 at 14:45

    jodå fläktarna går dygnet runt, vet inte hur jag ska göra börjar bli lite orolig att det kommer mögla :( kanske går tvinga in en torrboll eller ngt

  • allanballan

    Member
    2011-08-29 at 14:48

    ris är ett bra allternativ bara du kan hälla in nog mycket,har du några utrymmen över i botten fyll dom med ris i sånna fall!

  • tokuno

    Member
    2011-08-29 at 16:10

    @adrenalized wrote:

    kanske går tvinga in en torrboll eller ngt

    HAHA! :D Du är så jävla coolt påhittig!

    Gillar tråden lycka till !

  • adrenalized

    Member
    2011-08-30 at 16:27

    Ahh ska fan prova med ris o se om det hjälper. =)
    tack för tipset.

    @tokuno wrote:

    HAHA! :D Du är så jävla coolt påhittig!

    Gillar tråden lycka till !

    Kul att du gillar tråden, då kommer du nog gilla nästa version. Har lite nya ideér på “G”. Men som oftast är det plånboken som börjar gnälla, får se hur det blir.

    Tycker det börjar bli dags för dom att fläska på sig lite, Grow FFS!! mycket roligare innan man slår om till blom, nästan så man kan se dom växa när man tittar på dom. =) Nu känner ja mig som en tjock unge på diet i en godis butik. Tiden står fan still!!

  • adrenalized

    Member
    2011-09-17 at 11:54

    sry att det dröjt med update. Vart mkt annat att hålla i, så tjejerna har kommit lite i andra hand. Tyvärr råka dom bränna sig lite innan jag hann justera höjden, 2 ggr har jag “glömt” vattna och mötts av en tråkig syn men dom kämpar ännu på.


    suddig som fan men tyckte den blev så flummig så ja tog me den bilden oxå.


    vad tror ni? ska vi ha en liten utmaning? närmast slutvikten vinner hmm äran. Själv ganska nöjd, men är långt ifrån mitt mål. Finns många saker som ännu kan förbättras i lådan så den kommer byggas om lite efter skörd.

    tack för tipset med ris btw. RH% ligger mellan 40-50 nu.

  • allanballan

    Member
    2011-09-17 at 11:59

    Vi är här för att dela kunskap!
    Det lilla jag vet delar jag gärna.

  • aztek

    Member
    2011-09-17 at 13:37

    42.0 gram tror jag du får :D

    Peace :hippie:

  • adrenalized

    Member
    2011-09-18 at 09:05

    @AzteK wrote:

    42.0 gram tror jag du får :D

    Peace :hippie:

    haha du har högre tankar om mig än vad jag själv har. :thinking:

  • h

    Member
    2011-09-18 at 11:28

    23.2g slutvikt.

    Gillar verkligen tråden! keep up the good work!

  • grabben

    Member
    2011-09-18 at 11:44

    31.8 :)

  • trichoome

    Member
    2011-09-18 at 11:45

    28.0g? ;D

  • hugler

    Member
    2011-09-18 at 13:39

    29

  • adrenalized

    Member
    2011-09-19 at 15:33

    jag själv satsar på 26.4, fast det är några veckor kvar på dom, lite roligt är att det är den plantan som legat efter hela “uppväxten” som nu producerar störst buds.
    Kanske börjar bli dags att dra ner på näringen? skulle tippa på 2-3 veckor kvar nu. Eller hur brukar ni andra göra? ja har bara försökt följa GL närings schema så gott ja kunnat o på den verkar det som om man ska gradvis sänka näringen det sista.

Page 5 of 7

Log in to reply.