Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Adrenalized [120w][HPS][PC chassi][avslutad]

  • inomhuscannabis

    Member
    2011-09-19 at 16:37

    gissar på 19 gram :P, kan man vinna en kaka eller nåt? haha xD

  • kweed

    Member
    2011-09-19 at 17:30

    Ser ut att kunna bli en 21-23g, detta är vad jag skulle gissat på.

    Mycket fint i övrigt, bra initiativ och väl genomfört.

    /kweed

  • inomhuscannabis

    Member
    2011-09-19 at 17:43

    kan ochså tilläga att det är bland bästa pc odlingen jag har sätt

    lycka till och hoppas på en stor skörd!

    mvh

  • adrenalized

    Member
    2011-09-20 at 15:03

    alltid lika kul att läsa att folk gillar och följer tråden, tack så mkt. Lite blandat mellan 19-42g som folk gissar att det kan bli. Börjar kännas spännande, haha. ska ta o köpa mig ett av dom dära portabla microskopen dom har på CO samt en ny våg då jag gömt min gamla alldeles för bra. =P Börjar klia i fingrarna, men lovar att inte nalla ngt så vi kan få en riktig vikt o inget “sködade 15g men nalla nog 68g innan” :liar: haha peace

  • bollore

    Member
    2011-09-21 at 13:31

    Jag gissar på ~ 18g torkat.

    Ett tipps är att du borde rensa bort gamla brända och torkade löv och blommor för det finns risk att de börjar mögla när de inte är friska och gröna. Mögel kan sprida sig och det vore ju tråkigt ifall du får skörda mögelbuds 🙄

    Kul setup, har faktiskt inte sätt någon som klämt in en hps i ett chassi förut 😈

  • adrenalized

    Member
    2011-09-21 at 14:20

    tack för tipset. satt idag o rensa ut gula och gammla blad precis innan du skrev faktiskt.

    (håller för hps’en mobilen gillar inte ljuset)

    dom budsen till vänster dom smala tråkiga, det är dom som jag råkade bränna lite, tror ni det finns chans att dom fläskar på sig eller får jag leva med att dom kommer vara taniga? får försöka vara lite mer uppmärksam på det i framtiden.

  • darkwithin

    Member
    2011-10-22 at 21:16

    kan du inte binda ner dom lite så du får mer ljusspridning?
    intressant odling

  • MrMcMAgnushead

    Member
    2011-10-23 at 06:17

    grymt, updatetetet? ;D

  • Trollkarln

    Member
    2011-10-23 at 07:23

  • xtrazi3

    Member
    2011-11-24 at 13:26

    fortsättning? :D GRYM tråd!

  • darkwithin

    Member
    2011-12-09 at 23:39

    ja vafan?!

    Mvh!

  • fl

    Member
    2011-12-10 at 07:00

    tjusigt, vart e updaten?

  • adrenalized

    Member
    2012-04-06 at 07:03

    Hejsan, ber verkligen om ursäkt för utebliven update, körde med betald vpn, och min premunation tog slut, palla inte att förnya pga ett inlägg. =) *sry* sen glömde jag helt enkelt av tråden.

    iaf snubblade över tråden nu igen och såg att den aldrig avslutades ( hatar att läsa igenom en gammal tråd, för att bara upptäcka att den dog mitt i).

    Iaf vikten blev ju lite av en besvikelse, 18g+ sen gjorde jag aceton hasch på trimm, blad, stammar, ja allt och det blev 1,3g riktigt bra skit.

    tyvärr har jag inga bilder kvar. :(

    Tänkte göra ett nytt försök, ändrat om lite med ljuset för bättre ljusspridning. Tagit bort spagettiburken då den var av så tjockt glas tror jag den gjorde mer onytta än nytta, temp i nya setupen ligger på 28c i botten och 32c strax under hpsen med full flås på fläktarna.

    är någon interesserad av en ny bilddagbok? nya strainen blir isf whitewidow och whiterihno från GHS.

    ps. varför har dom inaktiverat bilder i trådarna för? PM är jag helt med på. eller ligger felet hos mig ngnstans?

  • aztek

    Member
    2012-04-06 at 17:06

    Bilder i trådarna har med att man inte ska kunna föra in “länkar” och annat från andra sidor till swecan, det kan ju vara ip-fiske det med. Eller något sådant.

    Tycker till 100% att du ska lägga upp en ny tråd med en ny grow i din feta chassi! Men var med på säkerheten och så att du inte är med på “listan” bara.

  • adrenalized

    Member
    2012-04-06 at 17:32
    AzteK wrote:
    Bilder i trådarna har med att man inte ska kunna föra in “länkar” och annat från andra sidor till swecan, det kan ju vara ip-fiske det med. Eller något sådant.

    Tycker till 100% att du ska lägga upp en ny tråd med en ny grow i din feta chassi! Men var med på säkerheten och så att du inte är med på “listan” bara.

    Ah fast du får väl bara några random ip nr, inget bundet till ngn specifik användare, utan bara ip nr på alla som besökt tråden.
    Hittade en länk i coffeshopen till en lista med anv / ip, jag var inte med där som tur var. (läskigt me folk som ska hålla på och bry sig om sånt som dom inte har med att göra). Vad skulle man möjligvis ha att vinna på att hänga ut några random smokers.

    Ska jag bara fortsätta tråden eller köra igång en ny? vet inte vad som är smidigast?
    just det, funkar det att lägga in länkar i tråden? ingen som vill sitta o ctrl+c / ctrl+v

Page 6 of 7

Log in to reply.