Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Adrenalized [120w][HPS][PC chassi][avslutad]

  • adrenalized

    Member
    2011-07-31 at 20:36

    ajaj Wayne, jag litar på dig. ;) då kanske några av dom små sido grenarna hinner växa ikapp. Börjar bli så jäkla trångt bara.

    Hur länge ska ja stoppa under grenarna då? 1 vecka till eller bara tills det är helt fullt. vill ju gärna ha lite höjd på budsen oxå. Fast samtidigt är det ju ganska viktigt att jag inte får FÖR mycket höjd.

  • wayne

    Member
    2011-08-01 at 18:27

    Så länge alla buds som har möjlighet till det kan titta upp och du har plats kvar skulle jag nog stoppa ner. Jag har aldrig scrogat men jag vet ändå inte hur mycket dina phenos stretchar. :) Bättre att ta det säkra före det osäkra tänker jag, du vill ju inte få för långa toppar.

  • adrenalized

    Member
    2011-08-07 at 13:30

    dags för veckans update 7v gammla eller 2v 12/12.

    har ökat på med näringen lite nu enligt gold labels egna schema och det verkar fungera bra.
    Stoppade under topparna ett tag till men bestämt mig för att låta det växa igenom nu.


  • hasselasse

    Member
    2011-08-07 at 14:00

    Gullig liten dator du har där, ska bli kul att se viktrapport sen. :D

  • adrenalized

    Member
    2011-08-12 at 02:49

    Kunde inte sova, finns inget vettigt att göra kl 6 på morgonen så jag fotade lite i lådan.





  • adrenalized

    Member
    2011-08-18 at 13:34

    Liten update. 8½ vecka gamla, 3½ i 12/12

    svårt att se och taskig vinkel men orkade inte byta objektiv på kameran.
    högsta toppen är ca 15-16 cm hög(räknat från scrog nätet), totalt 18 toppar, dock inte alla som får optimalt med ljus och ligger efter en del i tillväxt.


  • doctordoom

    Member
    2011-08-18 at 13:56

    Har nog rätt när jag sa att du kommer slå chassi rekord :D Ser väldigt fint ut!

    Har det kommit något socker på sötnosarna? :)

  • adrenalized

    Member
    2011-08-18 at 14:08

    ja hoppas det. det högsta jag känner till är 38.5g i chassi. Det var med t5 lysrör eller Pl-l rör som dom heter. Jag hoppas dock att hps’en kan bidra lite på vikten. Inget socker än, men det kommer väl snart. Just nu sitter jag o hoppas på att dom sträcker sig lite till får väl se hur det blir med det.

  • whtname

    Member
    2011-08-18 at 19:26

    Fan vad spännande! Ser fram emot en uppdatering! :D

  • hugler

    Member
    2011-08-19 at 08:25

    wow har inte kollat denna tråden på ett tag och fick en överaskning kan man säga :D ditt chassi artade sig tvär bra grattis och du vinner nog garanterat rekord i vikt inom chassi odling .

  • adrenalized

    Member
    2011-08-19 at 15:57

    @Hugler wrote:

    wow har inte kollat denna tråden på ett tag och fick en överaskning kan man säga :D ditt chassi artade sig tvär bra grattis och du vinner nog garanterat rekord i vikt inom chassi odling .

    Nja tror jag kommer hamna däromkring, men garanterat är nog att ta i.
    Kul att du gillar det dock.. =)

  • adrenalized

    Member
    2011-08-21 at 07:00

    dom hade visst inte sträckt klart, nu börjar det kännas lite trångt. =)



  • doctordoom

    Member
    2011-08-21 at 08:25

    Ja du, hur mycket närmre kan dom komma innan dom bränns? Som ordspråket: även små HPS kan bränna sötnosarna!

    Ser väldigt bra ut annars :) Vad är planen om dom sträcker på sig 3-4cm till?

    Lycka till :)

  • cokeman

    Member
    2011-08-21 at 08:37

    Mycket imponerande! hur länge är det kvar tills skörd? :)

  • adrenalized

    Member
    2011-08-21 at 08:45

    @DoctorDoom wrote:

    Ja du, hur mycket närmre kan dom komma innan dom bränns? Som ordspråket: även små HPS kan bränna sötnosarna!

    Ser väldigt bra ut annars :) Vad är planen om dom sträcker på sig 3-4cm till?

    Lycka till :)

    Dom klarar sig nog så länge dom inte klättrar runt på cooltuben för mkt.
    eftersom jag hållt alla grenar under nätet så kan man dra ner grenarna lite och fixera dom genom att kila imellan ngt mellan nät och gren.

    cokeman: dom har stått i 12/12 ljus i 4 veckor nu.. så det är väl minst 4 veckor kvar

Page 4 of 7

Log in to reply.