• Posted by gronis on 2003-06-20 at 00:08

    det är hur lugnt som helst att röka själv. Inte troligt att du får hallisar. Och skulle du få det så vet du att du har rökt och att det inte är verkligt.

    replied 20 years, 9 months ago 15 Members · 54 Replies
  • 54 Replies
  • reaper

    Member
    2003-06-20 at 01:24

    Nej kanske inte det…men du hittar säkert någon du kan röka med

  • weasel

    Member
    2003-06-20 at 02:04

    Jag kan röka med dig Pm:a mig =)

  • dr-snuggles

    Member
    2003-06-20 at 06:31

    Jag tycker inte att man ska underskatta magin i att röka ensam. Det är ofta väldigt trevligt att göra det och sedan sätta på lite musik osv.

  • smacky

    Member
    2003-06-20 at 09:14

    Jag flyttar tråden till Coffeshopen. En upplevelse är något man upplevt (så tolkar jag det iallafall).

  • skunken

    Member
    2003-06-20 at 09:16

    det har blivit lite mer rökande själv för mig…
    polarna jobbar på dagarna och då och då händer det att man klipper en hövding själv.. nackdelar: inte lika kul som med polare
    fördelar: man kan ta det så jävla lungt och bara softa…=)

  • token

    Member
    2003-06-20 at 09:26

    Jag röker själv kanske 80% av gångerna jag röker.
    När jag röker en ny sort röker jag alltid själv, så man kan smaka och dofta och uppleva den till 100% första gången.

    Men jag tycker om att röka själv, vem kan då klaga på mina reggae toner som strömmar ut ur högtalarna eller vem kan hindra mig ifrån att se på vilken film jag vill?
    Det e det bästa helt enkelt.

    //Tok

  • skunken

    Member
    2003-06-20 at 09:46

    @Token wrote:

    Jag röker själv kanske 80% av gångerna jag röker.
    När jag röker en ny sort röker jag alltid själv, så man kan smaka och dofta och uppleva den till 100% första gången.

    Men jag tycker om att röka själv, vem kan då klaga på mina reggae toner som strömmar ut ur högtalarna eller vem kan hindra mig ifrån att se på vilken film jag vill?
    Det e det bästa helt enkelt.

    //Tok

    precis göra vad man vill utan att någon har några invändningar..=)
    så jävla skönt…
    men jag har märkt att man röker mer om man röker själv… inte bra..=/ lr jo det e det ju..=)

  • token

    Member
    2003-06-20 at 10:03

    Nej man får passa sig så man inte röker alldeles för mycket ;)

    //Tok

  • funk-doctor-spock

    Member
    2003-06-21 at 08:07

    Röka själv slår ju aldrig att röka med goda vänner. Det tenderar dock att bli rätt mycket solorökande när man förfogar över en lite för stabil stash. Men vaddå, finns det nåt skönare än att gå upp på morgonen, veta att man inte har något viktigt att göra de närmaste timmarna, sätta sig i solen och ta sig en wake n bake?

  • skunken

    Member
    2003-06-21 at 08:31

    @Diablo wrote:

    Men.. Problemet är att man är ju hög eller “påverkad” så jäkla länge. Och att inte tala om lukten om man har en morsa med en nos som en tryffelletande gris. Och det är ju lite halvkonstigt att vara ute i 2-3 timmar helt själv (det är väll ungefär så länge man är påverkad?) och dessutom långtråkigt om man är själv.

    :(

    Länge? tycker att det alldeles för kort stentid =( blir ju mindre och mindre ju mer man röker åsså..=/

  • legalize-marijuana

    Member
    2003-06-21 at 13:20

    Röka själv är trevligt. Man kan sitta i sin egna värld & bara njuta till skivorna man slänger på.

  • token

    Member
    2003-06-21 at 14:46

    @Diablo wrote:

    Men.. det finns ju en hel del som är under 18 här på forumet eller?? Och man behöver ju inte flytta hemmifrån bara för att man kan. 😯

    Sant så sant, MEN det har STORA och MÅNGA fördelar att bo själv. 8)
    Dock en del nackdelar med, men inte så många så det ens i närheten av att väga upp fördelarna.

    //tOk :pleased: – några timmar kvar tills man drar till roskilde

  • unkas

    Member
    2003-06-21 at 14:59

    Visst har jag gjort det själv en gång, man blev beng, men det va knappast lika kul som när man e flera.

  • fr

    Member
    2003-06-21 at 20:34

    @Diablo wrote:

    Men.. Problemet är att man är ju hög eller “påverkad” så jäkla länge. Och att inte tala om lukten om man har en morsa med en nos som en tryffelletande gris. Och det är ju lite halvkonstigt att vara ute i 2-3 timmar helt själv (det är väll ungefär så länge man är påverkad?) och dessutom långtråkigt om man är själv.

    Om du aldrig är ensam hemma och/eller inte får gå utanför huset utan att säga vart och med vem så är det nog bättre att vänta några år. Eller så kan du ju smita ut och smygröka. 8)

  • johnnyrucker

    Member
    2003-06-21 at 20:59

    Att sätta sej intill en vindstilla sjö med midnattssol och lite myggmedel på kroppen. Sen efter en feting kan man nog inte vara mycket lyckligare. Själv..
    Gå till ett favoritställe och kör på bara! Bara du får vara ifred. Det tycker jag i alla fall är en förutsättning 8)

Page 1 of 4

Log in to reply.