• Opagaddur

    Member
    2003-07-18 at 23:13

    öhh.. md dn ntällnngn går ngt bra all.. drogr kommr NT göra lvt bättr om du är nr.. du kommr kank känna dj lt bättr undr rut.. mn ftråt å är du tllbaka där du börjad, om nt lt djupar nr.

    å kännr du ådär ka du abolut nt ta drogr. förök htta något om glädjr dj tällt. tnntu är ju nt världn undrgång. man vänjr j ftr tt tag

    du får föröka uppkatta lvt lt mr om dt är och nt vara å ngatv, då kan tx cannab lva upp tämmngn och man kan känna j bra ftråt ockå. är du ngatv kan jag nätan lova att du kommr gå nr dj mr och mr varj gång du rökr.

  • reaper

    Member
    2003-07-19 at 01:29

    Hahaha.. e flummig och har läst igenom hela tråden nu… har förstått hela tiden att det bara är någon som sitter och driver. Dock kul med alla seriös råd och tips 😉

    PEace

  • reaper

    Member
    2003-07-19 at 10:28

    Röka ensam gör jag ofta om jag har en fet stash. Kolla på en rulle under Fröken Jane’s gröna kappa är obetalbart.

  • reaper

    Member
    2003-07-23 at 04:52

    hasch OCH cb? trodde hasch var cb men visst 🙄

  • reaper

    Member
    2003-07-24 at 13:43

    Diablo: Hoppas du hade det trevligt!

    Reefer: “En sekund av klarhet”? 8)

  • reaper

    Member
    2003-07-24 at 14:06

    matoljish: det är lungt. 8)

    Diablo: det är nog inte så konstigt att du inte var så hungrig menar 2liter cocacola tycker åtminstånde jag är ganska mättande… men så är jag ju ganska liten och tanig också….
    Men som sagt hoppas att du hade det trevligt 😉

  • reaper

    Member
    2003-07-25 at 09:11

    Hähä.. Det låter allt som du va lite stenad då Diablo. ;)

  • reaper

    Member
    2003-07-25 at 12:19

    Röka själv är soft. Jag minns när jag precis hade fått bredband (hösten -99) och satt framför datorn inlindad i en filt med massor med godis, dricka och en femma. Jag laddade ner massor med Simpsons avsnitt och de där dr Alban-imitationerna och garvade som en galning för mig själv i flera timmar. Om ett gott skratt verkligen förlänger livet kommer jag nog bli typ 200 år. 8)

  • reaper

    Member
    2003-07-25 at 12:39

    Om jag har köpt braj så röker jag offta själv.. bor en 2 mil från staden där rök-polarna bor.. o polarna här i pyttebyn vägrar röka så.. ja puffar själv jag, fast jag börjar bli mer o mer irreterad av min majspipa.. den börjar fan bli jävligt äcklig.

    nån som har erfarenhet av amazed pipan? den verkar perfekt för att smyga ut i skogen o puffa en rackare.

Page 4 of 4

Log in to reply.