Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Weedman skogsprojekt upd. 2008-08-25

  • reaper

    Member
    2008-08-17 at 11:18

    StickyFingers : Hehe jo de blir mycket större än jag trodde de skulle bli.

    Koi : De har visat preflowers i typ en månad nu jag tror att de håller på att gå i blom men nästa år ska jag lätt köra autoblommande strains som dig :)

    Oavsett hur vädret blir och hur mycket de hinner blomma är jag nöjd med dessa så de ska bara stå där så länge det går. De verkar inte störas alls av kylan som kommer på natten annat än att de inte växer så mycket. Pz

  • bluntman

    Member
    2008-08-18 at 18:00

    Det är så vackert så man blir tårögd!

    det är lite synd att sånna monster inte hinner blomma klart i norden 😡

    snälla breeders! fixa 😉

    Bluntman

  • reaper

    Member
    2008-08-25 at 19:00

    En update. Inte hänt så mycket men de fetar till stammarna rejält :) Pz

  • optimisten

    Member
    2008-08-25 at 19:42

    All groupies must bow down in the sacred prescense of the latex solar beef.
    Detta är den finaste planta jag aldrig sett i mitt liv.

  • bigbanana

    Member
    2008-08-25 at 20:40

    Tänk å ge den där plantan tre månader ultimat 12/12 sol. Skulle bli många blommor!

    Sjukt fint.

  • reaper

    Member
    2008-08-25 at 20:40

    Det där är ingen planta. Det är banne mig ett träd.

    Edit: Bor du på ett blåsigt ställe?

  • reaper

    Member
    2008-08-25 at 21:10

    ojoj, galet.

  • reaper

    Member
    2008-08-25 at 21:41

    Tänk om man kunde ha sen sådan på sin baksida, ligga i skuggan av den och slappa med en spliff!! :D

    :hippie:

    /Skywalker

  • reaper

    Member
    2008-08-25 at 21:47

    Ta sticklingar!!! Någon måste odla phenon inomhus. FEETA stammen!! :D

  • reaper

    Member
    2008-08-25 at 21:59

    Optimisten : Latex solar beef, hehe !

    Kenneth : De får skydd av skogen omkring de får aldrig hårda vindar men får kämpa lite iaf. Hade jag dem där jag bor hade det inte varit så bra de doftar starkt inom ungefär 12 meters radius.

    Maqn : Ska testa att ta sticklingar. Är sugen på att fixa till ett odlingsutrymme inomhus men lär fixa lite mer cash först.

    Pz

  • yerba

    Member
    2008-08-26 at 12:38

    Ska testa att ta sticklingar. Är sugen på att fixa till ett odlingsutrymme inomhus men lär fixa lite mer cash först.

    Gört! ta så många du kan och kör en SOG! 8)
    lycka till!

  • reaper

    Member
    2008-08-27 at 09:32

    Flytta in alla inomhus och bli redo på en monsterskörd! :)

  • reaper

    Member
    2008-08-29 at 16:39

    Hej !!

    Tack så mycket för rådet med sticklingar. Jag har tagit 29 stk idag som var ivägen eller bara för smått. Bilden är ca 4 timmar efter jag satte dom i jorden, vissa har rest på sig men andra hänger lite forfarande. Fösta gången jag tar sticklingar men det var soft hoppas bara de rootar, ser det normalt ut ? Vill gärna lärna mig att göra det bra så om ni ser nått fel säg gärna till.

    Har fixat en jordkällare som jag tänkte investera lite utrustning och fylla med kloner kloner och testa nätmetoden men en massa watt :) en fråga där, hur vattnar man där det är total jungel där ? ska man göra en mittengång ? 5×5 meter jordkällare taket går inåt vid typ 1.5m eller så. Tacksam för feedback och tack igen :)

    Pz

  • reaper

    Member
    2008-09-16 at 20:44

    hur blev buskarna?
    ´är dom skördade ännu? Vill veta, är så nyfiken=)

  • bluntman

    Member
    2008-09-16 at 22:43

    Buskarna blev naturligtvis inte klara, men hur går det med dina sticklingar?

    Bluntman

Page 6 of 7

Log in to reply.