Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Weedman skogsprojekt upd. 2008-08-25

  • reaper

    Member
    2008-08-04 at 20:16

    sorry, jag visste inte att den skulle “processas” av youtube så vänta en stund bara :) Pz

  • reaper

    Member
    2008-08-04 at 20:36

    Ser fint ut, stora grejer det där! :D

  • Texxer

    Member
    2008-08-04 at 20:59

    Shit va stora, ser mycket trevligt ut, bara hoppas att det hinner bli lite
    blommor innan frosten slår klorna i vårat avlånga land

  • brass

    Member
    2008-08-04 at 21:03

    jag är imponerande weedman snyggt jobbat

  • reaper

    Member
    2008-08-04 at 21:58

    Woohoo, riktiga vedklabbar!! 😯

  • reaper

    Member
    2008-08-05 at 16:15

    Tack så mycket för kommentarerna. Vill bara passa på att tacka alla som gör swecan.org möjligt. Jag har hittat så mycket bra information och bra trådar här och hade det inte varit för swecan hade mina små inte varit så vitala som de är idag. Några månader kvar så allt möjligt kan hända men jag ska hålla er uppdaterade med video/bilder. Pz och tack :)!

  • Maskin_Nr_9

    Member
    2008-08-05 at 17:08

    Bor du nära borde du bygga ett tält av soppåsar. 3-4 metalpinnar+ tejp o en eller två små bräder.. Tänk bara på att du ska kunna kasta av skynket på morra..

  • reaper

    Member
    2008-08-05 at 17:49

    Bra förslag Maskin_Nr_9 men har beslutat att låta dem stå och sedan flytta dem till en lada där de kan blomma klart. Sopsäcksmetoden är lockande men jag vill låta dem växa så mycket det bara går och låta naturen ha sin gång så mycket som möjligt. Pz

  • reaper

    Member
    2008-08-06 at 11:53

    Tja Weedman !!
    Om plantorna har rotat sig ute och inte planterats i , typ , behhållare , säckar el dl , tror jag inte dom överlever en uppgrävning , öv ht är det svårt att byta klimat från ute till inne med alla växter . Maskins råd är bra , får du dom bara att börja blomma så fortsätter dom nog av sig själv så här sent på året , dvs du behöver bara täcka dom tills blom kommer igång . Hade en thai på balkongen i våras som fortsatte blomma hela den ljusaste tiden . Visst tål dom frost , CB är kännt för att klara ett par minusgrader på natten pg a höga hallter av div oljor.
    Mvh

  • reaper

    Member
    2008-08-06 at 13:23

    Stonehead : Tack för förklaringen det verkar som en väldigt bra plan! De bodde i krukor innan jag satte ut dem i juni men jag tror de har rotat sig rejält där de är så jag ska bygga ett tält jag :) Tack ännu en gång. Pz

  • reaper

    Member
    2008-08-06 at 16:44

    Riktigt fina plantor, blir lite sugen på att leta efter dom 😉
    Mina tjejer är fortfarande små, men dom kommer dom med

  • reaper

    Member
    2008-08-06 at 20:23

    Hehe Critter håll dig borta från mina små tjejer !! Om det blir skörd kan jag lova provröka jag behöver ju veta vad folk tycker om det :) Pz och en liten bild från idag utan regn.

  • badboy

    Member
    2008-08-06 at 22:27

    shit vad stora. Om du inte hinner blomma ta ett par hundra kloner och använd hemma?

    Stammen på plantan till vänster ser inte helt spinkig heller. Omkrets?

  • fifflan

    Member
    2008-08-06 at 23:06

    shit vad fina, blir bara glad när man ser såna bilder:D

  • reaper

    Member
    2008-08-07 at 08:57

    Riktigt fina plator må jag säga. Och vad vackert det såg ut när de gungade i vinden:) En fortsatt lycka till!

Page 3 of 7

Log in to reply.