Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken street420 bilddagbok venus 5v i blom + kloner 1v blom

  • reaper

    Member
    2009-07-16 at 15:56

    En liten uppdate de 4 Venus honorna ca 30 i blom har fått besök av 8st kloner ifrån morsan i vegg….jag har fimmat och toppat klonerna hårt med förhoppning att de ska få massa toppar som blir lika höga 😉





    Här är de nya brudarna från frö….tänkte knycka lite sticklingar från dessa och behålla dem i veggkammaren tror jag….jag vet jag borde blomma dem och se om de är honor….men det tar tid och plats så jag kanske tar en genväg 😳 😉 WW ser riktigt stark ut 😆 iofs är jag inget jätte fan av WW men en samling bör ändå innehålla hon 😉


    Skulle vilja ha tipps på en riktigt ren och stark sativa…jag vet det finns mycket info om sånt men om nån har erfarenhet av att ha odlat upp samt konsumerat den i lungorna så tycker jag sån info är guld värd 😆

    laterz stoners 8)

  • sodapop

    Member
    2009-07-16 at 20:27

    Härliga byggen street420. skönt att se hur hobby folk löser sina kära problem..
    Vad skulle man göra om det inte fanns några problem att lösa? 😆

    Har inge tips på en ren sativa dock som jag själv odlat och rökt,
    men borde ju finnas någon som har det här på sc..

    Peace

    :hemp:

  • buddah

    Member
    2009-07-16 at 20:41

    @street420 wrote:

    Skulle vilja ha tipps på en riktigt ren och stark sativa…jag vet det finns mycket info om sånt men om nån har erfarenhet av att ha odlat upp samt konsumerat den i lungorna så tycker jag sån info är guld värd 😆

    laterz stoners 8)

    Polarens Durban Poison är han helt lyrisk över, så där får du ta och kika på :)

  • reaper

    Member
    2009-07-17 at 00:30

    tackartackar jo sodapop problem ska man gilla att lösa för att orka med sån här hobby 😆 du vet hur det är 😉

    amen jag ska kolla vad durban poison är för nått….tack för tippset! 8)

  • reaper

    Member
    2009-07-21 at 13:47

    HejHej alla gröna å glada 😉 här är en liten update hur det ser ut idag….jag var just och fyllde på med 16st nya pet-flaskor med vatten 😯 suck jag måste fixa vatten i anslutning till setupen….jag har grävt in vatten direkt från en djupborrad brunn men jag måste issolera och dra el och vatten i väggar innan jag kan klä in dem så det blir 100% stealth 🙄 kanske till vintern 😉

    4st Venus 5v i blom och 8st kloner i 1 liters 1v i blom




    I mitten har jag klonerna….försöker att få dem att stretcha lite så att topparna blir hyffsat jämna 😉 jag vet inte riktigt när jag skall sätta nät över dem…..men skulle gissa på 1-2v till 8)


    Jag tänker testa att blomma klonerna fullt ut i 1 lites krukor…..funkar det hyffsat så tänker jag prova eldorados bordsvatten petflaskor nästa laddning de är på 2 liter…typ samma diameter fast högre….det blir spännande 8) tror jag styr in 8 nya i 2 liters om ca 3v 😆

    Om nån ids så skulle jag villja ha råd eller kommentar angående små krukor och när ett nät bör appliceras…..luv ya all!! 😉

  • soja

    Member
    2009-08-10 at 23:00

    Helt klart snygg setup och stiliga plantor ;) keep it up!

  • grabben

    Member
    2009-08-11 at 01:39

    riktigt snyggt! :hemp:

  • buddah

    Member
    2009-08-11 at 10:59

    Update! 8)

Page 3 of 3

Log in to reply.