Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Sammy´s rullande hydrogarden / OG KUSH / 3000 W / TÄLT

  • dxtr

    Member
    2011-02-26 at 12:39

    To blessed to be stressed, ja du e verkligen blessed!!!!!
    Otroligt fint..

  • drullper

    Member
    2011-02-26 at 14:27
  • TupacChopra

    Member
    2011-02-26 at 15:08

    @Drullper wrote:

    Har lite svårt med orden, försöker istället med lite musik.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/United_States_Air_Force_Concert_Band_-_Hail_to_the_Chief.ogg

    Ahahaha, that shit had me rollin’.

    All jokes aside, much respect to you my brown brother 😉

  • Sammy420

    Member
    2011-02-27 at 05:50

    @DXTR wrote:

    To blessed to be stressed, ja du e verkligen blessed!!!!!
    Otroligt fint..

    The blessings multiply!

  • Sammy420

    Member
    2011-02-27 at 05:51

    @Drullper wrote:

    Har lite svårt med orden, försöker istället med lite musik.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/United_States_Air_Force_Concert_Band_-_Hail_to_the_Chief.ogg

    hahahahaha respect!

  • Sammy420

    Member
    2011-02-27 at 05:51

    @TupacChopra wrote:

    @Drullper wrote:

    Har lite svårt med orden, försöker istället med lite musik.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/United_States_Air_Force_Concert_Band_-_Hail_to_the_Chief.ogg

    Ahahaha, that shit had me rollin’.

    All jokes aside, much respect to you my brown brother 😉

    Big up yourself bredrin!

  • Sammy420

    Member
    2011-02-27 at 05:55

    Btw mina autoblommande frön har poppat upp nu, kläckte dom på en tallrik med vått papper som fick stå på en av mina hoods ett dygn o slängde sedan ner dom i perlite. Har tittat upp från perliten nu, ska låta dom växa lite i perliten innan jag flyttar över dom till klonmaskinen där dom ska få blomma.

    Skördar nog lilla tältet imorgon, vill bara få ut plantorna så jag kan få in mitt nya hydrosystem.

    Har även en ny strain on deck, Mazar X Skunk #1, kommer dock inte kunna köra den förrän om nästa 2 månader när jag är färdig med plantorna i stora tältet.. Men de kan nog bli roligt röka.. mazar är bra som fan, skunk #1 också.. båda har fett kort blomtid så de kommer nog klara sig på 7 veckor..

    Kommer bilder nångång efter helgen..

    Stay blessed!

  • Plutonian_Nyborg

    Member
    2011-02-27 at 07:23

    haha, WOW! Gillar verkligen budformen på den näst sista bilden. Ser riiiktigt tunga ut! Sjukt fin odling!

  • Sammy420

    Member
    2011-02-28 at 20:11

    Har skördat alla i lilla tältet nu, hängt upp dom på tork, har tyvärr inget perfekt utrymme att torka dom i så hela lägenheten STINKER weed. Trevligt!
    Budsen är skitfina, stenhårda och jävligt kompakta. Kan nog bli en OK mängd också. Ska ta bilder senare.

    Ska sätta ihop ett nytt hydrosystem nu och sedan plantera nya kloner direkt. Blir OG Kush igen, har inte hunnit rota någon annan strain, hade annars föredragit en annan den här gången men skitsamma. Ska fota så mkt jag orkar på bygget och planterandet av nya kloner.

  • chronide

    Member
    2011-02-28 at 20:16

    Härligt!! Inväntar bilderna ivrigt :D

    – C

  • Sammy420

    Member
    2011-03-02 at 18:15

    Allright,
    Har som sagt skördat alla plantor i mitt lilla tält och hängt upp dom på torkning. Använder för tillfället stora pappkartonger som jag hänger alla plantor ganska tätt i för att hålla uppe luftfuktigheten och på så sätt förlänga torktiden.
    Jag ställer kartongerna vid ett fönster som jag öppnar lite och nu är de ca 18 grader i kartongen och ca 55% luftfuktighet.

    Jag har även slängt ut alla krukor och all jord och är därmed totalt jordfri, hydro rakt igen även i lilla tältet nu.

    Nya systemet bygger på exakt samma princip som mina waterfarms. Bara att jag har en större kruka (20L) och och starkare pump i förhållande till antalet krukor. Luftstenar i botten på varje kruka .. Inga konstigheter alls egentligen.

    Bilder:




    And here we go again:

    Kommer uppdatera på mina OG Kush inne i stora tältet sen, dom växer nästan FÖR mkt. Helt galet!

  • Sammy420

    Member
    2011-03-02 at 18:54

    Här kommer bilderna på OG Kushen i stora tältet. Dom är in på dag 11 av 12/12 och dom börjar blir väldigt stora, jag hoppas att stretchen ska ge sig snart för jag börjar få tight på höjden, tur att jag har luftkylda lampor!
    Dom är väldigt gröna o väldigt fina, tjocka stammar och extremt buskiga.
    Jag ska plocka fram sekatören idag och plocka bort grenar o blad som jag inte vill ha. Nu är det en jungel!

    Bilderna:





    Ha det fint!

  • razer

    Member
    2011-03-02 at 19:13

    Mycket fina bilder! Och kul att du fotat setupen, har suttit och klurat lite grand på hur den såg ut innan! :)

    /razer :hippie:

  • Sammy420

    Member
    2011-03-02 at 19:23

    @razer wrote:

    Mycket fina bilder! Och kul att du fotat setupen, har suttit och klurat lite grand på hur den såg ut innan! :)

    /razer :hippie:

    Tack, well, den stora setupen ligger mer utförligt beskriven längst ner på sida 1 i tråden om det är av intresse!

    pz

  • razer

    Member
    2011-03-02 at 19:59

    @Sammy420 wrote:

    @razer wrote:

    Mycket fina bilder! Och kul att du fotat setupen, har suttit och klurat lite grand på hur den såg ut innan! :)

    /razer :hippie:

    Tack, well, den stora setupen ligger mer utförligt beskriven längst ner på sida 1 i tråden om det är av intresse!

    pz

    Ja men jag har läst tråden, förlåt om jag skrev knasigt men har en tendens att göra det ibland :crazyeyes: , jag var bara fundersam mest på hur det såg ut hemma hos dig 😆

    PS: Ber om ursäkt för att jag skrev så osamman hängande, nu ska jag mumsa vidare på min marängtårta. 😈

    /razer :hippie:

Page 8 of 12

Log in to reply.