Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Sammy´s rullande hydrogarden / OG KUSH / 3000 W / TÄLT

  • sammy420

    Member
    2011-03-14 at 19:12

    @Wayne wrote:

    De flesta(?) växter behöver lite klor. Det är klor i t.ex. blåkorn.
    Klor och H202 (väteperoxid) är inte samma sak.

    Man kan väl få tag i större mängder hos färghandlare?

    Påstår inte heller att de är samma sak, visste dock inte att det var klor i blåkorn.

    Men här är syftet att döda bakterier i en DWC setup det är vad jag menar med jämförelsen med H202, inte att de är samma ämne men att man använder det av samma anledning och mot samma problem.

    Har du t ex rotröta kan du använda H202 men du kan också använda klor.

    EDIT glömde: Jag har fått tag i en liter h202 som mest tror jag (?).. ganska starkt koncentrerat men under 2-3 mån går de åt endel… jag har ändå 150-170 liter vatten i mina system hela tiden..

  • sammy420

    Member
    2011-03-14 at 19:16

    @DoctorDoom wrote:

    galet fint :D Skulle LÄTT investera i ett tält och ett hydro system om jag hade utrymme eller möjlighet. Tyvärr har jag för många brister i min nuvarande miljö, så kan bara drömma och kolla på dom fina bilderna :)

    Kör hårt! Vore också bra om du (som erfaren odlare?) kunde dela med dig lite av dom misstagen du gjort, eller saker som du skulle ändra om du kunde gå tillbaka i tiden :)

    Det är bara att köra. Finns ju billigare o enklare vägar att gå än min…

    Ja, jag har inga planer på att gå tillbaka till jord som det ser ut nu. Hittills tycker jag bara de är fördelar mot jord men jag har ju inte skördat än.

    Funderar på att sätta ihop en guide till hur jag har satt ihop mitt system, vill bara skörda först åtminstone en gång gång!

    Men har du frågor är de bara att fråga på!

  • mrblejser

    Member
    2011-03-15 at 15:47

    @Sammy420 wrote:

    @DoctorDoom wrote:

    galet fint :D Skulle LÄTT investera i ett tält och ett hydro system om jag hade utrymme eller möjlighet. Tyvärr har jag för många brister i min nuvarande miljö, så kan bara drömma och kolla på dom fina bilderna :)

    Kör hårt! Vore också bra om du (som erfaren odlare?) kunde dela med dig lite av dom misstagen du gjort, eller saker som du skulle ändra om du kunde gå tillbaka i tiden :)

    Det är bara att köra. Finns ju billigare o enklare vägar att gå än min…

    Ja, jag har inga planer på att gå tillbaka till jord som det ser ut nu. Hittills tycker jag bara de är fördelar mot jord men jag har ju inte skördat än.

    Funderar på att sätta ihop en guide till hur jag har satt ihop mitt system, vill bara skörda först åtminstone en gång gång!

    Men har du frågor är de bara att fråga på!

    Jag misstänker att sammy hade knarkat när han skrev detta inlägg, stämmer detta herrn?

  • sammy420

    Member
    2011-03-16 at 01:11

    @Mrblejser wrote:

    @Sammy420 wrote:

    @DoctorDoom wrote:

    galet fint :D Skulle LÄTT investera i ett tält och ett hydro system om jag hade utrymme eller möjlighet. Tyvärr har jag för många brister i min nuvarande miljö, så kan bara drömma och kolla på dom fina bilderna :)

    Kör hårt! Vore också bra om du (som erfaren odlare?) kunde dela med dig lite av dom misstagen du gjort, eller saker som du skulle ändra om du kunde gå tillbaka i tiden :)

    Det är bara att köra. Finns ju billigare o enklare vägar att gå än min…

    Ja, jag har inga planer på att gå tillbaka till jord som det ser ut nu. Hittills tycker jag bara de är fördelar mot jord men jag har ju inte skördat än.

    Funderar på att sätta ihop en guide till hur jag har satt ihop mitt system, vill bara skörda först åtminstone en gång gång!

    Men har du frågor är de bara att fråga på!

    Jag misstänker att sammy hade knarkat när han skrev detta inlägg, stämmer detta herrn?

    Om jag har skrivit det från 1995 o framåt finns de en överhängande risk!

  • h3mp

    Member
    2011-03-18 at 11:42

    Underbart vackra plantor du har, jag vill bara flyta in i bilderna. Dina OG kush bilder är det vackraste jag någonsinn sett :) WTB clone !!

  • plutonian_nyborg

    Member
    2011-03-21 at 22:04

    Kollar alltid den här tråden när jag behöver lite kvällsporr :D

    En guide hade uppskattats iaf. av mig!! blir mer och mer sugen på ett system som man inte måste vara barnvakt för varje dag.. Gillar ditt, ser väldigt cleant ut. Keep it up ;)

  • secret

    Member
    2011-03-22 at 20:42

    En guide skulle sitta fint skulle vara intressant att se hur du har gjort ditt system nice odling sammy :)

  • Anonymous

    Guest
    2011-03-26 at 23:01

    Tjenar mycket fina damer dua har haft här i denna dagbok önskar all lycka i framtiden körde du alltid på den näringen som du la ut en bilp på i forumet ? = ) MVH

  • mrblejser

    Member
    2011-03-27 at 08:31

    @Sammy420 wrote:

    @Mrblejser wrote:

    @Sammy420 wrote:

    Det är bara att köra. Finns ju billigare o enklare vägar att gå än min…

    Ja, jag har inga planer på att gå tillbaka till jord som det ser ut nu. Hittills tycker jag bara de är fördelar mot jord men jag har ju inte skördat än.

    Funderar på att sätta ihop en guide till hur jag har satt ihop mitt system, vill bara skörda först åtminstone en gång gång!

    Men har du frågor är de bara att fråga på!

    Jag misstänker att sammy hade knarkat när han skrev detta inlägg, stämmer detta herrn?

    Om jag har skrivit det från 1995 o framåt finns de en överhängande risk!

    Du ser ju vad knark gör med dig, missbrukare. 😯

  • higherthangod

    Member
    2011-03-27 at 10:41

    Var snälla nu pojkar, inge bråk! ;)
    Fina buds! Vill ha…

  • secret

    Member
    2011-03-27 at 12:15

    Mrblejser har du en pinne röven back din götttttttttttttt

  • luffarn

    Member
    2011-03-29 at 12:29

    Ruskigt bra! Saknas lite uppdateringar bara.

    Lycka till!

  • fritz

    Member
    2011-04-08 at 19:32

    Nu får du lov att uppdatera lite, Sammy! :P

  • rootsboi

    Member
    2011-04-09 at 11:07

    Goddam DUDE!!!! Gr8 Work!! fan du e juh nya ganja guden : P satan va fina damer!! grym setup! är allt inhandlat från usa?
    är du inte nojjig att köra så många 1000w? tänkte på elbolaget?
    själv tänkte man köra runt 2000w i lampor… men är lite små nojjig… va tror ni gott folk,något att oroa sig övr ? :P
    anyways…
    underbar tråd grymmt jobbat, syns att de inte är första gången precis : P

  • chillare

    Member
    2011-05-01 at 09:58

    Oooh my fucking god…

    Du behöver knappast köpa ful hasch någonsin mer iaf ;-)

Page 11 of 12

Log in to reply.