Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken robinho's 250w HPS-odling. LSD m.m, SKÖRDAT (bilder 23/11)

  • bengt-beteende

    Member
    2011-11-29 at 14:25

    Blir tårögd av att se dina bilder Robinho! Glädjs av att höra och se ditt resultat :)

    Gör det cthullu!

  • puffovich

    Member
    2011-11-29 at 15:42

    Niiiiiiiice!

    Hur blev rökat på Charlieplantorna? ;)

  • robinho

    Member
    2011-11-29 at 18:24

    Oj, tack för fina ord!

    @puffovich – Jag har nu precis tagit mina 3-4 första stora drag ur vappen, och visst är det stor skillnad från min LSD, men väldigt tung och bra för min kropp.

    Nu är alla odlings produkter nedplockade, och nu har “polis-nojan” lagt sig. Men visst har odlings flugan bitit mig, så ni kan vänta er fler inomhus odlingar från mig inom en snar framtid.

    Helt sannslöst så bra jag mår nu..

    Ta hand om er vänner!

  • xtrftw1337

    Member
    2012-01-02 at 23:24

    Fin skörd det där! Själv dags för min skörd med snart.. :)

    Jag såg ingenstans hur mycket du fick ut av denna skörd, vore roligt att veta! :)

  • qknn

    Member
    2012-01-03 at 02:45

    grymt bra odlat! Jag är imponerad

  • robinho

    Member
    2012-01-03 at 11:06

    Tack för fina ord!

    @xtrftw1337 Har tyärr ingen våg, men jag har funnit ut att det kan vara en bra att ha en våg för att jämföra mina odlingar, så det kommer att finnas en våg till nästa omgång.

    Men slutskörden var ändå ganska stor, ja du ser ju bilderna lite högre upp, skulle tippa 30g/glas burk kanske.

    Om enstaka dagar startar jag nästa odling, blir från frö även den här gången. Några små förändringar är gjorda och fler kommer att göras, men det får ni såklart mer info om i en ny tråd här i bildbanken!

    Må väl vänner!

Page 12 of 12

Log in to reply.