Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Outdoor grow, 2010

  • fifflan

    Member
    2010-05-01 at 09:31

    varb ute i torsdags och då hade alla växt ytterligare 1 cm och vid klockan halv 11 på kvällen var temperaturen 12 grader, update och bilder kommer i början av veckan! pEACE :)

  • higherthangod

    Member
    2010-05-01 at 13:16

    Jo visst, det är jätte snällt av dig att dela med ditt odlingsprojekt, MEN… dåliga bilder och fattiga uppdateringar gör allt mycket sämre .. :? Hur jobbigt som helst att behöva klicka på vare bild för att kunna kolla på dem.. Lägg upp bilden direkt istället ;) Duktig pojk!

  • fifflan

    Member
    2010-05-01 at 13:30

    haha, ska tänka på detta ;)

  • grabben

    Member
    2010-05-01 at 14:42

    Haha lär läxas de upp 😮 :D

  • higherthangod

    Member
    2010-05-01 at 23:05

    @Fifflan wrote:

    haha, ska tänka på detta ;)

    Härligt ;) Lycka till med utomhusodlingen :) Varför valde du att odla ute?

  • fifflan

    Member
    2010-05-02 at 10:13

    tack, bor massa konstigt folk i mitt lägenhets hus, tror också en polis bor någon våning ner så har inte vågat odla inne än tyvärr men ska nog förmodligen snart flytta så det får bli då :)

  • fifflan

    Member
    2010-05-15 at 15:37

    text update får det bara bli idag tyvärr.. trodde kameran var fixad men den vägrade göra som jag sa och eftersom det inte blir så bra att se med mobilkamera så sket jag i det.. men åter ut igen början av nästa vecka så då harjag fixat kamera, ska låna av en polare nu på måndag :)
    Skitväder har det varit, 4 soldagar på 2 veckor ungefär men dom lever väl och växer ändå :) thyphoon utplanterat lite mer idag och har 15 ovan jord som alla är mellan 5-15 cm.. Blue streak, Thyphoon och Auto AK 47 och dom sistnämnda växer bäst.. nu är det bara solen som ska komma fram lite mer.. medeltemperaturen ligger ungefär på 15 grader på dagarna och 5-6 på natten.. update om några dagar :)
    Peace

  • ganja19

    Member
    2010-05-16 at 20:42

    Grymt!

    Själv så har jag planterat ut ca 40 Thyphoon i fredags utomhus, idag var jag där och ca 10 st hade kommit upp ur jorden.

    kommer följa tråden, hoppas på bilder.

  • fifflan

    Member
    2010-05-17 at 16:06

    okej ja dom är livliga små rackare :) ja jag ska ut imorgon så då kommer det bilder

  • reaper

    Member
    2010-05-23 at 14:26

    Ser snygg ut keep it up ;)

  • puffie

    Member
    2010-05-24 at 16:07

    Nu kräver jag faktiskt att du slänger upp bilder fifflish :)

  • fifflan

    Member
    2010-05-24 at 17:15

    jag vet förlåt min lilla vän Puffie! :) men jag lovar det ska komma innan veckan är slut, har fortfarande problem med kamera.. och pallar inte skriva en vidare update här nu så väntar lite :) PEACE!

  • fifflan

    Member
    2010-05-26 at 20:16

    Hellooo.. dags för en liten update här nu då! Det har gåt några veckor med mestadels dåligt väder men dom växer sakta men säkert.
    Har 17 uppe då 12 är utplanterade för en vecka sen och dom har varierande storlek, och dom resterande 5 för 3-4 veckor sen.. det där med minidrivhuset var ingen lyckad sak, alla dog nästan i dom men dom som är ute nu är planterade rakt ner i en kruka.. var nog därför drivhuset inte skulle stå i direkt solljus som jag läste 2 veckor efter… trögt men sant haha :)
    Men är Auto AK47 och thyphoon och masterlow som växer mest än så länge, men hade nog inte mer än 2 blue streak där.
    Men ett nytt place hittad, planterade 8 thyphoon och 6 masterlow där i måndags och blir att åka till dom i helgen och plantera ut ytterligare 30 AK47 AF.. men här kommer bilder!

    Uploaded with ImageShack.us Auto AK47 hill höger, thyphoon till vänster

    Uploaded with ImageShack.us
    Thyphoon, en vecka gammal

    Uploaded with ImageShack.us
    Masterlow, 1 vecka

    Uploaded with ImageShack.us
    Thyphoon 1 vecka

    Uploaded with ImageShack.us

    Gruppbild, den lilla 1 vecka gammal, Thyphoon, Masterlow and AK47

    ha det nice så länge!

  • mightymite

    Member
    2010-05-27 at 10:06

    Jag tycker mig se att du lagt koppar-slinga runt stammen/vid basen , detta gör du bla för att hålla borta sniglar eller ?? Jag har läst i någon tidning om detta, för några årsedan –
    har själv inte provat det än = dumt av mig — har redan planterat ut mer än 20st i zon 3pg till 4-väster –varav 4-9 fått snigel-döden-spanska skogssnigeln

    Lycka till med växterna!!

  • fifflan

    Member
    2010-05-27 at 15:14

    ja det är mot sniglarna och kan bara rekommendera detta starkt så jag inte haft några problem med sniglar än så länge :)

Page 2 of 4

Log in to reply.