Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Outdoor grow, 2010

  • dyret

    Member
    2010-07-26 at 11:34

    Hej Fifflan, ser fint ut, men hur går det för dina Nepal x Hindu kush? How big are they? and are they flowering? Jag forstår svensk, er bare skit dårlig til at skriva det 😉

  • fifflan

    Member
    2010-07-26 at 16:53

    hej, har tyvärr inga såna kvar, dom dog först när det kom snö, finns längre upp i tråden så tyvärr vet jag inte.. har du några såna? hur går det för dina isåfall?

  • dyret

    Member
    2010-07-26 at 20:01

    I’d like to see how they handle the swedish climat because I grew them last year with Tanska, my father 😉 and this is the first year anyone else is growing them. Vi har iaf. 1 rapport som säger dom blommar nu omkring 58 nl :) och då borde dom vära tidiga nog :D men kan inte väre säker för om et par måneder(months).

    Peace and good luck

  • fifflan

    Member
    2010-07-27 at 16:48

    aha okej :) okej, låter bra, kan bara säga lycka till! Peace

  • fifflan

    Member
    2010-07-27 at 17:02

    en liten update :) har nu totalt 18 honor kvar ,11 AK47, 4 blue streak,1 masterlow,resten thyphoon. 3 stycken AK47 skördade i söndags så är på tork nu. Här ärlite bilder på dom resterande.

    AK47

    Uploaded with ImageShack.us

    2 AK47 till

    Uploaded with ImageShack.us

    2 Thyphoon, 2 AK47 där bak, fick slänga 3 hanar idag av thyphoon

    Uploaded with ImageShack.us

    Uploaded with ImageShack.us

    Blue Streak, luktar underbart

    Uploaded with ImageShack.us

    PEACE!

  • fifflan

    Member
    2010-08-18 at 12:46

    En liten update!
    har både skördat Blue streak och en del AK47. AK47 hade precis kommit in på sin 9e vecka men fuktigt väder resulterade i lite mögel på nedre delen och därför jag valde att plocka dom lite tidigare för har varit med om hur fort det sprider sig innan. Men bra krut i rökat än då får jag lov att säga :)
    PåBlue streak blev det totalt 30 g torrt, på 5 st och AK47 sördade jag 8 finfina plantor och där hamnade det på 120 g torrt, har fortfarande 2 st ute som är några veckor till skörd och 5 st thphoon, 2 LRxSS, 1 LRxBB som inte blommar än. Här är bilder!

    Här är ca 100g AK47 bara torkat på denna bilden, har ju såklart kurerat det efter detta

    Uploaded with ImageShack.us

    Thyphoon och AK47

    Uploaded with ImageShack.us

    Thyphoon
    [IMG=http://img824.imageshack.us/img824/4880/bild147.jpg][/IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    AK47

    Uploaded with ImageShack.us

    AK

    Uploaded with ImageShack.us 47

  • fifflan

    Member
    2010-08-18 at 12:47

    En liten update!
    har både skördat Blue streak och en del AK47. AK47 hade precis kommit in på sin 9e vecka men fuktigt väder resulterade i lite mögel på nedre delen och därför jag valde att plocka dom lite tidigare för har varit med om hur fort det sprider sig innan. Men bra krut i rökat än då får jag lov att säga :)
    PåBlue streak blev det totalt 30 g torrt, på 5 st och AK47 sördade jag 8 finfina plantor och där hamnade det på 120 g torrt, har fortfarande 2 st ute som är några veckor till skörd och 5 st thphoon, 2 LRxSS, 1 LRxBB som inte blommar än. Här är bilder!

    Här är ca 100g AK47 bara torkat på denna bilden, har ju såklart kurerat det efter detta

    Uploaded with ImageShack.us

    Thyphoon och AK47

    Uploaded with ImageShack.us

    Uploaded with ImageShack.us

    AK47

    Uploaded with ImageShack.us

    AK

    Uploaded with ImageShack.us 47

  • puffie

    Member
    2010-09-08 at 22:46

    Skönt resultat du fick :) Våran jugge kompis hade med sig lite av av någon av dom för ett tagsen(ganska längesen) och fy satan vad det luktade starkt och otroligt gott:) tror inte han sa vilken sort det var eller så har jag glömt det
    Kul att det gick så bra ! :)

  • fifflan

    Member
    2010-09-12 at 10:12

    ja det har väl gått rätt bra, inte direkt enligt mina planer men har ju klarat mig rätt hyfsat med reultatet :) och jag tror detvar ak47 han hade, stank rätt mycket :) men man får tacka kompis :)

Page 4 of 4

Log in to reply.