Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken OUTDOOR 2007 nya bilder

  • OUTDOOR 2007 nya bilder

    Posted by reaper on 2007-06-12 at 10:01

    ´va där idag och fyfan va de har växt…nu e det 100 på att alla e honor….vikken tur…..hur som helst här e bilderna

    föresten jag har fixat iordning nätet så att den står upp o inte på plantorna så det ska nog bli bra det… :P :P

    😆 😆

    replied 16 years, 9 months ago 5 Members · 33 Replies
  • 33 Replies
  • pihop

    Member
    2007-06-12 at 10:37

    Sjukt nice ställe du har hittat där!
    Vilken strain var det du körde?

  • reaper

    Member
    2007-06-12 at 12:22

    @pihop wrote:

    Sjukt nice ställe du har hittat där!
    Vilken strain var det du körde?

    hih det tycker jag men fakiskt.. 😆

    det är Nirvanas early special…..vi får c hur det går framöver…det har gått bättre än väntat hitils iallafall 🙄

    kommer in mer bilder

  • reaper

    Member
    2007-06-12 at 12:49

    Grymt snygg odling! :) Dina plantor ser stora och välmående ut.

  • reaper

    Member
    2007-06-12 at 13:04

    Very nice.. :D

  • reaper

    Member
    2007-06-12 at 21:03

    Hade du plantorna inomhus ett tag eller sådde du fröna ute direkt?

  • reaper

    Member
    2007-06-12 at 21:31

    @Dannee wrote:

    Hade du plantorna inomhus ett tag eller sådde du fröna ute direkt?

    a jag vegga de ca 2 veckor..de vart stora som satan fick inte plats skulle egentligen vegga de 1 mån men de växer som bara den :P 😆

    väntade dock tills de vart över 30 de va ca 47…
    den mista va 34 typ

  • reaper

    Member
    2007-06-12 at 21:32

    @NoMercy wrote:

    @Dannee wrote:

    Hade du plantorna inomhus ett tag eller sådde du fröna ute direkt?

    a jag vegga de ca 2 veckor..de vart stora som satan fick inte plats skulle egentligen vegga de 1 mån men de växer som bara den :P 😆

    väntade dock tills de vart över 30 de va ca 47…
    den mista va 34 typ

    Jag pratar CM dåda 😉

  • reaper

    Member
    2007-06-13 at 01:07

    @NoMercy wrote:

    @Dannee wrote:

    Hade du plantorna inomhus ett tag eller sådde du fröna ute direkt?

    a jag vegga de ca 2 veckor..de vart stora som satan fick inte plats skulle egentligen vegga de 1 mån men de växer som bara den :P 😆

    väntade dock tills de vart över 30 de va ca 47…
    den mista va 34 typ

    Okej :D Själv la jag ett frö ute för skoj skull men den växte inte alls.. Den poppade sen så växte den inte nånting på 2 veckor, sen dog den :P
    Ska göra ett nytt försök snart men då ska jag vegga den inomhus ett tag innan jag planterar den ute 😉

  • reaper

    Member
    2007-06-13 at 08:09

    @Dannee wrote:

    @NoMercy wrote:

    @Dannee wrote:

    Hade du plantorna inomhus ett tag eller sådde du fröna ute direkt?

    a jag vegga de ca 2 veckor..de vart stora som satan fick inte plats skulle egentligen vegga de 1 mån men de växer som bara den :P 😆

    väntade dock tills de vart över 30 de va ca 47…
    den mista va 34 typ

    Okej :D Själv la jag ett frö ute för skoj skull men den växte inte alls.. Den poppade sen så växte den inte nånting på 2 veckor, sen dog den :P
    Ska göra ett nytt försök snart men då ska jag vegga den inomhus ett tag innan jag planterar den ute 😉

    ok låter tråkigt att du förlorat de….. 😥

    men när man sår sådär ute bara så är chansen att de löverlever liiiiiiiittteeeeeennnnn……lägg de i krukor istället…små krukor ute tills de har växt ut…sen när du plantar de …va berred på att få gräva en del eller ha ett par krukor til varje planta som ska vva minst minst 10 liter…men normalt ska det va ca 20-30 liter…..jag har va 50 liter på varje planta…det vart ett jävla bärande……tro mig.

  • reaper

    Member
    2007-06-13 at 12:16

    men när man sår sådär ute bara så är chansen att de löverlever liiiiiiiittteeeeeennnnn……lägg de i krukor istället…små krukor ute tills de har växt ut….

    De ska ja testa 😉 :

    Ska leta efter en bra ute plats idag så ska jag börja 😆

  • reaper

    Member
    2007-06-13 at 13:50

    Ser att du har ändrat om nätet så som jag hade tänkt ha mitt också:)
    Ser jävligt nice ut med dina plantor..mycket bra jobb:D
    Tror du att du kan förklara hur man ser skillnaden på en hona och en han planta?
    Det känns som om det kanske börjar bli dags att bestämma kön på mina växter, och jag är inte helt hundra på hur man ser skillnaden!

    Peace out mannen – Diggy

  • reaper

    Member
    2007-06-13 at 22:13

    @Diggy wrote:

    Ser att du har ändrat om nätet så som jag hade tänkt ha mitt också:)
    Ser jävligt nice ut med dina plantor..mycket bra jobb:D
    Tror du att du kan förklara hur man ser skillnaden på en hona och en han planta?
    Det känns som om det kanske börjar bli dags att bestämma kön på mina växter, och jag är inte helt hundra på hur man ser skillnaden!

    Peace out mannen – Diggy

    tja…jo honor ska ju visa preflowers medans hannarna börjar alltid med bollar typ..men det kan va lite svårt i början..tills man ser att det e en boll o inte en pref……så fort du ser att den visar sina små thc strår så e det nog garanterat hona…visar den inte..vänta några dagar…det kan komma lite efter….det ska ju annars visa ca 1-2 veckor in i blom

  • herr-j

    Member
    2007-06-13 at 23:29

    hoppas att jag får halva resultatet på mina plantor

  • reaper

    Member
    2007-06-14 at 06:09

    @jornas wrote:

    hoppas att jag får halva resultatet på mina plantor

    huh??? hur menar du då? :?

  • reaper

    Member
    2007-06-14 at 12:03

    Okej, men grejen e den att jag har ju planterat dom utomhus, så de kommer inte gå in i blom förräns om en riktigt lång tid har jag för mig..Bor i zon 1.
    Så det finns ingen chans att de visar kön innan blommen?
    Peace

    Diggy

Page 1 of 3

Log in to reply.