Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj Odlingstält 100x100x200cm LYX paket

  • felicia

    Member
    2008-07-03 at 11:52

    masterchef: tror att folk har hatt det mesta av det du säger i huvudet innan pengarna betalats…….

    sen e de tyvär såna här inlägg som du skriver som driver vidare nojjan för oss som betalat, o helt plötsligt e de paj kastning här inne igen….

    men jag förstår att du tvekar… det e ju inte varje dag man ser någon som betalar så mycke av sina egna pengar för att folk ska kunna odla…..

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 11:59

    Vi får låta tiden bestämma och se hur detta slutar mina vänner. Skrev inte det för att noja upp er som beställt. Nu väntar vi och ser, borde väl ploppa ner lite paket till er som beställt i början på nästa vecka… Själv funderar jag nog på vilken ursäkt han kommer med nästa gång.. Då han redan avverkat de flesta :O

    skämt å sido, hoppas allt går enligt lagens reglemente.

    /MasterChef

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 12:07

    @felicia wrote:

    ska bli spännande o se vad du slänger ihop :P
    jag tror detta kommer bli riktigt bra….

    lägger upp bilder på paketet när det väl kommer…
    så folk inte behöver va oroliga i onödan…

    Skönt att vi (förhoppningsvis) kommer att få en gröning från en medlem som har varit med ett tag. :)

    Om allt går som smort köper jag ett paket av dig i slutet av månaden Kiruna. :D

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 18:59

    Mr nice guy om du inte håller borta Dawe ifrån att kontakta mig så avbokar jag extra produkterna jag givit dig,

    Ni har inte hållt kontakten en enda jävla gång under detta köp och dawe skickar Pm med “hot” av olika slag att jag inte kommer lyckas med att lura er och liknande när jag redan gett dig konto med bekräftelse på.

    Ett meddelande till ifrån Dawe’s sida och jag avboktar bonus produkterna för nu är jag less på att bli nerklankad på och bägaren har runnit över för jag tål mycket men orkar inte me sånt där.

    Resterande kunder har självklart inget att oroa sig över angående bonus produkterna.

    Mvh Kiruna

  • superheat

    Member
    2008-07-03 at 19:32

    Tänkte bara meddela att jag eventuellt har svaret i morgonkväll på allas fråga då jag möjligtvis fått prylarna. Personlig lev. ifrån affär´n…
    Vi får se, 🙄 antingen så blir det BRA eller så blir det ANUS

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 21:09

    folk i ett cannabisforum borde väl fan kunna konsten att chilla lite, eller? :P

    PZ

  • herr-j

    Member
    2008-07-03 at 21:11

    @Masterchef wrote:

    Hejsan, som så pass ny medlem som jag är, kanske jag inte har så mycket att säga till om, men kan komma med lite information:

    Lätt att fixa Orderbekräftelser ifrån företag för att få mer tid på sig, Du väljer helt enkelt betalsätt: “VISA /mastercard” alltså kortbetalning, sen anger du kortnummer till ett kort som du vet, att det inte finns några pengar på.. Allt kommer gå egenom och du får en Orderbekräftelse, men sen kommer te.x nordea banken ringa eller skicka mail till i detta fallet nordicgrow och säga att dom ska stoppa leveransen, just för att kortet var TOMT.

    säger inte att det ÄR såhär, men har råkat ur för det förut. Och genom att bara läsa tråden så ser jag att det är något skumt pågång, det TAR inte sån här tid, och det KRÅNGLAR inte så mkt som det gör.. Och snälla ni “rövslickare” hoppa inte på mig med några kommentarer som :”åh kiruna är ju så snäll, varför skulle det vara så osv osv”. detta är bara lite små funderingar som jag valde att skriva ner.

    Har man gett sig fan på att blåsa någon, så gör man det och efter betalning hör man ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer av sig igen. Det blir ju inte lindrigare för blåsaren om han sitter och ger alla han blåst nytt hopp om att deras saker är påväg varannan dag. I slutänden är alla lika blåsta ändå.

    Riktar inte bara detta till dig kiruna, jag anser att det är något skumt med din försäljning. Som tillexempel våra Pm, du svarade flitigt, men när jag sa att jag kunde komma och hämta det, och frågade vart vi skulle mötas och vilket datum… då var du helt plötsligt bara kapabel till att läsa Pm´s men inte svara..

    Hoppas inte alla hatar mig redan 🙄 😉

    / MasterChef

    Öööö typ nee jag fick ett kvitto på lampor och ballaster dom har jag fått.
    Och så långt är killen grön. Däremot så har ej lyxpaketet anlänt har mailat nordic grom och väntar på svar..

    Och nu till det roliga jag har inte betalat en spänn utan fått paketet fore free.

    Tala gärna om för mig hur man blåser någon som inte har betalat.

    Vist lät detta för bra för att vara sant och en och annan teori har man väl haft. Men då jag använder en drop adress så skiter jag i vilket egentligen om killen är grön.

    Den kontakten jag har haft med kiruna kan jag gå i god för att killen svarar ärligt han svarar mig snabbt och det finns inget tomt prat. Så snälla snälla rara söta sluta att anklaga honom innan ni har några bevis.

    Bästa Hälsningar J

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 22:25

    Kiruna – jag har sagt åt dig detta personligen och jag säger det här också.

    SLUTA VARA GENERÖS PÅ DETTA FORUM!! Ge fan i att ge bort eller sälja nått med bra rabatt … finns andra sätt att få sverige att börja odla mer.

    Ifall du behöver hjälp med att köra nå grejer till posten så kan jag komma och hjälpa dig till veckan! MEN SLUTA GE BORT MER GREJER! Eller sälja med rabatt! Jag hjälper dig avsluta dom affärer du har igång ifall du inte får ner grejerna till posten pga nacken.

    ha det bra

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 22:28

    @Bongwater wrote:

    Kiruna – jag har sagt åt dig detta personligen och jag säger det här också.

    SLUTA VARA GENERÖS PÅ DETTA FORUM!! Ge fan i att ge bort eller sälja nått med bra rabatt … finns andra sätt att få sverige att börja odla mer.

    Ifall du behöver hjälp med att köra nå grejer till posten så kan jag komma och hjälpa dig till veckan! MEN SLUTA GE BORT MER GREJER! Eller sälja med rabatt! Jag hjälper dig avsluta dom affärer du har igång ifall du inte får ner grejerna till posten pga nacken.

    ha det bra

    Nähfan de är lungt, alla har fått sitt ordnat vart bara försenat pågrund av Swecan va nere ett tag kunde ej få tag i adresser o liknande,

    Kommer inte sälja särskilt många paket här mer efter allt detta i allafall.

    pz

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 22:34

    :)
    Stå på dig.
    Samtidigt är det inte så konstigt att folk är oroliga när de ligger ute med massa pengar och inte har någon möjlighet att själva få tag på verifierbar info.
    Drar det dessutom ut på tiden extra och nån betalning inte gått igenom så får man ha lite förståelse för att folk blir rädda, självklart.
    Är allt grönt för mig imorgon så är du min personlige hjälte mannen.

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 22:35

    Förstår dig …

    glöm inte vad jag har sagt åt dig, jag håller på att fixa och dona för att det ska gå =D

    Hemma igen imorgon tror jag, hörs då.

  • sinsemillan

    Member
    2008-07-03 at 22:40

    Kiruna då måste förstå att folk blir misstänksamma när någon beställer nya grejer från en butik i syfte att sälja vidare för ett lägre pris…. För oss vanliga (giriga) människor så verkar detta väldigt märkligt. Men om du bara är generös människa som hjälper “fellow growers” så är det riktigt schysst och massa karma till dig. Ta inte illa upp men jag tycker dock fortfarande det luktar lite skumt… :)

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 22:58

    Kiruna har aldrig riktigt sagt rakt ut varför han gör detta men på hur hans snack går så har då jag iallafall trott att han vill skapa det största “Overgrow projektet” i sverige.

    Inte bara så lite frön i stan utan verkligen få mer folk att odla och då med bra utrustning som dom annars kanske inte skulle haft råd till.

    Vet att killen har pengar eftersom han programmerar och säljer kod världen runt och det tjänar man ganska bra på!

    Det är inte så jävla skumt, det är bara ni som är så jävla giriga! Det är ganska mycke som ni går miste om, enligt mina erfarenheter!

  • reaper

    Member
    2008-07-04 at 10:25

    kan bara tillägga att om man hade en massa pengar skulle ni bli lyckliga av att bara sitta å trycka på dom?

    Bigg Ups till dej kiruna…ses innom kort :)

    Fredens

  • reaper

    Member
    2008-07-04 at 11:05

    Kiruna är GRÖN på insidan utsidan och i själen.

    Nordic Grow ringde mig precis och han kör hem grejorna till min lägenhet, har alltihop om en timme.
    :D :D :D :D :D

    Gjorde lite ändringar i mitt paket och det var inga problem så nu har jag en absolut skräddarsydd ganja odlings utrustning om under en timme stående i lägenheten. hi hi hi.

    Ypvs

Page 15 of 34

The discussion ‘Odlingstält 100x100x200cm LYX paket’ is closed to new replies.

Start of Discussion
0 of 0 replies June 2018
Now