Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj Odlingstält 100x100x200cm LYX paket

  • optimisten

    Member
    2008-07-02 at 16:17

    De senaste dagarna har jag hittat prylar till min odling för över 1000 Sek i soprum och containrar nära där jag bor.

    Nu undrar jag: är det du som ligger bakom dehär Kiruna, eller är det GUD som tycker väldigt mycket om vad jag håller på med??

    mvh

  • reaper

    Member
    2008-07-02 at 16:46

    hejsan, första dagen på forumet och jag ser detta erbjudande, efter att ha skummat egenom tråden lite snabbt , verkar det som att många inte har fått sina “lyxpaket” av dig? Vad beror detta på? Även jag vill köpa ett tält om det finns några kvar?

    / MasterChef!

  • reaper

    Member
    2008-07-02 at 16:51

    @Masterchef wrote:

    hejsan, första dagen på forumet och jag ser detta erbjudande, efter att ha skummat egenom tråden lite snabbt , verkar det som att många inte har fått sina “lyxpaket” av dig? Vad beror detta på? Även jag vill köpa ett tält om det finns några kvar?

    / MasterChef!

    Dom som ej fått sina paket är antingen pågrund av att forumet var nere i helgen och jag inte hade möjlighet o ta adresser av folk o liknande, och resterande som ej fått är för att företaget tydligen segar,

    Har kontaktat nordicgrow idag och är de helt slut på paket som någon skrev i tråden går jag över till head-nature.com och köper paket istället.

    mvh

  • reaper

    Member
    2008-07-02 at 16:54

    Nu gjorde du väl bort dig lite… pratade med Nordicgrow för lite sedan i telefon, och då hade dom allt till lyxpaketen hemma, förutom ballasterna och Krukorna ( man skulle fått större krukor om man ville, utan extra kostnad).

    och ballasterna skulle komma in samma dag som jag ringde, så njaaa…

    så visst finns det lyxpaket på nordicgrow…

  • reaper

    Member
    2008-07-02 at 16:55

    @Dawe wrote:

    Nu gjorde du väl bort dig lite… pratade med Nordicgrow för lite sedan i telefon, och då hade dom allt till lyxpaketen hemma, förutom ballasterna och Krukorna ( man skulle fått större krukor om man ville, utan extra kostnad).

    och ballasterna skulle komma in samma dag som jag ringde, så njaaa…

    så visst finns det lyxpaket på nordicgrow…

    Läs igenom vad jag skrivit innan du yttrar dig.

    OM DET ÄR SLUT skrev jag inte DET ÄR SLUT.

    mvh

  • reaper

    Member
    2008-07-02 at 16:55

    Låter trovärdigt.. men jag avvaktar lite och ser vad som händer i tråden! I will watch it out!

    /MasterChef

  • reaper

    Member
    2008-07-02 at 16:57

    My bad:) var 100 på att det stod att dom ÄR slut…

    😳

  • reaper

    Member
    2008-07-02 at 16:59

    @Dawe wrote:

    My bad:) var 100 på att det stod att dom ÄR slut…

    😳

    alla gör vi misstad :D nädå väntar bara på få svar på mailen, kommer beställas hel del produkter idag,

    Alla som köpt och ej fått kan gärna lämna Adresser o liknande i PM åt mig då jag inte är vid min krypterade disk just nu o har ej möjlighet o kolla adresser för folk som skall ha extra paket o liknande.

    mvh Kiruna

  • reaper

    Member
    2008-07-02 at 17:08

    Nordic grow saknar ballaster och kolfilter till paketet.

    De har skulle ha fått delarna till igår men nu har han ordnat så att de kommer med garanti på onsdag i nästa vecka.

    Det är ok att lägga in min beställning på nordic men jag vill se den beställningen som du utlovade att jag skulle få göra direkt dagarna efter betalning. Då kan jag börja så här direkt och inte gå och toknoja över min beställning. Det är det minsta vi kan kräva, att få se att våra pengar faktiskt fortfarande finns och kommer användas för det de ska. Om inte så måste man helt enkelt börja befara det värsta och planera för det.

    I mitt fall har du möjlighet att kontakta mig när du vill oavsett om forumet är uppe eller ej så håll mig/oss uppdaterade och visa oss att du tänker genomföra det du åtagit dig. Varför skulle du inte vilja göra det menar jag. Allt du behöver göra är att lägga in beställningen, betala den och skicka information på den beställningen till mig.

    Go go Kiruna.

  • reaper

    Member
    2008-07-02 at 17:22

    @ypvs wrote:

    massa text

    Allting ordnas idag,

    svårt o meddela er när swecan är nere då jag ej har era msn eller mobil nr i huvudet precis hehe :D

  • felicia

    Member
    2008-07-02 at 17:53

    ska bli spännande o se vad du slänger ihop :P
    jag tror detta kommer bli riktigt bra….

    lägger upp bilder på paketet när det väl kommer…
    så folk inte behöver va oroliga i onödan…

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 01:08

    @felicia wrote:

    lägger upp bilder på paketet när det väl kommer…
    så folk inte behöver va oroliga i onödan…

    same here !

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 01:40

    Nu tror jag alla fått sina grejjer fixade :D

    om inte pma mig :D

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 04:44

    Så ja!

    Fick en konfirmation på beställningen från företget!

    Säger bara en sak…..Kiruna 😯 😯 😯 😯 😯

    Tack som fan :D så fort jag får hem prylarn så läggs bilder upp för alla att se.

    Det va värt och vänta den här extra tiden 😈 hehe, vad jag fick extra får ni vänta och se tills bilder kommer upp 8)

    /groWeed

  • reaper

    Member
    2008-07-03 at 11:33

    Hejsan, som så pass ny medlem som jag är, kanske jag inte har så mycket att säga till om, men kan komma med lite information:

    Lätt att fixa Orderbekräftelser ifrån företag för att få mer tid på sig, Du väljer helt enkelt betalsätt: “VISA /mastercard” alltså kortbetalning, sen anger du kortnummer till ett kort som du vet, att det inte finns några pengar på.. Allt kommer gå egenom och du får en Orderbekräftelse, men sen kommer te.x nordea banken ringa eller skicka mail till i detta fallet nordicgrow och säga att dom ska stoppa leveransen, just för att kortet var TOMT.

    säger inte att det ÄR såhär, men har råkat ur för det förut. Och genom att bara läsa tråden så ser jag att det är något skumt pågång, det TAR inte sån här tid, och det KRÅNGLAR inte så mkt som det gör.. Och snälla ni “rövslickare” hoppa inte på mig med några kommentarer som :”åh kiruna är ju så snäll, varför skulle det vara så osv osv”. detta är bara lite små funderingar som jag valde att skriva ner.

    Har man gett sig fan på att blåsa någon, så gör man det och efter betalning hör man ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer av sig igen. Det blir ju inte lindrigare för blåsaren om han sitter och ger alla han blåst nytt hopp om att deras saker är påväg varannan dag. I slutänden är alla lika blåsta ändå.

    Riktar inte bara detta till dig kiruna, jag anser att det är något skumt med din försäljning. Som tillexempel våra Pm, du svarade flitigt, men när jag sa att jag kunde komma och hämta det, och frågade vart vi skulle mötas och vilket datum… då var du helt plötsligt bara kapabel till att läsa Pm´s men inte svara..

    Hoppas inte alla hatar mig redan 🙄 😉

    / MasterChef

Page 14 of 34

The discussion ‘Odlingstält 100x100x200cm LYX paket’ is closed to new replies.

Start of Discussion
0 of 0 replies June 2018
Now