Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj Odlingstält 100x100x200cm LYX paket

• duidui48

Member
    2008-07-22 at 02:00

Jaa du Kiruna,som någon nämde tidigare…otack är världens lön…fy fasen vad jag lackar ur på alla dessa Forum medlemmar som tror att Tomten Kiruna fixar allt..GRATIS och i tid ska det fanimej vara…sen har dom mage att “klaga”på dej också.

Okey helt ärligt så har jag ingen annnnnnnnnnning om vad som försegår “bakom”alla PM:s osv,och lika bra är det…När alla gamar/asätare här på forumet inte får något GRATIS..jaa då djäklar är det bara scamers som är i farten…Är vi alla Guds bästa barn,inte då…även solen har sina mörka sidor…

Jag säger så här:Har ni fått något/betalat något och fått det ni blivit lovade till ett pris som är kanske 50% LÄGRE än butikspris + BONUSAR och det har drait ut på tiden lite/mycket..men nu äntligen fått era “Julklappar”,starta då en KIRUNA – TACK – SÅ – IN – I – HELSINGFYR – tråd….ISÄLLET för att skicka denna friska fläkt KIRUNA rakt ut i kylan…OM KIRUNA nu verkligen ÄR bara 19 år jaa då tycker jag han har lärt oss mycket på kort tid…t.ex. att tålamod är en dygd…
    Till alla här på forumet vill jag bara säga att det kanske är dags att var och en av oss tar en ordentlig titt i spegeln och frågar oss hur vi kan följa KIRUNAS ex.på givmildhet,aldrig dömma någon,trots alla påhopp,vara ödmjuk och generös…

Till dej Kiruna vill jag bara säga en sak:Du har varit MIN lärare i livet trots din korta tid här på forumet bl.a har jag anammat ditt motto:“Happiness is not so much in having as sharing. We make a living by what we get, but we make a life by what we give.”

Du ni är välkommna ner närsomhelst 😉 strunta i dom sakerna du beställde åt mej,i’m okey anyway…Take care my friend i cyberworld

Over and out
    //DuiDui :) 8) 😉

• koi

Member
    2008-07-22 at 08:13

Jag måste bara ta Jesus i försvar, Jesus har inte trampat någon på tårna, inte ens Kiruna. Han har kommit till vettiga anledningar till varför man måste vara försiktig, han har aldrig sagt att Kiruna hittar på allt.
    Han säger bara att det skulle kunna vara så, om det är det eller inte kan ingen förutom de som har beställt saker avgöra.

Jag tycker det är rätt suspekt att det ständigt är samma medlemmar i tråden som upphöjer Kiruna till någon typ av frälsare/hjälte typ, ni beter er som religiösa som försöker övertala en biolog om skapelsen 🙄

• jesus

Member
    2008-07-22 at 09:52

@Bongwater wrote:

Fy fan vad jag ser ner på folk som dig, cyniska, avundsjuka och egoistiska, och med egoistisk menar jag till ditt sätt att vara och behandla andra.

Är det verkligen ett tecken på cynism att man reagerar när någon kommer ny till ett forum och säljer prylar för tiotusentals kronor för mindre än halva marknadsvärdet? Är det cyniskt att uppmana folk att vara försiktiga? På vilket sätt är det jag skrivit i denna tråd egoistiskt? Jag skriver inte i denna tråd för min skull, utan för de som oroar sig över att bli blåsta. Det är altruism som är min drivkraft, inte egoism. Avundsjuk? På vad? Att det har uppstått något som närmast liknar en personkult runt Kiruna men inte runt mig? Eller vad menar du? Jag har inget behov av att bli avrunkad på nätet av folk som inbillar sig att allt är guld och gröna skogar bara alla röker gräs och sänder “positiva vibrationer”.

@Bongwater wrote:

Du har tidigare skrivit i denna eller annan tråd att du “aldrig ger dig när du har rätt”, eller nått i den stilen. Har du nånsin tänk på att du kanske inte har rätt denna gång.

Men jag har ju rätt. Jag har aldrig påstått att Kiruna är en bedragare, jag har bara påpekat att han skulle kunna vara det. Jag vill inte att folk blir blåsta. Jag vill att folk är försiktiga och inte ger bort stora summor pengar till folk som kanske är bedragare. Varför skulle jag vika mig i denna fråga? Är det fel av mig att uppmuntra vaksamhet och försiktighet?

@Bongwater wrote:

Har du kanske tänkt på att när man ger av sig själv, när man bjuder på sitt så vill man inte få ditt tack. Jag träffar ofta människor som dig i arbetslivet som hackar på andra för att dom gör nånting bättre än dom själv klarar av, det flesta av dom med samma egenskaper som du har, cyniska, avundsjuka och egoistiska. Många av dessa besitter också tydliga översittar tendenser, de har jag dock inte sett hos dig ännu och jag hoppas verkligen inte du besitter den.

Som jag sade: Personkult.
    Slutsatsen verkar vara att Kiruna är någon form av ofelbar frälsare, och den som inte hakar på denna kult är en “cynisk, avundsjuk egoist”.

@Bongwater wrote:

Kan du inte sluta spy ur dig all dynga och börja sprida lite mer positiva känslor? Du vet, ONE LOVE osv.

Jag sprider positiva känslor genom att stödja de som är oroliga över om de kommer få de saker de beställt, men som inte får sin röst hörd genom all naiv dynga om “positivitet”. Vem blir hjälpt av att jag skriver “ONE LOVE”?

@Bongwater wrote:

Titta dig åtminstone i spegeln och tänk efter. Det är nog mitt första råd till dig, men jag gissar att du inte vill ha det och absolut inte kommer göra det, men jag önskar du gör det, det gör jag verkligen.

Läs igenom dina egna inlägg i den här tråden. Vem har blivit hjälpt av det du skrivit? Vad har du bidragit med? Skaffa dig lite självinsikt och se dig själv i spegeln.

• jesus

Member
    2008-07-22 at 10:16

@Koi wrote:

Jag måste bara ta Jesus i försvar, Jesus har inte trampat någon på tårna, inte ens Kiruna. Han har kommit till vettiga anledningar till varför man måste vara försiktig, han har aldrig sagt att Kiruna hittar på allt.
    Han säger bara att det skulle kunna vara så, om det är det eller inte kan ingen förutom de som har beställt saker avgöra.

Tack för stödet. Det är inte helt lätt att göra sig förstådd i den här tråden. Om man läser igenom tråden så ser man att i princip INGEN försöker smutskasta Kiruna, men ändå är det många som väljer att tolka det jag (och andra) skriver som just smutskastning. Jag har full förståelse för att Kiruna inte vill sälja mer saker med tanke på hur tråden ser ut. Han hade nog haft lättare att göra affärer om vissa inte var så envisa med att “försvara” honom.

@Koi wrote:

Jag tycker det är rätt suspekt att det ständigt är samma medlemmar i tråden som upphöjer Kiruna till någon typ av frälsare/hjälte typ, ni beter er som religiösa som försöker övertala en biolog om skapelsen 🙄

Religiösa sprider “positiva känslor”, biologer är “cyniska missunnsamma tråkmånsar”. Hur verkligheten faktiskt ser ut spelar ingen roll, alla lever i sin egen fantasivärld. 😉
    Välkommen till det postmoderna samhället.

• reaper

Member
    2008-07-22 at 10:31

men shit……

nu när allt verkar vara färdigt så är det väll bara att sluta diskutera…. kiurana har gjort en mycket fin insatts för medlemarna här på forumet men förstår att folk är oroliga även därför inte jag beställt… trots suget hehe. men fan ge er nu… har ni inget bättre för er än o bråka här över nått som verkar vara löst….. skit iaf i att skräpa ner tråden!!!

säg tack för hjälpen lr förlåt för det vart personligt lr så går nialdrig in mer i tråden….. mer än så är det inte o göra!

kiruana!!! hoppas du får det bra, er andra detsamma!

edit såg att det va 500e posten i tråden! och läst hela inte ens 20 vettiga inlägg sjukt!

• reaper

Member
    2008-07-22 at 10:35

men jesus.. du verkar ha en rätt sned självbild, mitt intryck av din verksamhet i tråden är att du drivs av hat mot Kiruna, du kan inte acceptera varken honom eller tråden.. du är i mina ögon ett talande exempel på att inte droger är lämpade för vem som helst, du verkar ju totalt vurpad i finnen du har mellan dina axlar… men i motsats till vad du vill göra sken av tycker jag hela du stinker av avundsjuka, eller är det kanske svartsjuka..

Nu har du i inlägg efter inlägg antytt att folk inte ska lita på Kiruna, kan du ge exempel på någon som blivit blåst? alltså inte någon som fått vänta på sina subventionerade prylar, eller någon som är sur fått att h*n inte fått gratisprylar, utan någon som betalat och inte kommer få grejer..

• jesus

Member
    2008-07-22 at 10:52

@SamLowry wrote:

men jesus.. du verkar ha en rätt sned självbild, mitt intryck av din verksamhet i tråden är att du drivs av hat mot Kiruna, du kan inte acceptera varken honom eller tråden.. du är i mina ögon ett talande exempel på att inte droger är lämpade för vem som helst, du verkar ju totalt vurpad i finnen du har mellan dina axlar… men i motsats till vad du vill göra sken av tycker jag hela du stinker av avundsjuka, eller är det kanske svartsjuka..

Jag har bemött påståenden som dessa flera gånger i denna tråd. Det är inget fel på min självbild, jag hatar inte Kiruna och jag är inte varken avundsjuk eller svartsjuk. Sluta läs in dina egna känslor i det jag skriver. Du och jag är inte samma person, vi har inte samma känsloliv.
    Jag håller med dig om att droger inte är lämpade för alla. 🙄

@SamLowry wrote:

Nu har du i inlägg efter inlägg antytt att folk inte ska lita på Kiruna, kan du ge exempel på någon som blivit blåst? alltså inte någon som fått vänta på sina subventionerade prylar, eller någon som är sur fått att h*n inte fått gratisprylar, utan någon som betalat och inte kommer få grejer..

Jag har inte “antytt” någonting, jag insinuerar ingenting. Jag uppmanar folk att vara försiktiga. Jag har varit väldigt tydlig med mina intentioner, du behöver inte läsa mellan raderna. Det finns fortfarande folk som ligger ute med pengar utan att ha fått vad de beställt. Jag hoppas de får sina prylar.

• jesus

Member
    2008-07-22 at 10:57

@iaksrf wrote:

men shit……

nu när allt verkar vara färdigt så är det väll bara att sluta diskutera…. kiurana har gjort en mycket fin insatts för medlemarna här på forumet men förstår att folk är oroliga även därför inte jag beställt… trots suget hehe. men fan ge er nu… har ni inget bättre för er än o bråka här över nått som verkar vara löst….. skit iaf i att skräpa ner tråden!!!

säg tack för hjälpen lr förlåt för det vart personligt lr så går nialdrig in mer i tråden….. mer än så är det inte o göra!

kiruana!!! hoppas du får det bra, er andra detsamma!

edit såg att det va 500e posten i tråden! och läst hela inte ens 20 vettiga inlägg sjukt!

Det här är ett diskussionsforum. Reglerna för forumet dikterar vad som får och inte får diskuteras. Du bestämmer inte vilka som skriver, eller vad som skrivs i tråden.

• reaper

Member
    2008-07-22 at 11:19

Moderatorer:

Allt som behöver sägas i ämnet som denna tråd skapades för är sagt. Enbart repriser nu. De enstaka som fortfarande har något att vänta från Kiruna kan lika gärna göra det i PM och några nya tält som tråden är skapad för ska han ju inte sälja i alla fall.

Det här är rena dagiset nu.

• reaper

Member
    2008-07-22 at 11:27

Tråden kan stängas ner helt dom som vill mig något får kontakta mig över pm.

alla som ej fått bekräftelse kan räkna med de till 100% idag i alla fall.

• skills

Member
    2008-07-22 at 11:44

Ja jag låser tråden nu det är bara väldigt tröttsamt att läsa alla tjafs inlägg hela tiden det enda folket vill ha är sina prylar så ju mindre tid Kiruna måste sitta här och tjafsa och läsa skitsnack och ifrågasättanden ju fortare kan det gå med den saken ja hela forumet verkar vara ett enda stort dagis nu för tiden ❗ 👿

Så se till att svara alla som väntar PM nu istället ❗ :D

Page 34 of 34

The discussion ‘Odlingstält 100x100x200cm LYX paket’ is closed to new replies.

Start of Discussion
0 of 0 replies June 2018
Now