Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken [Odlingsdagbok] [2x400W i tält] [BILDUPDATE 15/4 !] [ERROR]

  • minigreeni

    Member
    2009-04-20 at 09:53

    Om man köper etc wilma4, Levereras den med pumpar och dyl.? Någon som har pejl? :D och om jag har vegat 1-2 månader, går det att kötta i hydro lagom till blom?

    Toppningen ser ut att ha gått bra, bestämde mig för att toppa alla utom den största Arjans ultra #2’an Som ska bli en fet maincola ;) , Nästa bildupdate blir väl slutet april / början av maj så att det har hunnit bli lite skillnad

  • reaper

    Member
    2009-05-12 at 00:40

    ser fint ut mannen, hur går det?

  • minigreeni

    Member
    2009-05-12 at 00:49

    @bigmac wrote:

    ser fint ut mannen, hur går det?

    Kan inte säga att det går annat än bra :O Sen dom sattes i blom så har dom växt på sig fruktansvärt, och tycker mig se små vita hår på purple haze, vilket gör mig mycket nöjd :) Börjar även att dofta lite lite, men inte så mycket weed dock.

    Bildupdate kommer i dagarna och nu är det 2*400W äntligen, hade lite problem med värmen men åtgärdade det problemet så nu jävlar ska jag försöka trycka ur max ur kvadratmetern;)

    – Bör även tillägga att dom 2 minsta (Bägge blue cheese) Inte längre hade en plats i tältet och ställdes ut :) Tycks ha anpassat sig bra och får se hur det blir i slutet av sommarn ;)

  • shubbe

    Member
    2009-05-12 at 09:07

    Låter fint, men fixa en bild update när du får tiden till den :P

  • minigreeni

    Member
    2009-05-14 at 22:36

    Idag hackades allting ihop och slängdes:( samtliga var rätt så jävla infekterade :( nästa bildupdate blir väl nå satans veg bilder :'(

    R.I.P

    Kommer inte orka hänga runt här så mkt, blev så jävla omotiverad nu ett tag

  • captain

    Member
    2009-05-14 at 23:18

    Aj aj, synd att höra! :(
    Tyckte att de såg riktigt bra ut på de senast postade bilderna, bättre lycka nästa gång!

    Mvh

  • minigreeni

    Member
    2009-05-19 at 19:44

    asd

  • reaper

    Member
    2009-05-20 at 22:33

    Tråkigt :(
    Va en favvo-odling

  • lasse_kofot

    Member
    2009-05-21 at 16:32

    vad hände exakt?

  • captain

    Member
    2009-05-21 at 16:35

    @Minigreeni wrote:

    samtliga var rätt så jävla infekterade :(

    Antagligen rörde det väl sig om spinn/skadedjur

    Mvh

  • minigreeni

    Member
    2009-05-21 at 18:11

    @Captain wrote:

    @Minigreeni wrote:

    samtliga var rätt så jävla infekterade :(

    Antagligen rörde det väl sig om spinn/skadedjur

    Mvh

    Eftersom det var första odlingen så kan man inte så mkt, men mot det jag sett så är det nåt dylikt som kaptenen drog som förslag :( sket i att göra en grundlig koll.

    Sista gången jag kommer göra en self controll på några dagar ;S

Page 4 of 4

Log in to reply.