Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Napkins BUBBLER 600W HPS Mazar,BlueBerry i Blom 22dar

  • reaper

    Member
    2008-10-16 at 19:52

    öööj! vajjrt!

  • reaper

    Member
    2008-10-20 at 18:11

    Tackar :)

    Blommar för fullt nu , ska bli så spännande och se hur mycket dom kommer svälla :)

    Bless !

  • reaper

    Member
    2008-10-27 at 17:45

    Update

    22 dagar i blom.
    Växer så de knackar . Bundit upp dom . Har ännu mera syre tillförsell till tanken , bubblar som satan nu !!
    Har också bytt ut syrestenarna mot plast rör med håll i som man bara sätter fast med sugpropar på botten i näringstanken , heter typ bubblewall hittade dom i en akvarie butik jag va i .

    EC : 2,3

    PH : 5.5 – 5.8

    B.

    Bless !

  • herr-j

    Member
    2008-10-27 at 18:08

    @Shimasonti wrote:

    hey hur mår dina små flowers?
    hoppas de mår great :D
    har skrivit ett litet program i excel som för tabell över alla olika mätvärden i ett streckdiagram. riktigt skoj att följa med luft temp, vettentemp, ec, ph och luftfuktighet. hojta till på pm om du vill ha det.
    men då kan man gå tillbaka och analysera värdena i efterhand. sj så bokför jag varje mätning in i programmet så kan jag se hur stor skillnad från varje mätning det är till det optimala. på så vis kan man lättare se vad man gjorde för fel.. och det blir lättare att se mönsterna som kan vara dåliga :D
    i alla fall intressant data att samla ihop.. man kan lära sig en del med datan.
    det ända som fattas i programmet nu är att man ska kunna inserta en bild från varje mät, så man visuellt kan följa utvecklingen med hjälp av näringsdiagrammen att utgå ifrån :D

    Jag tar gärna en kopia.

  • Shimasonti

    Member
    2008-10-27 at 20:02

    det kan ordnas!
    så länge du har excel :D

  • Shimasonti

    Member
    2008-10-31 at 06:46

    hur går de mister Servett?

  • reaper

    Member
    2008-11-08 at 10:42

    De går fint Shima . 34 dagar i blom nu . Växer så de duger :D Kan lägga upp lite bilder ikväll om de finns intresse :)

    Bless !

  • monsterkiller

    Member
    2008-11-08 at 12:53

    @Napkin wrote:

    De går fint Shima . 34 dagar i blom nu . Växer så de duger :D Kan lägga upp lite bilder ikväll om de finns intresse :)

    Bless !

    Bilder är ju alltid skoj, klart intresse finns! :)

  • grodan

    Member
    2008-11-09 at 15:32

    Hur går för dig? några nya bilder på g? :)

  • reaper

    Member
    2009-01-12 at 20:54

    Ledsen boys att de inte vart någon fortsättning på tråden . Har bara inte kunnat göra någon update . Har inte haft nån data med internet .

    Hade några bilder strax innan skörd på kameran men kan inte hitta dom längre :?

    Men flera bubbler trådar kommer de lovar jag 😉

    Bless u all

  • reaper

    Member
    2009-01-13 at 18:38

    @Napkin wrote:

    Ledsen boys att de inte vart någon fortsättning på tråden . Har bara inte kunnat göra någon update . Har inte haft nån data med internet .

    Hade några bilder strax innan skörd på kameran men kan inte hitta dom längre :?

    Men flera bubbler trådar kommer de lovar jag 😉

    Bless u all

    Hur stor skörd fick du tillslut på din BB?

Page 4 of 4

Log in to reply.