Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Fisketävling 2010

  • snoris

    Member
    2010-05-04 at 21:29

    @Humlan“]Åh, Snoris vi borde dra kasta lite mer i viken wrote:</em/

    Lätt, måste ju dra feting gäddan. Bara 10 dagar kvar!

  • ilovehippies

    Member
    2010-05-05 at 11:28

    Det blir att delta, fast det blir nog att dra sig en fin regnbågsforell eller två i år! :D

  • kushemo

    Member
    2010-05-08 at 23:38

    Det finns fan inget bättre än att fiska och ha med sig lite smoke.
    Förra sommaren så var jag och några polare vid en sjö och fiskade, alla hade varsin brassestol, lite brass och en radio. Det är livet

  • damnlfo

    Member
    2010-05-09 at 23:15

    En polare drog i veckan upp en 3,7 kg lake. Jag har bilder och sånt om det är av intresse. :)
    Prövade att laga till den och fy helvete vilken otäck fisk. Såg ut som en skräcködla, hade samma konsistens som kyckling och smakade lite märkligt. Inte nog med det så drömde jag mardrömmar om den otäcka besten i flera dagar och vågar knappt titta på bilderna. Jag vill lova att jag ångrar att jag åt av den. Gav resten till katterna och de gillade det skarpt!

  • shimasonti

    Member
    2010-05-10 at 22:17

    är de nån som fått nån fisk, eller ska jag ta ut segern i förskott :D kom igen nu :D

  • reaper

    Member
    2010-05-11 at 15:17

    Ja det verkar gå lite segt åt folk. Men nån mer borde skicka in tycker jag.

    Ni har iaf till kl 24:00 på fredag(14de) på er att skicka in era bidrag!!
    Lycka till alla!!

    Mvh // TuBen

  • humlan

    Member
    2010-05-12 at 11:43

    Haha ja Tuben Du ska få ett bidrag från mig, men antar att Snoris skickar in det. Eftersom jag och han firrar mycket tillsammans, och han tog kort och sådant så jag har själv inga kort.

    Men antar att Shima vinner om hans var fin liksom, jag fick ju en på ett hegge ju! Och en som var något KG större. Hehe.

    Men men, kul iallfall!

    Fridens och lycka till!

  • shimasonti

    Member
    2010-05-12 at 11:59

    fin och fin, dethar ju tagits betydligt större firrar :D med tanke på att min inte hade lekt än så är vikten mer imponerande än längden faktiskt, så vem vet, det kan bli ett jämt lopp :D

  • ganjafarm

    Member
    2010-05-13 at 18:53

    Här är det fortfarande kvar is men snart borde de gå :)

  • shimasonti

    Member
    2010-05-13 at 23:42

    @Ganjafarm“]Här är det fortfarande kvar is men snart borde de gå wrote:</em/

    vi i södra sverige (i alla fall där jag bor i Skåne) så var det så pass isfritt 1 april så det var läge och lägga i båten. har blivit många fiske timmar sen dess, men lyckligtvis kom ett PB under tiden av Swecans fisketävling. Dessutom i mina egna hemmavatten som aldrig levererat mer än 3 kg fiskar. Men har haft 2 kontakter av stor gädda denna våren, den ena på UL spö (tuff fight) denna låg på ca 5 kg men detta var innan tävlingen började. sen en LITE STÖRRE som är anmäld till tävlingen. Den första var dock typ samma längd som den anmälda men den var urlekt, Medans den andra inte var urlekt, lite högre vikt men samma längd typ. Nu är det inte många dagar kvar tills vinnaren utses. Spänningen är olidlig. :D:D:D:D

  • humlan

    Member
    2010-05-14 at 12:29

    Haha, Men får se idag, det är ju sista dagen, och Snoris handla ju en till båt igår. Så han är säkert ute och jagar fisk, skulle ju inte förvåna mig direkt.

    Hehe.

    Fridens.

  • reaper

    Member
    2010-05-14 at 12:41

    Ja nu börjar det dra ut på tiden gott folk! Hoppas Snoris hinner skicka in det innan kl 24:00. Får jag in nånting kl 24:01 så kommer den inte vara med i tävlingen. Jag är “hård men rättvik”!

    Om någon ska skicka in nå bidrag så kom ihåg att skicka det som ett PM till mig. Sen kommer jag att publicera alla bidrag i tråden!

    Mvh // TúBen

  • shimasonti

    Member
    2010-05-14 at 22:56

    jaha vem vann :D

  • ilovehippies

    Member
    2010-05-14 at 22:59

    Måste ju säga att vi måste ha en större fisketävling som sträcker sig Juni-Augusti, där man kan själv delta t.ex.

  • reaper

    Member
    2010-05-15 at 12:11

    Ja då var denna tävlingen avslutad. Att utse en vinnare blev inte så svårt då det bara var en tävlande.

    Vinnaren blev…..
    Shimasonti

    Stort grattis till Shimasonti som blev vinnaren denna gång!
    Här är bilderna på hans monster gädda som vägde 5,6kg och mätte 74,5cm.

    dsc051795174889.jpg
    dsc051785168900.jpg
    dsc05176v5165960.jpg

Page 4 of 6

Log in to reply.