Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Fem. Powerplant, 250w HPS | Update vecka 9 i blom!

  • Mrmedeltid

    Member
    2007-10-17 at 17:53

    Nejnej mannen,,jag e ung å kåt som en sädesärla.
    Okej,,såg ej att du skrev det. nu vet jag

  • reaper

    Member
    2007-10-18 at 13:33

    Från början tänkte jag bara uppdatera en gång i veckan, men det går ju så jävla snabbt nu i början. På den här bilden som togs nyss har det allstå gått 10 dagar.

    Har ni tänkt på att när man fotar med HPS så blir det olika färg på bilderna. Lite lustigt.

  • reaper

    Member
    2007-10-22 at 19:52

    Idag fyller hon två veckor och vilka två veckor det har varit. Dom har gått riktigt snabbt och hon växer på av bara satan. Tyvärr har bladen börjat sloka lite men det kanske har med att göra att det är inne i “natt” fasen allstå under 6 timmarsfasen. Bladen har blivit lite kruliga också, tror det beror på låg luftfuktighet.

    Tog en ny bild i morse och visst ser den lite gladare ut.

    Bara så ni vet är det inte förbjudet att kommentera.

  • apatisk

    Member
    2007-10-23 at 12:32

    ja, det går minst sagt undan när man odlar.
    det är så trevligt att se hur de små liven växer.

    det är väl bara att höja fuktigheten om det är vad det beror på…

  • reaper

    Member
    2007-10-29 at 10:55

    Idag har det gått tre veckor och är strax under 30 cm hög. Tänker sätta henne i blomm ikväll när jag kommer hem.

  • painted

    Member
    2007-10-30 at 00:45

    Det låter väll lite dumt, 3 veckor är lite lite kanske. Håll dej ett par veckor till, du har utrymmet :)

  • reaper

    Member
    2007-10-30 at 11:04

    @painted wrote:

    Det låter väll lite dumt, 3 veckor är lite lite kanske. Håll dej ett par veckor till, du har utrymmet :)

    Jag har inte så mycket mer utrymmme om men räknar med kolfiltet och reflektorn, men har inte satt i blomm ännu, måste byta plats på lite saker först.

  • reaper

    Member
    2007-11-02 at 13:49

    kör själv femmad pp just nu, tycker du kan vänta iaf 2 innan du sätter i blom. men its up to you dude ^^

    ser bra ut iaf :D

  • painted

    Member
    2007-11-06 at 17:40

    Dags att updatera kanske :)

  • reaper

    Member
    2007-11-06 at 18:42

    Det har int hänt någonting spännande direkt. Väntar tills på onsdag elller torsdag morgon då har det gått en vecka.

  • reaper

    Member
    2007-11-07 at 18:25

    Nu har flickan varit en vecka i blom och har växt ganska mycket, inga spår efter buds dock. Om dom inte dyker upp innnan en vecka kanske det är dags att börja oroa sig.

  • reaper

    Member
    2007-11-07 at 18:53

    riktigt fin liten odling du har. mina har nästan varit en vacka i blom med och inte visat kön. Hur vet du att det är en flicka???

    hare

  • mberg

    Member
    2007-11-07 at 19:12

    @atrix wrote:

    riktigt fin liten odling du har. mina har nästan varit en vacka i blom med och inte visat kön. Hur vet du att det är en flicka???

    hare

    han kör med femmade frön

  • reaper

    Member
    2007-11-07 at 19:29

    mberg tror du det blir honor bara för att dom är femmade??
    då är du inte så skillad.

  • reaper

    Member
    2007-11-07 at 19:46

    @atrix wrote:

    mberg tror du det blir honor bara för att dom är femmade??
    då är du inte så skillad.

    Jag trodde att det iaf var 99% chans att det ska bli en hona, men efter kanske två veckor i vegg så läste jag att så inte var fallet, så jag är lite orolig faktiskt. Men det löser sig säkert.

Page 2 of 5

Log in to reply.