Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken AK47 (BC) under 250W / Update 27e okt – Skördat + bud pics!

  • soja

    Member
    2009-08-20 at 19:48

    Jahapp, lägger upp lite flera bilder, tyvärr så är dessa tagna med en dålig mobilkamera.

    Dem har växt till sig lite till sen senaste uppdaten hehe.


    [/img]

  • hank_moody

    Member
    2009-08-20 at 19:53

    Såja, soja! Vackert! :D

    Du trivs med ljudnivån på Honeywellfläkten, eller? Du kanske inte har något behov av att tysta ner den, annars kan jag rekommendera de vanliga vita bordsmodellerna. Mycket tystare…

  • soja

    Member
    2009-08-20 at 19:56

    @Hank_Moody wrote:

    Såja, soja! Vackert! :D

    Du trivs med ljudnivån på Honeywellfläkten, eller? Du kanske inte har något behov av att tysta ner den, annars kan jag rekommendera de vanliga vita bordsmodellerna. Mycket tystare…

    Tackar, det känns skönt att höra :D

    Trivs gör jag inte men den stör mig inte heller, förrutom när jag öppnar garderobsdörren så låter det som en jetmotor hehe. Honeywellen får fortsätta vara i bruk tillsvidare iaf 8)

  • reaper

    Member
    2009-08-20 at 20:05

    Ser ut att växa på bra där.

    Hur länge har dom stått i vegg nu?

  • soja

    Member
    2009-08-20 at 20:40

    @sensi_helsingborg wrote:

    Ser ut att växa på bra där.

    Hur länge har dom stått i vegg nu?

    19 dagar ungefär :) +-1 dag.

    Har juh haft lite värmeproblem så dem hade säkert varit större idag än vad dem är nu.

  • soja

    Member
    2009-08-24 at 16:01

    Tyckte det var dags för en till liten update, ca 24 dagar ovan jord, gröna och fina, växer hyffsat bra :D

    Kommentera gärna!




    (Dem två små står bara där tillfälligt och kommer avlägsnas vid omplantering av dem fyra stycken stora plantorna)

  • soja

    Member
    2009-08-25 at 23:09

    Det växer så det “knarkar! :D



    Kan även tillägga att det verkar som om alla stora 4 är females, wiiiie!

  • MrBurns

    Member
    2009-08-26 at 10:48

    Vackert! Det där blir nog fina fisken det. Kommer definitivt att följa din tråd i fortsättningen.

  • soja

    Member
    2009-08-27 at 15:30

    @MrBurns wrote:

    Vackert! Det där blir nog fina fisken det. Kommer definitivt att följa din tråd i fortsättningen.

    Det uppskattas! Tack! :) Äntligen nån som kommenterar hehe.

  • blunt

    Member
    2009-08-27 at 16:19

    Det ser bra ut! Men varför planterar du inte om den som står i den lilla krukan för?
    Börjar väl bli dags? 🙄 :)

    MVH

  • soja

    Member
    2009-08-27 at 16:38

    @Blunt wrote:

    Det ser bra ut! Men varför planterar du inte om den som står i den lilla krukan för?
    Börjar väl bli dags? 🙄 :)

    MVH

    Thanks! menar du dem i dem små vita muggarna? Dem tänker jag nog inte behålla, men jag tänkte plantera om dem stora inom kort nämligen :)

  • soja

    Member
    2009-08-27 at 16:39

    Ytterligare lite bilder från idag, tänkte plantera om dem snart (inom dem närmaste dagarna), sen vegga dem nån vecka till och sen sätta dem i blom :)


  • blunt

    Member
    2009-08-27 at 16:45

    Thanks! menar du dem i dem små vita muggarna? Dem tänker jag nog inte behålla, men jag tänkte plantera om dem stora inom kort nämligen :)

    Varför inte behålla dom? Förutom att de var små såg de fina ut. Anyway allt annat ser bra ut, de ser friska och smaskiga ut! :D

    MVH

  • soja

    Member
    2009-08-27 at 19:21

    @Blunt wrote:

    Thanks! menar du dem i dem små vita muggarna? Dem tänker jag nog inte behålla, men jag tänkte plantera om dem stora inom kort nämligen :)

    Varför inte behålla dom? Förutom att de var små såg de fina ut. Anyway allt annat ser bra ut, de ser friska och smaskiga ut! :D

    MVH

    Anledningen är brist på utrymme annars hade jag givetvis behållt dem, man kan aldrig få för mycket av det goda så att säga hehe :D

  • soja

    Member
    2009-08-28 at 19:59

    Kan uppdatera er om att jag börjat tillsätta näring till plantorna nu och skall göra en omplantering av alla imorgon :)

Page 3 of 19

Log in to reply.