Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken AK47 (BC) under 250W / Update 27e okt – Skördat + bud pics!

  • reaper

    Member
    2009-12-22 at 13:33

    Eller kanske white russian? :mrgreen: 8) Tack för en bra tråd btw, har gett mig mycket inspiration!

  • grabben

    Member
    2009-12-22 at 14:42

    Super Silver Haze och Ultimate Indica. Vill lägga ett gott ord om http://www.topseeds.dk , inte ett jätte mycket olika sorter men dom som finns är oftast grymma.

  • cthullu

    Member
    2009-12-22 at 15:51

    Ta något som inte varenda kotte redan odlar just nu.

    Vad sägs om t.ex. Bubblegum – riktigt fin (både att odla och röka) gammal klassiker som verkar hamnat i skymundan lite nu.

  • blazie

    Member
    2009-12-23 at 12:28
  • baralillajag

    Member
    2009-12-23 at 17:02

    @Blazie wrote:

    http://bcseeds.com/Feminized/c29/p131/Euphora-Express-FEMINIZED/product_info.html

    Bha, humbug skulle jag vilja säga. Inte kan nån helt plötsligt få till en strain som både fyrdubblar utbytet per kvadratmeter (för 6,5 veckors strains) och dubblar THC-halten.
    Priset var lockande! 😉

  • blazie

    Member
    2009-12-24 at 10:52

    @baralillajag wrote:

    @Blazie wrote:

    http://bcseeds.com/Feminized/c29/p131/Euphora-Express-FEMINIZED/product_info.html

    Bha, humbug skulle jag vilja säga. Inte kan nån helt plötsligt få till en strain som både fyrdubblar utbytet per kvadratmeter (för 6,5 veckors strains) och dubblar THC-halten.
    Priset var lockande! 😉

    Jag tror ju som samma som dig, man börjar ju undra, dom har tillochmed ett strain som är upp till 50%

  • soja

    Member
    2009-12-28 at 15:01

    Tack för förslagen, det lutar lite åt bubblegum eller chronic kanske, men jag ska ha dem andra förslagen i åtanke.

    Ska även tilläga att jag har några white rhino frön kvar till salu från odlingen jag la ner (7 st från doggies nuts) ni hittar säljtråden i “köp o sälj”

  • soja

    Member
    2010-02-18 at 12:26

    Oh, vad det kliar i fingrarna, vill börja igen :)

    När jag väl börjar igen så har jag en rätt så ovanlig strain att köra på, inget som odlats här på swecan tidigare iaf vad jag vet.

  • reaper

    Member
    2010-02-19 at 10:16

    @soja wrote:

    Oh, vad det kliar i fingrarna, vill börja igen :)

    När jag väl börjar igen så har jag en rätt så ovanlig strain att köra på, inget som odlats här på swecan tidigare iaf vad jag vet.

    Vad väntar du på då? 😉

    Blev rätt nyfiken på vad det kan vara för en spännande strain du tänkt köra när du drar igång en odling nästa gång. :)

  • baralillajag

    Member
    2010-02-19 at 11:08

    Soja – Vad för strain? *Nyfiken*
    Man får aldrig säga A utan att säga B (tror det står i reglerna ;-) )!

  • soja

    Member
    2010-03-02 at 13:33

    @baralillajag wrote:

    Soja – Vad för strain? *Nyfiken*
    Man får aldrig säga A utan att säga B (tror det står i reglerna ;-) )!

    VK blire ;)

  • soja

    Member
    2010-03-06 at 22:51

    Lite nyheter för er som bryr sig.

    Jag har planterat ett par VKs och dem är på väg upp sakta men säkert, ca 2-3 cm på ett par dagar. Har inga bilder just nu men det är ändock inte så mycket att se, dem ser ut som vilka seedlings som helst, men antar att dem tagit sig bra mycket mer tills nästa vecka så då tänkte jag skapa en ny tråd på odlingen.

    Hare & Kanin.

    //
    sojan

  • TheHerbalist

    Member
    2010-03-24 at 20:59

    Hur går det för dig soja? *nyfiken*

Page 19 of 19

Log in to reply.