Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken AK47 (BC) under 250W / Update 27e okt – Skördat + bud pics!

  • Anonymous

    Guest
    2009-10-21 at 13:48

    Är de inte lättare att trimma budsen först sen hänga dom på tork?

  • soja

    Member
    2009-10-21 at 15:17

    @Vesslan wrote:

    Är de inte lättare att trimma budsen först sen hänga dom på tork?

    Vilket jag har gjort, dock lite slarvigt hehe.

  • soja

    Member
    2009-10-21 at 15:18

    @Gringho wrote:

    Halloj !
    Såg ju rätt bra ut ändå tyckte jag :)

    Tyckte mig se fyrkantiga 11L krukor ?
    Upplevde du dom som för små ?
    Min gissning är 114.5 G 😈
    Pz !

    tack tack!

    nopp, krukorna är på 7 l har jag för mig hehe. PPP trivdes bra i dessa krukor men ak47 behöver nog lite mer svängrum.

    114,5 G hehe, jag står fast vid 100-120 fortfarande :)

  • soja

    Member
    2009-10-21 at 15:20

    @nemmbemme wrote:

    Jävlar vilka toppar!!

    Som sagt blir det nog en hel del, tråkigt det där med krukorna, får man fråga hur stora krukor du hade?

    Ja, helt okej size på topparna :)

    Ja lite trist, 7 liter ska krukorna vara på.

  • hank_moody

    Member
    2009-10-21 at 15:44

    Jag bjuder dig på trådens flummigaste svar.

    Om vi befann oss på Mars så uppskattar jag att (frys?)torkad vikt skulle hamna ungefär omkring 50 gram. Men nu har ju Mars en lite annorlunda gravitation än jorden, så då vet jag inte. Eller gör jag?

  • reaper

    Member
    2009-10-21 at 20:33

    @Hank_Moody wrote:

    Om vi befann oss på Mars så uppskattar jag att (frys?)torkad vikt skulle hamna ungefär omkring 50 gram. Men nu har ju Mars en lite annorlunda gravitation än jorden, så då vet jag inte. Eller gör jag?

    World – you got me cornered again, I’m gonna roll another joint.

    Ontopic: Jag blir så avundsjuk 😳

  • soja

    Member
    2009-10-21 at 20:56

    @Hank_Moody wrote:

    Jag bjuder dig på trådens flummigaste svar.

    Om vi befann oss på Mars så uppskattar jag att (frys?)torkad vikt skulle hamna ungefär omkring 50 gram. Men nu har ju Mars en lite annorlunda gravitation än jorden, så då vet jag inte. Eller gör jag?

    Baaaaah nu gör du sådär igen, förvirrar mig!

    Tur att vi inte befinner oss på mars för 50 G på dessa hade varit ganska epic fail i såfall.

  • soja

    Member
    2009-10-21 at 20:59

    @SG wrote:

    Ontopic: Jag blir så avundsjuk 😳

    :P

  • soja

    Member
    2009-10-24 at 15:47

    96,4 G helt torrt + en jävla massa trim som skall bli hash elr hash olja, så runt en hundring exakt.

    Helt ok, men hade förväntat mig lite mer.

    Ruset är riktigt heady men ändå sleepy, dock ganska harsh, kan vara för att det är okurerat för tillfälligt.

    Mycket potent och det krävs inte mycket för att uppnå effekt, ruset komemr nästan direkt.

  • nemmbemme

    Member
    2009-10-24 at 16:55

    Låter trevligt!

    Grattis till den enligt mig fina skörden, jag tycker att du borde vara nöjd 😉 .

  • buddah

    Member
    2009-10-25 at 16:27

    Congratulationer!

  • reaper

    Member
    2009-10-25 at 16:59

    Grattis! Cirka 100g är ju inte fy skam, tvärtom. Sen är ju vikten inte allt – kvalitén på gräset är snäppet viktigare enligt min mening. Jag har hellre 50g kvalité än 400g standard. :D

    Peace

  • hank_moody

    Member
    2009-10-25 at 18:06

    Schysst soja, omkring hundringen ändå! Jag gissade runt 125 gram, men men :D Men vänta bara tills du har rökt in dig på det, då sitter du och suger en joint åt gången enligt min erfarenhet. 🙄

  • frankthebunny

    Member
    2009-10-25 at 18:58

    Grattis till den fina skörden soja!

  • soja

    Member
    2009-10-26 at 23:57

    Får tacka för alla ovanstående kommentarer, det värmde verkligen! Och som BlazeIt sa “kvalite före kvantitet”, och kvaliten på dessa är utöver denna värld kan jag lova.

    Här är två bilder på 3 söta nugs från plantorna, enjoy!


Page 16 of 19

Log in to reply.