Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken AK47 (BC) under 250W / Update 27e okt – Skördat + bud pics!

  • soja

    Member
    2009-10-20 at 22:35

    Åh, inatt blir det nog skörd, dem har blommat i 51 dagar.

    Jag skördar några dagar tidigare iom att dem verkar inte utvecklas mer och dem flesta små bladen inkl. fan leaves har torkat ut helt.

    Antal bruna strån vet jag inte riktigt men runt 55-65 %.

    Lite besviken då jag trodde dem skulle bli mycket fetare än vad dem är, väldigt glest mellan budsen osv. Men men, overall så är jag nöjd iaf :)

    pz

  • baralillajag

    Member
    2009-10-20 at 22:43

    Hoppas du får trevligt skördepyssel med dem i natt.:-)
    De såg riktigt fina ut!

  • Anonymous

    Guest
    2009-10-20 at 22:47

    @soja wrote:

    Åh, inatt blir det nog skörd, dem har blommat i 51 dagar.

    Jag skördar några dagar tidigare iom att dem verkar inte utvecklas mer och dem flesta små bladen inkl. fan leaves har torkat ut helt.

    Antal bruna strån vet jag inte riktigt men runt 55-65 %.

    Lite besviken då jag trodde dem skulle bli mycket fetare än vad dem är, väldigt glest mellan budsen osv. Men men, overall så är jag nöjd iaf :)

    pz

    51 dagar i blom? Brukar de inte vara minst 2 månader? Eller jag vet inte, de kanske är olika för varje strain. Rätta mig om jag har fel.
    Peace!

  • grabben

    Member
    2009-10-20 at 23:31

    Olika strains tar olika lång tid, just ak47 heter den för den ska kunna blomma på just 47 dagar. Ser framemot skördebilder soja :) ska bli kul o se hur mkt du får ut! lägger min andra gissning på 124 g 8)

  • reaper

    Member
    2009-10-20 at 23:47

    Lucifer vad fint det ser ut. Ja, glöm inte skördbilder så att vi har något att dregla över. Grattis!

  • hank_moody

    Member
    2009-10-21 at 00:30

    Hej och hå, det var cojones i skåpet ser jag! Snyggt slutresultat soja, njut av skörden :)

  • soja

    Member
    2009-10-21 at 00:44

    @Vesslan wrote:

    @soja wrote:

    Åh, inatt blir det nog skörd, dem har blommat i 51 dagar.

    Jag skördar några dagar tidigare iom att dem verkar inte utvecklas mer och dem flesta små bladen inkl. fan leaves har torkat ut helt.

    Antal bruna strån vet jag inte riktigt men runt 55-65 %.

    Lite besviken då jag trodde dem skulle bli mycket fetare än vad dem är, väldigt glest mellan budsen osv. Men men, overall så är jag nöjd iaf :)

    pz

    51 dagar i blom? Brukar de inte vara minst 2 månader? Eller jag vet inte, de kanske är olika för varje strain. Rätta mig om jag har fel.
    Peace!

    Nja, just dessa ak47 (bc) är klara under 7 veckor :)

    Och som sagt, olika för varje strain! 8)

  • soja

    Member
    2009-10-21 at 00:46

    @Grabben wrote:

    Olika strains tar olika lång tid, just ak47 heter den för den ska kunna blomma på just 47 dagar. Ser framemot skördebilder soja :) ska bli kul o se hur mkt du får ut! lägger min andra gissning på 124 g 8)

    Tacktack! :)

    Bilder på hängningen (:() kommer alledess strax.

  • soja

    Member
    2009-10-21 at 00:47

    @M_Malmoe wrote:

    Lucifer vad fint det ser ut. Ja, glöm inte skördbilder så att vi har något att dregla över. Grattis!

    Tack för dem orden :)

  • soja

    Member
    2009-10-21 at 00:48

    @Hank_Moody wrote:

    Hej och hå, det var cojones i skåpet ser jag! Snyggt slutresultat soja, njut av skörden :)

    Oh, ja!

    Thx, men det var lite tragiskt att hugga ner dem faktiskt, kändes “nästan” som man begick mord, ångest :(

  • hank_moody

    Member
    2009-10-21 at 00:49

    De kommer att leva vidare inom dig! 🙄

  • soja

    Member
    2009-10-21 at 00:53

    Nåja då var dem hängda på tork och ni kan se bilder nedan, det kommer lite mer bilder när saker och ting är torrt och kurrerat :)

    Jag märkte ett stort FAIL som förmodligen är orsaken till att dem inte vart riktigt lika feta som jag hade velat, nämligen för små krukor, såg direkt på rötterna att dem inte har mått så bra samt att det osade mögel när jag slängde all jord osv. Större krukor nästa gång är ett måste.

    Lukten på plantorna skilde sig markant, två av dem luktade fruktigt medans en annan luktade mera “bajs”, och den sista lite mer fruktigt o peppar aktigt hehe.

    Well, bilder nedan.


  • soja

    Member
    2009-10-21 at 00:56

    @Hank_Moody wrote:

    De kommer att leva vidare inom dig! 🙄

    Förmodligen 😥

    haha, när jag läste vad jag skrev så känns det som jag överdrev en liten smula, jag menar mord? w00t? 😯

  • nemmbemme

    Member
    2009-10-21 at 08:31

    Jävlar vilka toppar!!

    Som sagt blir det nog en hel del, tråkigt det där med krukorna, får man fråga hur stora krukor du hade?

  • gringho

    Member
    2009-10-21 at 11:55

    Halloj !
    Såg ju rätt bra ut ändå tyckte jag :)

    Tyckte mig se fyrkantiga 11L krukor ?
    Upplevde du dom som för små ?
    Min gissning är 114.5 G 😈
    Pz !

Page 15 of 19

Log in to reply.