Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling 693 kr för jonizator med ozongenerator

  • reaper

    Member
    2004-06-29 at 15:07

    @bonk wrote:

    Jag pyntade min igår! Den tar trots allt bort lukten som jag ville men ersattes av en annan. 😡
    Helt klart godkänd efter en veckas användning…

    Men lukten som ganjadoften ersätts med stinker ju oandra sidan inte, den är ju BRA MYCKET mildare. Visst, den är märkbar men inte mer än det…Fast all är ju olika känsliga….

  • aster

    Member
    2004-06-29 at 15:12

    Men lukten som ganjadoften ersätts med stinker ju oandra sidan inte, den är ju BRA MYCKET mildare. Visst, den är märkbar men inte mer än det…Fast all är ju olika känsliga….

    Så sant!

    Men vad ska man säga till “folk” som kommer på besök, och undrar vad det är som luktar nu då??

  • keltan

    Member
    2004-06-29 at 15:18

    Men vad ska man säga till “folk” som kommer på besök, och undrar vad det är som luktar nu då??

    En ozongenerator?

  • reaper

    Member
    2004-06-29 at 15:20

    En luftrenare, det är ju alltid dålig luft i lägenheter så det är väl inget konstigt med det, att du vill ha så bra ren luft som möjligt :)

    Men annars kan du ju maskera doften vid besök med hjälp av citronglade i eljacket

  • reaper

    Member
    2004-06-29 at 19:52

    Jag tycker att du ska testa vaportek.
    Jag vill ha bort lukten, sen vilken produkt som gör det är skit samma.
    Ifall jag vetat att vaporteken finns på swegrow hade jag köpt den
    (vill ju som sagt inte handla på en viss webbshop).
    Jag tror inte ngn fattar vad ozondoften är, tro inte de tänker på det såvida man inte säger det.
    Tror definitivt inte ngn tror du har en liten weedfabrik.
    Har haft folk här, ingen har sagt någonting.
    Fast känner man weedlukten så tror jag nästan vem som helst lägger ihop 2 och 2.
    Tycker inte det luktar så mycket utanför growrummet nu.
    Och tycker inte det luktar kemiskt utan lite fuktigt istället.
    Och som sagt är det en jonisator, inte bara en ozonapparat.
    Tycker mina plantor växt bättre den senaste veckan fast det kanske bara är önsketänkande.

  • reaper

    Member
    2004-07-18 at 13:11

    Har också beställt denna produkt! Informerar er om hur den fungerar till min tomat odling!

  • reaper

    Member
    2004-07-23 at 17:05

    Hej, haft den i 2dar nu funkar finemang, ingen ganjalukt i trappuppgången längre, vad tycker ni andra om produkten?

  • reaper

    Member
    2004-07-24 at 16:32

    Jag tycker i allafall att den är bra.

  • reaper

    Member
    2004-07-24 at 20:56

    vart kunde man köpa skiten egentligen, jag hittade ingen länk!

  • reaper

    Member
    2004-07-25 at 09:36

    http://www.sproutinghealth.se/xj2000.html
    Undrar varför de tog bort länken förra gången?

  • reaper

    Member
    2004-07-25 at 13:25

    Tack för den!

  • reaper

    Member
    2005-03-22 at 03:08

    Så dom har höjjt priset nu??? kostar ju 900 !

  • reaper

    Member
    2005-03-22 at 12:59

    Funkar den verkligen så bra?
    Jag har visserligen inte plats för min i själva growboxen men när jag hade den vid utblåset så stank weed som fan. Till och med när jag bara hade en liten planta???

  • chickenfeed

    Member
    2005-03-22 at 13:41

    hm intresant tråd, har missat denna. Själv har jag 4 ww som stått 4v i blom, men trots det tycker jag inte det luktar speciellt mycket, däremot när jag bevattnat dem i badrummet, tagit bort en del dåliga blad etc så blir det rätt stark lukt, dock frisk, eftersom det bara luktar vegetation. Har ingen erfarenhet av odling tidigare så jag har ju ingen aning om hur lukten blir sedan.

    Tror nog jag köper en jag med om jag märker att lukten blir värre..

  • reaper

    Member
    2005-03-22 at 19:32

    Jag har en del Blueberry frön i min ägo. Men jag samlar på frö och tycker inte om att sälja ifrån dem. Men vill du gärna ha och du inte hittar hos någon annan, kan jag lägga undan tio stycken till dig. Vill ha 150-200kr för dem. Beroende av var du bor och hur jag ska skicka dem till dig? Hör av dig med ett privat meddelande. Eftersom jag inte surfar runt på forumet så ofta längre. Dem är inte producerade av någon större leverantör, utan det är en småfarmare som har tagit fram dem. Ska bestå av ca.80% Indica och 20% sativa.

    Det är vad producenten anger, men själv tyckte jag dem visade mer sina sativa gener. Ute blev en planta ca: 2½ meter hög men hann aldrig blomma färdigt eftersom det blev kallt och regnigt redan ett par veckor efter att dem hade börjat blomma. Så ett gott råd är att du använder dem till inne odling eller växthus. Och inte ute.

    Och lycka till!

Page 5 of 6

Log in to reply.