Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling 693 kr för jonizator med ozongenerator

  • reaper

    Member
    2005-03-22 at 20:27

    @Bhongsugare wrote:

    @nerd wrote:

    man kan göra sådana själv. men det behövs lite kunskaper om elektronik och SUNT FÖRNUFT när man ger sig på sådana här saker.
    annars: *BZZZZZZZZ* *AARGHH!* :crazy: 😥

    givetvis behöver man lite scheman som vår vän google snällt leta upp:
    Jonisator 1
    Jonisator 2
    Ozon

    verkar inte bli så dyrt rent materialmässigt. enligt Elfa.se

    Tror du att alla har dessa kunskaper då? och att alla vill bygga sina egna prylar som sedan kanske trots att man gjorde “rätt” ändå blev fel och ballar ur och bränner upp kåken när man inte är hemma, eller liknande scenarion.

    Nej tack, färdigt att plugga in i väggen ska det vara. Sen om det kostar dubbelt så mycket eller mer tror jag inte spelar så stor roll.

    Men självklart, om man nu har kunskapen, tiden och lusten så känns det ju dumt att slänga iväg pengar på färdiga produkter när man kan få det billigare.

    Tumme upp för DIY om man kan

    Ärligt talat så krävs det inte speciellt mkt kunskap för att smäcka ihop den. Och det där med att bränna ner kåken, ja då får du vara ett riktigt proffs på att göra fel… men men… känner man för att pynta dubbelt så…

  • torso

    Member
    2005-03-23 at 13:43

    Har en såndäringa apparat. Funkar inte så jättebra till odlingen
    men maskerar röklukt ganska bra. Så har den i vardagsrummet
    istället. Men visst gör den skillnad. Men ska nog inhandla en vaportek
    till nästa blom.

  • reaper

    Member
    2005-03-25 at 15:53

    tjackade oxå en så där jonisator/ozongenerator.
    Har ni era inuti garderoben, eller har ni dom i rummet där garderoben står ?

  • reaper

    Member
    2005-03-28 at 07:11

    ska jag vara ärlig så tycker jag inte att det funkade särskillt bra. kolfilter är det bästa alternativet tycker jag och ca 10gge billigare oxå.

  • moggy

    Member
    2005-03-28 at 10:22

    @Hamze wrote:

    ska jag vara ärlig så tycker jag inte att det funkade särskillt bra. kolfilter är det bästa alternativet tycker jag och ca 10gge billigare oxå.

    Dom hade nån värre modell med kolfilter också, den kunde kanske nåt?

Page 6 of 6

Log in to reply.