Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 5 Brudar i cocos | 400w hps osv. BLOM 10V. Stora bilder

  • rixkrim

    Member
    2010-01-15 at 11:56

    Tjena vesslan :hippie:

    Min första odling körde jag med jord perlite och vermakulit, sen klev jag direkt över på cocos efter mycket läsning här på swecan om det och har kört med cocos sen dess :D Jävligt smidigt tycker jag då. Man bestämmer lite själv så att säga, Hur mycket mat plantorna ska få. Så mitt svar till dig är att du blir inte missnöjd om du byter till cocos och typ Hesi eller Canna näringar till det.

    pizOUT!

  • hutch

    Member
    2010-01-15 at 13:45

    Kanske du skulle ha scrogat dom?

    Jag har själv mina tomatplantor i 11L krukor i ett utrymme på 64*64*160 och jag är sjuuukt förvånad över hur bra det växer!

    En liten tanke bara.

    Men jäklar vad fina dina damer är, cocos låter intressant.
    Tror du nästan konverterat mig, har alltid tyckt att det ska vara organiskt hela vägen.

    5 / 5 fanleaves!

    Peace

  • Anonymous

    Guest
    2010-01-15 at 14:07

    Det låter bra rixkrim. Det blir Cocos nästa gång för mig.

    Btw, diggar din visningsbild. 8)

  • rixkrim

    Member
    2010-01-16 at 20:22

    Ja grabbar ta och ge cocos en chans och sen får ni själva avgöra =) Det är väl det enda råd jag kan ge er.. Tackar och bockar för fina kommentarer.. :D

    Hutch: Ja du har nog rätt. En scrogg skulle nog varit på sin plats egentligen. Men man lär sig av sina misstag, Trodde aldrig SSH skulle blå så jävla mastig, Men det blev den :/

    Och för er som undrar så luktar SSH helt grönj*vligt gott! :hemp: :clap:

  • reaper

    Member
    2010-01-21 at 07:40

    Tjena pink pimpin!

    Så du är igång igen med DSD igen (eller kanske jag som vart frånvarande) härligt att se anyhow! Ser ju riktigt fint ut!! Jag fick aldrig nöjet av avsmaka freaket o syrran fully grown, men det blev lite röka iaf… Bra rus?

    Har funderingar på att köra igång igen, låter ju intressant med cocos.. aldrig riktigt läst på om det för att jag vart så inställt på jord.

    Ha d!

  • Anonymous

    Guest
    2010-02-04 at 22:04

    Hur gick det?

  • rixkrim

    Member
    2010-02-05 at 20:13

    Hallå comrads!

    Det går finfint. Damerna har stått 10 veckor i blom nu hehe. SSH är inte färdig ännu ? Helt otroligt haha! Lägger upp lite fräscha bilder från idag. Ni får ursäkta om bilderna blev lite stora men jag tycker dom är mysiga iallafall :hippie:

    kakaduan: Tjenare :D Jo jag kör en omgång med DSD igen, Jag tänkte att det lätt skulle vara värt det. Ge cocos en chans så får du själv avgöra sen. Enklare kan det inte bli tycker jag, Folk kan tycka att dosering osv låter omständigt och drygt och visst, Det är inte så kul att blanda 10L dunkar konstant men svårt är det då inte och resultaten brukar bli kalas. :D

  • reaper

    Member
    2010-02-07 at 00:12

    Riktigt flott!

  • MrGreen

    Member
    2010-02-07 at 20:16

    :ohmygod: skit va gott de ser ut!

    Glöm inte en liten rök rapport på dem sen!

    Peace

  • Anonymous

    Guest
    2010-02-07 at 23:16

    Jag ser att min favvotråd har kommit en bit :)

  • rixkrim

    Member
    2010-02-08 at 09:14

    Tack för rara kommentarer :hippie:

    Vesslan: Hehe den tar sig sakta men säkert, Blivit dåligt med updates i denna tråd tyvärr.
    Har ej haft tid att pyssla så mycket med dom som jag själv velat :(
    Viktigaste att man sköter sitt “normala” liv så att säga och bara det är rätt så ansträngande *ASG* :oskyldig:

    pizout

  • Anonymous

    Guest
    2010-02-08 at 21:59

    @rixkrim wrote:

    Viktigaste att man sköter sitt “normala” liv så att säga och bara det är rätt så ansträngande *ASG* :oskyldig:
    pizout

    Rätt inställning :D

    Peace!

  • reaper

    Member
    2010-02-14 at 22:53

    Ser göttans ut! Ska följa med glädje!

    Lycka till,
    Peace!

Page 3 of 3

Log in to reply.