Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 5 Brudar i cocos | 400w hps osv. BLOM 10V. Stora bilder

  • reaper

    Member
    2009-12-06 at 11:20

    hur har du förvarat dom i kaffefiltren?

  • rixkrim

    Member
    2009-12-06 at 23:47

    enema420: mellan kaffefilter som jag sedan lagt i en fryspåse typ för att bevara fukten bra och få upp lite men ändå inte mycket värme.

    Vexed: Thanks my friend. Hoppad du reder ut vad som ger dina damer problem och löser det innan det blir värre, men förhoppningsvis så blir det inte så illa ändå tror jag 😉

    Faktiskt ang tempen så tycker jag att dom växer mycket snabbare och ser ut att må mycket bättre på nåt vis hehe. Har inte märkt någon skilnad åt det slöare hållet iaf. Har blommat i 3 veckor nu på tisdag och det har inte hänt så mycket annat än att dom skjuter i höjden och utrymme är snart ett problem känns det som, Super Silver Hazen är MONSTER! :ohmygod: :fear:

  • reaper

    Member
    2009-12-07 at 10:10

    Bara att skippa kuberna i fortsättningen, har bara haft problem.
    Tack för svar

  • Vexed

    Member
    2009-12-07 at 23:58

    @rixkrim wrote:

    Vexed: Thanks my friend. Hoppad du reder ut vad som ger dina damer problem och löser det innan det blir värre, men förhoppningsvis så blir det inte så illa ändå tror jag 😉

    Faktiskt ang tempen så tycker jag att dom växer mycket snabbare och ser ut att må mycket bättre på nåt vis hehe. Har inte märkt någon skilnad åt det slöare hållet iaf. Har blommat i 3 veckor nu på tisdag och det har inte hänt så mycket annat än att dom skjuter i höjden och utrymme är snart ett problem känns det som, Super Silver Hazen är MONSTER! :ohmygod: :fear:

    Då så, det du gör verkar ju fungera bra iaf. Onödigt att börja mixtra. Tack för stödet, jag tror nog att det löser sig. Ska bli kul att följa Chocolopen. Beskrivningen i tråden lät ju minst sagt intressant.

  • rixkrim

    Member
    2009-12-10 at 20:00

    Jahapps, Här kommer lite bilder på damerna då. Finns väl inte så mycket mer att säga egentligen. Allt lirar och damerna växer för varje dag som går. Och som tidigare nämt så börjar utrummet ta slut och lampan har snart nått taket på mitt 80x80x180cm utrymme. 👿 får ta och knyta lite till hehe.

    Gods Speed

  • Anonymous

    Guest
    2009-12-10 at 20:22

    Wonderful damer!

  • bubblegrower

    Member
    2009-12-10 at 20:26

    Najs! Blir fint julröka eller till tjugondagknut i alla fall!

  • reaper

    Member
    2009-12-10 at 20:42

    Man blir ju såå otroligt sugen på att börja odla när man ser alla bilder på detta forum!!

    Slippa krånglet med att leta kranar m.m. 🙄

    Kudos till er som gör det!!!

  • rixkrim

    Member
    2009-12-11 at 10:51

    Vesslan: Tack, Dina är inte så tokiga dom heller :hippie:

    BubbleGrower: Jo det blir en bra start på tjugohundratio får jag hoppas 😉

    humleodumle: För dom som håller det riktigt och vet vad dom gör så är dom alla kudos värda. Detta är ej till för att ge mig vinst i form av pengar. Syftet med det hela är snarare att försöka spara min stackars svensonlön. Jag vill kunna slappna av efter en hård veckas arbete med en liten belöning i form av en joint, Gärna en pizza och lite smått och gott framför teven. Utan att behöva ringa massa skumma typer med dåligt och dyrt standard som jag inte ens känner och det känns enbart som att man blir riped off varje gång. Tanken är alltså: spara pengar, Inte göra pengar. :hemp:

  • rixkrim

    Member
    2009-12-11 at 11:12

    Får nog ta och beställa ett till tält nu.
    Har dessa damer som jag är lite nyfiken på.

  • reaper

    Member
    2009-12-11 at 13:06

    @rixkrim wrote:

    Får nog ta och beställa ett till tält nu.
    Har dessa damer som jag är lite nyfiken på.

    Har några bubble gummer som växer för fullt, veggar några till med 2 andra sorter, och BG är så jävla fet.
    Fick ice på lådan häromdan också, ska bli kul som fan att odla upp den också.

  • reaper

    Member
    2009-12-11 at 16:55

    @rixkrim wrote:

    humleodumle: För dom som håller det riktigt och vet vad dom gör så är dom alla kudos värda. Detta är ej till för att ge mig vinst i form av pengar. Syftet med det hela är snarare att försöka spara min stackars svensonlön. Jag vill kunna slappna av efter en hård veckas arbete med en liten belöning i form av en joint, Gärna en pizza och lite smått och gott framför teven. Utan att behöva ringa massa skumma typer med dåligt och dyrt standard som jag inte ens känner och det känns enbart som att man blir riped off varje gång. Tanken är alltså: spara pengar, Inte göra pengar. :hemp:

    Förstår att det är för hemma bruk och det är min egen plan, så vet man vad man får för grejer :D Vill ju inte riskera att åka fast heller…:oops:

    Har en garderob som jag tänkt ska bli min “chamber of joy” 😆 Men är osäker på hur jag ska göra med ventilationen. Sen luktar det ju en hel del…yum yum :D …men vill ju inte att ngn ska märka, tar kolfiltret bort lukten helt eller?

  • rixkrim

    Member
    2009-12-14 at 21:28

    enema420: Härligt att höra sånna ord :D Jag jagar just nu lite mer utrymme så kanske jag även kan köra igång med dessa två snarast.

    humleodumle: Jag tycker inte att kolfiltret tar bort lukten till 100% men en stor del av den iaf. Man får försöka se till att hela tiden byta luft och inte låta samma luft silas genom tältet om och om igen bara för då börjar det till slut att lukta.

    Gods Speed

  • rixkrim

    Member
    2010-01-12 at 21:28

    Var ett tag sedan jag gjorde en uppis kom jag på. 🙄
    Damerna har fetat på sig lite under tiden som har gått men har några veckor kvar. SSH tar god tid på sig att blomma är en sak som är säker :D

    SSH är uppe i taket nu :( men men, Det blir som det blir. Jag är nöjd endå :D

    //Rosa Fluffiga Moln

  • Anonymous

    Guest
    2010-01-13 at 18:17

    Dem ser ju riktigt fina ut!
    Funkar det bra att odla med Cocos Bounce? Funderar själv på om man ska köra med Cocos nästa omgång.
    Peace!

Page 2 of 3

Log in to reply.