Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling 400w hps, beräknad skörd, och hur man ska använda de?

  • marijuanafarmer

    Member
    2011-12-06 at 09:10

    15l räcker gott och väl

  • bov

    Member
    2011-12-06 at 11:06

    Du klarar av att ha en odling hemma i över 3 månader som låter, tar plats och framför allt luktar… Men när det kommer till att förvara ett hägge som inte tar plats, går att gömma väl, luktar ej ja då blev det helt plötsligt väldigt nervöst.

    Nåväl, så här i vintertider är det ju bara att finna lämpligt ställe, ha väl försluten förpackning och gräva ner hägget i snön.

    Sen en sista sak, ha inte för höga förväntningar på skörden och läs guider som en tok så du slipper göra det när problemen dyker upp. Lycka till!

  • torskis

    Member
    2011-12-06 at 20:34

    jodå har läst rätt mycket guider och har inga förväntingar :) blir glad med allt jag får från första skörden! :)

  • dr-tryptamin

    Member
    2011-12-06 at 22:56

    jag hade själv problem med en iligal substans och jag skulle spendera lite tid på vårt statliga hotell .
    så jag la det i en luft tät påse eller gastät kanske det heter.Sen köpte jag köttfärs och tryckte in min påse i mitten och sen frös jag ner det. Sen när det var dags för hemfärd så tinade jag bara upp det och tog ut min påse

    skulle tro detta sett är en av dom få som hunden inte kan lukta igenom men vet inte bara spekulativt..kändes iaf tryggt och bra doc fick jag aldrig någon husis eller annat otrevligt besök så vem vet

Page 3 of 3

Log in to reply.